SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je voortaan een nieuw topic opent als je de laatste post hebtquote:Op maandag 26 januari 2015 20:09 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Daar zal ik geen nee tegen zeggenWat wil je ervoor terug?
Ow ja, sorryquote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat je voortaan een nieuw topic opent als je de laatste post hebt![]()
Edit: zal er morgen eens wat opzoeken, hoeveel heb je nodig?
Yeah, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen. Dat zou echt een grote fuck you zijn namelijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:04 schreef koei het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze met een super exclusieve niet in de winkel verkrijgbare amiibo komenDan gaan sommige verzamelaars balen
kan wel hoor. Ik had pas eergisteren nintendo ID aangezetquote:Op maandag 26 januari 2015 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, dus ik heb nu die Wii U aan de TV hangen, en hij vraagt om m'n Nintendo Id. Doen we even. Helaas kan hij pas verbinding maken met internetdiensten als hij een update gehad heeft. Hij wil me alleen niet uit het menu laten zonder Nintendo ID.
error 102-2511
Nintendo zegt gewoon op OK blijven drukken tot je het skipt, maar dat kan niet. En Cancel stuurt me alleen maar terug naar de NNID prompt.
Kak.
Ja, ik ben er nu uit. Moest wel eerst een nepmii oid aanmaken voordat ik kon updaten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan wel hoor. Ik had pas eergisteren nintendo ID aangezet
Ik heb daar ook een tijdje mee zitten klooien voordat het lukte. Beetje slecht geregeld door Nintendo. Niks mis met gelijk moeten updaten, maar niet gelijk je 3DS id over kunnen zetten (terwijl ze die optie wel geven!) is raar. Ik heb het een paar dagen later pas gedaan, toen lukte het wel gelijk. Maar ja, toen waren de eerste spelletjes met die stomme mii al gespeeld en nu staat hij in sommige rankings.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nu uit. Moest wel eerst een nepmii oid aanmaken voordat ik kon updaten.
Deze lijst is wat actueler, en gamers op een WiiU zien wel dat ze toegevoegd zijn en kunnen makkelijker accepterenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:18 schreef VRIDZ het volgende:
Roy9 als friend geaccepteerd op mn Wii UIk wil eigenlijk nog wel wat meer mensen van Fok toevoegen op mn Wii U, maar beetje rommelig overzicht.. volgens mij staan er ook nog NnID's tussen van mensen die hier niet (meer) / amper reageren?
(Ja ik weet het, nagenoeg zelfde bericht als in 3DS topic)
NNID: Cyclopquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:18 schreef VRIDZ het volgende:
Roy9 als friend geaccepteerd op mn Wii UIk wil eigenlijk nog wel wat meer mensen van Fok toevoegen op mn Wii U, maar beetje rommelig overzicht.. volgens mij staan er ook nog NnID's tussen van mensen die hier niet (meer) / amper reageren?
(Ja ik weet het, nagenoeg zelfde bericht als in 3DS topic)
Ik zal binnenkort ook nog ff degenen die ik niet heb toevoegen!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:18 schreef VRIDZ het volgende:
Roy9 als friend geaccepteerd op mn Wii U
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |