Van de Looi was Frank de Boer tactisch de baas.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Zelfs Excelsior en Groningen(!!!) waren voetbaltechnisch beter dan Ajax.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)vliegbasis-10-doden/quote:Op maandag 26 januari 2015 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie maar eens een politieachtervolging op touw te zetten als de verdachte een jetpack heeft.
GGMM heeft altijd al humor gehad.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat GGMM mij vertelde dat Ajax het beste elftal van de Eredivisie heeft.
GGMM heeft gelijkquote:Op maandag 26 januari 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat GGMM mij vertelde dat Ajax het beste elftal van de Eredivisie heeft.
Vertel mij hier eens meer over.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog dat Mexicanobakker mad was.
Gouden tijden.
Dat heb ik ook zo'n 7 keer gezien idd.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je leek erg geïrriteerd, en het zat erg diep.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel mij hier eens meer over.
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb enkel gezegd dat PSV niet verreweg het beste elftal van de Eredivisie heeft.
Ik vind PSV met Guardado, Wijnaldum en Hendrix een beter middenveld dan Feyenoord hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb enkel gezegd dat PSV niet verreweg het beste elftal van de Eredivisie heeft. Jij trekt de meest vreemde conclusies.
Feyenoord heeft zelfs een beter elftal dan PSV.
Dat magquote:Op maandag 26 januari 2015 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind PSV met Guardado, Wijnaldum en Hendrix een beter middenveld dan Feyenoord hebben.
Schalke is echt heel slechtquote:Op maandag 26 januari 2015 21:01 schreef silverhill het volgende:
Clasie bij Schalke. Dan mag ie nog wel flink wat stappen maken.
Wie is dat?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit het effect van MKrabby?
Oke, nou ja oke.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Enkelbijtertje man. Word je doodmoe van, als die voor je neus staat.
Krijg je als je elke keer in pot 2 zit.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:02 schreef silverhill het volgende:
[..]
Maar wel goed genoeg voor de knock-out fase CL.
Die schrijft toch voor zo'n blaadje?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schuim op de bek en gaan.
ggmm had moeite om eentje te vangenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schuim op de bek en gaan.
Wtf zeg jij nou?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ggmm had moeite om eentje te vangen
Rot op joh. Echt?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd wat Joop te melden heeft.
Barney.gifquote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vriendin van Hugo Borst!
[ afbeelding ]
6/10 tettenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vriendin van Hugo Borst!
[ afbeelding ]
Ik sla eens een woensdagje over.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
gaan jullie a.s. woensdag ook naar de media markt?
2/10quote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf je bij deze score?
Iphones, Spelcomputers, DVD/CD's vallen allemaal buiten de bootquote:Op maandag 26 januari 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
gaan jullie a.s. woensdag ook naar de media markt?
Ik wilde net gaan, maar nu niet meer. Bedankt!quote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Blackhat schijnt een enorme kutfilm te zijn
Hier geilt half Nederland dus zo ongeveer op? Eng, eng, eng.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf je bij deze score?
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan, maar nu niet meer. Bedankt!
(ik doe nu GGMM op moviemeter na)
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier geilt half Nederland dus zo ongeveer op? Eng, eng, eng.
Ik houd van wat meer curves, ze moet het vooral van haar gezicht hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf je bij deze score?
Wat is er dan bij de MediaMarkt?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Iphones, Spelcomputers, DVD/CD's vallen allemaal buiten de boot
Mathieu the Legendquote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kap eens met deze pro Mathieu act.
Waarschijnlijk de 21% weg er mee actie, net een wasmachine van 800,- gekocht..quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er dan bij de MediaMarkt?
Nee, van Mani en Buzz kan ik het hebben, maar bij jou heb je direct door dat het een act is.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mathieu the Legend
Wout Who?
Wat vind je van deze:quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik houd van wat meer curves, ze moet het vooral van haar gezicht hebben.
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan, maar nu niet meer. Bedankt!
(ik doe nu GGMM op moviemeter na)
Hope Solo leaked pics.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:10 schreef Oliver23 het volgende:
Wat vinden we van de doelvrouw van de VS?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MediaMarkt verkoopt alles ver boven de inkoopprijs. Dus waarschijnlijk maken ze nog een kleine winst ookquote:Op maandag 26 januari 2015 21:10 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de 21% weg er mee actie, net een wasmachine van 800,- gekocht..
MathieuGodquote:Op maandag 26 januari 2015 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, van Mani en Buzz kan ik het hebben, maar bij jou heb je direct door dat het een act is.
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van deze:
[ afbeelding ]
http://www.moviemeter.nl/film/91496/info/0#4247151quote:
Ah ja bedankt.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/91496/info/0#4247151
Ik weet niet helemaal waarom je doet alsof je niet weet wat ik bedoel.
Volgens Cavaliers mag je bij een imitatie een beetje improviseren, en Cavaliers is een voorbeeld voor mij dus ik ben tevreden met mijn imitatie.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja bedankt.
Al kwam het niet helemaal overeen met wat jij zei. Je imitatie was dus niet echt geslaagd.
Als Cavaliers een voorbeeld voor je is ben je idd snel tevreden.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Cavaliers mag je bij een imitatie een beetje improviseren, en Cavaliers is een voorbeeld voor mij dus ik ben tevreden met mijn imitatie.
Was dat niet FC Utrecht thuis?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen welke club wist Twente ook alweer van 1-2 naar 3-2 te komen in de blessuretijd met een man minder?
Dat is alleen van toepassing in VI imitaties. Wil je mij geen woorden in de mond leggen?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Cavaliers mag je bij een imitatie een beetje improviseren, en Cavaliers is een voorbeeld voor mij dus ik ben tevreden met mijn imitatie.
Stijn praat Caland na.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop stond op het punt een dag van nationale rouw af te kondigen na dat ongeluk in het stadion.
Nee, dit seizoen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was dat niet FC Utrecht thuis?
Toen had Utrecht ook wel een tof team.
Trouwe Hans Nijland fans zoals hij en ik gaan voor elkaar door het vuur.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Cavaliers een voorbeeld voor je is ben je idd snel tevreden.
ohjaquote:
You have to score to win?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand nog een paar leuke quotes van McClaren?
Hello, my name is Stevequote:Op maandag 26 januari 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
A game has two halvesquote:Op maandag 26 januari 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real lacht hierom.quote:
Het zal te moeilijk voor je zijn omdat het niet alleen domme oneliners van Gijp zijn.quote:
Het is meer verbazing/verwondering, Verme.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als Joop het zegt
Je moeder is moeilijk dik.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal te moeilijk voor je zijn omdat het niet alleen domme oneliners van Gijp zijn.
Wolf. Schaapskleren.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop laat niet het hele verhaal zien.
Hahahahahaha ja goeie comeback. XDquote:
Joop doet niet mee aan die ongein.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:22 schreef Falco het volgende:
Ik ben overtuigd. Joop kan hierna ook de crisis slopen.
nou nou nouquote:Op maandag 26 januari 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joop doet niet mee aan die ongein.
Annemarie van Gaal is een kuthoer.
Die krijgt verrassende goed recensies van de fijnproevers hoor!quote:Op maandag 26 januari 2015 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Blackhat.
Dalijk gaat mexicanobakker een sneer uitdelen naar je. Pas op.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
Ik zal eerlijk zijn; ik snap er echt he-le-maal niks van.
Heeft Rosetta ook cursussen economie?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
Ik zal eerlijk zijn; ik snap er echt he-le-maal niks van.
Hehe, ik vind het niet eens zo oninteressant.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Blackhat.
Als je nou niet oprot.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooiste stadion van Nederland
Kopsterk en ik willen dom vermaak met Jessica Alba in beeld. Een beetje diepgang en we snappen het niet meer.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Die krijgt verrassende goed recensies van de fijnproevers hoor!
maar 2 jaartjesquote:Op maandag 26 januari 2015 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben jullie geen economie gehad ofzo :S
Jawel. Joop is een Keynesiaans mastermind.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben jullie geen economie gehad ofzo :S
Mooiste stadion van Nederlandquote:
ah oke, eigenlijk is dat ook veel mooier jaquote:Op maandag 26 januari 2015 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kopsterk en ik willen dom vermaak met Jessica Alba in beeld. Een beetje diepgang en we snappen het niet meer.
Heerlijk inderdaad. Zo ging dat in Griekenland ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Schitterend hoe Joop alle kritiek aan de kant schuift. Klopt allemaal niet, is niet waar, bla, bla.
Hier sluiten ze je club. Appels, peren.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:25 schreef Vermecelli het volgende:
Wat een gezeik dit. Joop heeft zijn eigen manier van een club runnen en iedereen loopt te bitchen over een paar miljoenen schuld.
Slaat nergens op vergeleken met wat er in het buitenland gebeurd waar niemand een fuck geeft om schulden.
Hij legt t toch gewoon uit?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Schitterend hoe Joop alle kritiek aan de kant schuift. Klopt allemaal niet, is niet waar, bla, bla.
Hij legt het toch uit?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Of Samuel L. Jackson die er wat "motherfucker"s uitgooit.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kopsterk en ik willen dom vermaak met Jessica Alba in beeld. Een beetje diepgang en we snappen het niet meer.
Dat beleid is al uitgezet. Uiteenzetten kan nog wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wil Johan het beleid van BV Veendam even uitzetten.
Die film met die slangen in dat vliegtuig was echt steengoed.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Of Samuel L. Jackson die er wat "motherfucker"s uitgooit.
Volgens mij geeft hij redelijk duidelijk inzicht in de financiën van Twente en waar de schuld vandaankomt. Strekking: het zijn geen gevaarlijke schulden, want het gaat om eerder ontvangen gelden die over meerdere jaren worden uitgespreid of gelden zoals transferkosten waar transferopbrengsten tegenover staan.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, hij gaat zijn eigen beleid en/of keuzes hier afkraken. Joop glibbert overal tussendoor.
Welk beleid?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wil Johan het beleid van BV Veendam even uitzetten.
Ik kan je Bestuurlijke Informatieverzorging van Starreveld aanraden.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Een compacte directieve managementstijl.
* Cynix ® schrijft mee. Leerzaam.
Van de regen in de drup, well done.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Munsterman heeft wel van een failliete club dit Twente gemaakt.
Eerlijk is eerlijk.
ook gewoon respect voor die man hoor, heel knap wat hij heeft gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Eerlijk is eerlijk.
If you have the ball, you've the ball.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Eerlijk is eerlijk.
Kampioen met dat elftal van Ruiz Kufo en Jansen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Van de regen in de drup, well done.
Derksen leest meequote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef Sked het volgende:
Wanneer gaan ze eens vragen of die Schreuder nog op moet rotten
Non cash hier, hypotheek daar, dit dat alles.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
Maar waarom zit Twente nou in categorie 1? `Wij hebben afschrijvingen gehad` was iets te makkelijk.
Om over Boskamp maar niet te spreken. Die schijt iedere dag zn 3 hersencellen uitquote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef nickhguitar het volgende:
Leuk om te zien dat gijp afhaakt wanneer het een beetje niveau krijgt
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef Sked het volgende:
Aldus jij.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef nickhguitar het volgende:
Leuk om te zien dat gijp afhaakt wanneer het een beetje niveau krijgt
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef Sked het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
Maar waarom zit Twente nou in categorie 1? `Wij hebben afschrijvingen gehad` was iets te makkelijk.
Joop zegt alleen dat er nog jeugd komt en er fans moeten komen zodat ze daardoor uit het diepe dal komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Joop heeft nog steeds niet gezegd waarom die Schreuder zo goed is
Het wachten is op Joop.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:34 schreef Kopsterk het volgende:
JOOP HOE VERKLAAR JE DE BLUNDER OM CASTAIGNOS TE HALEN EN EEN SALARIS VAN RUIM EEN MILJOEN TE GEVEN???
`quote:Op maandag 26 januari 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joop zegt alleen dat er nog jeugd komt en er fans moeten komen zodat ze daardoor uit het diepe dal komen.
Wat een kansloos gezwets.
Kritiekloze samenleving in West-West Duitsland.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
`
Eigenlijk kwam er alleen maar gebakken lucht uit
Was vroeger ook zo. Vooral in Beierenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kritiekloze samenleving in West-West Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |