SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je voortaan een nieuw topic opent als je de laatste post hebtquote:Op maandag 26 januari 2015 20:09 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Daar zal ik geen nee tegen zeggenWat wil je ervoor terug?
Ow ja, sorryquote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat je voortaan een nieuw topic opent als je de laatste post hebt![]()
Edit: zal er morgen eens wat opzoeken, hoeveel heb je nodig?
Yeah, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen. Dat zou echt een grote fuck you zijn namelijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:04 schreef koei het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze met een super exclusieve niet in de winkel verkrijgbare amiibo komenDan gaan sommige verzamelaars balen
kan wel hoor. Ik had pas eergisteren nintendo ID aangezetquote:Op maandag 26 januari 2015 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, dus ik heb nu die Wii U aan de TV hangen, en hij vraagt om m'n Nintendo Id. Doen we even. Helaas kan hij pas verbinding maken met internetdiensten als hij een update gehad heeft. Hij wil me alleen niet uit het menu laten zonder Nintendo ID.
error 102-2511
Nintendo zegt gewoon op OK blijven drukken tot je het skipt, maar dat kan niet. En Cancel stuurt me alleen maar terug naar de NNID prompt.
Kak.
Ja, ik ben er nu uit. Moest wel eerst een nepmii oid aanmaken voordat ik kon updaten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan wel hoor. Ik had pas eergisteren nintendo ID aangezet
Ik heb daar ook een tijdje mee zitten klooien voordat het lukte. Beetje slecht geregeld door Nintendo. Niks mis met gelijk moeten updaten, maar niet gelijk je 3DS id over kunnen zetten (terwijl ze die optie wel geven!) is raar. Ik heb het een paar dagen later pas gedaan, toen lukte het wel gelijk. Maar ja, toen waren de eerste spelletjes met die stomme mii al gespeeld en nu staat hij in sommige rankings.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nu uit. Moest wel eerst een nepmii oid aanmaken voordat ik kon updaten.
Deze lijst is wat actueler, en gamers op een WiiU zien wel dat ze toegevoegd zijn en kunnen makkelijker accepterenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:18 schreef VRIDZ het volgende:
Roy9 als friend geaccepteerd op mn Wii UIk wil eigenlijk nog wel wat meer mensen van Fok toevoegen op mn Wii U, maar beetje rommelig overzicht.. volgens mij staan er ook nog NnID's tussen van mensen die hier niet (meer) / amper reageren?
(Ja ik weet het, nagenoeg zelfde bericht als in 3DS topic)
NNID: Cyclopquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:18 schreef VRIDZ het volgende:
Roy9 als friend geaccepteerd op mn Wii UIk wil eigenlijk nog wel wat meer mensen van Fok toevoegen op mn Wii U, maar beetje rommelig overzicht.. volgens mij staan er ook nog NnID's tussen van mensen die hier niet (meer) / amper reageren?
(Ja ik weet het, nagenoeg zelfde bericht als in 3DS topic)
Ik zal binnenkort ook nog ff degenen die ik niet heb toevoegen!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:18 schreef VRIDZ het volgende:
Roy9 als friend geaccepteerd op mn Wii U
26, sinds de NES tijd, beschouw mijzelf als ervaren, ik vind games als dark souls, dark souls 2 geweldig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef VRIDZ het volgende:
Even een vraagje general interest.. hoe oud is iedereen hier eigenlijk? En hoe lang ben je al een gamer? Beschouw je jezelf als een doorsnee gamer, of juist beginneling of 'prof'?
In een ander topic was je nog 25!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
13 en WiiU is mijn eerste spelletjes computer
25 jaar geleden jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
In een ander topic was je nog 25!
Wel een oud topic ofnie?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
In een ander topic was je nog 25!
geregistreerd op: zondag 27 oktober 2002 @ 21:24quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
13 en WiiU is mijn eerste spelletjes computer
25, eerste spelletjes speelde ik op een Atari ST1040 computer, later kreeg ik een Game Boy Color. Kocht later een Gamecube, een keer een X360 omdat vrienden er een hadden omdat multiplayer, 3DS, en nu dus een Wii U. Tussendoor ook gamen op de PC.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef VRIDZ het volgende:
Even een vraagje general interest.. hoe oud is iedereen hier eigenlijk? En hoe lang ben je al een gamer? Beschouw je jezelf als een doorsnee gamer, of juist beginneling of 'prof'?
Okay, bijna 13 danquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Die kans hadden ze met die Skullkid figurine bij Majora's mask. NFC chip eronder en klaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:04 schreef koei het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze met een super exclusieve niet in de winkel verkrijgbare amiibo komenDan gaan sommige verzamelaars balen
Ik heb wel interesse in een MK toernooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef VRIDZ het volgende:
Ik zelf ben 29, en gamen is er bij mij met de paplepel ingeslagen.. als 5-jarig manneke ofzo al meespelen op de MSX2 van mn pa, en enkele jaren later fanatiek op de NES van mn neef spelen. Duurde niet lang voor ik er zelf ook eentje had. Toen natuurlijk de SNES, plus toegenomen interesse in DOS-spellen. Rond mn puberteit helaas zo stom geweest om mn NES en SNES te verkopen.. wel blijven gamen op de PC.. maar paar jaar later begon het toch weer te kriebelen, en weer een NES en SNES teruggekocht, plus alle andere Nintendo consoles to date.
Uiteraard speel ik nu niet meer zo veel als vroeger (minder tijd ivm werk / op mezelf wonen), maar ik beschouw mezelf toch wel als een doorgewinterde gamerAl blijf ik toch grotendeels bij de wat oudere games hangen, trekt me gewoon toch wat meer.
Oh en nog een vraag; tijdje terug was er toch een Mario Kart FOK-toernooi opgezet? Ik had me er voor aangemeld, maar heb er tot op heden nog nooit iemand aanwezig gezien. Misschien nieuw leven in gaan blazen, nu we toch bezig zijn elkaar toe te voegen?
Ja, ik ook wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 05:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in een MK toernooi.
En speelt mevrouw Poes ook weleens met meneer Poes?quote:Op woensdag 28 januari 2015 03:16 schreef Mvr.Poes het volgende:
Mooi moment om mijzelf hier te melden zie ik.
Mvr. Poes, 24 jaar, begonnen met PS2, toen kwam de wii, nog een tijdje een ds gehad maar die ook steeds weer verkocht en opnieuw gekocht. Nu de Wii U en in de toekomst zeker nog een PS.
Omdat ik met vlagen speel en ook nog niet zo lang kies ik voor beginnend/gemiddeld.
Als ik in mijn omgeving kijk vind ii het gemiddeld maar ik ben nog niet supergoed.
Speelt nu :
Super Mario 3D world
Super Mario Bros wii U
Mario Galaxy 2
Wishlist :
Mario kart 8
Captain Toad
Yupquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nintendo heeft wéér winst gemaakt, toch?
http://nintendoeverything(...)5-financial-results/
quote:Nintendo Q3 Results:
Net Sales: 271.521¥ billion yen
Operating Income: 31.40¥ billion yen
Net Income: 45.215¥ billion yen
Nintendo Full-Year Guidance:
Net Sales: 550¥ billion yen (↓)
Operating Income: 20¥ billion yen (↓)
Net Income: 30¥ billion yen (↑)
Additional Information Q3 (Software/Hardware Shipments, Digital Sales, Cash & Equivalents):
Pokemon ORAS: 9.35 million
Super Smash Bros 3DS LTD: 6.19 million
Super Smash Bros Wii U LTD: 3.39 million
Mario Kart 8 LTD: 4.77 million
Wii U HW: 1.91 million
3DS HW: 4.99 million
Digital Sales: ¥10.4 billion yen
Amiibo: million
Cash & Equivalents: ¥920.531 billion yen (↑)
derp, ik dacht Hyrule Warriorsquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Vallen de HW sales van wiiu niet tegen? Ivm smash bros...
In drie maanden best okay voor een flop toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Vallen de HW sales van wiiu niet tegen? Ivm smash bros...
Hema worstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |