abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149083999
Inleiding

Al eerst wil ik in het kort even uitleggen wat het fenomeen ''scheerbeurt van de dag'' inhoudt: Een scheerbeurt van de dag is in principe een omschrijving van iemands scheerbeurt inclusief foto van gebruikte scheerproducten. Je kunt een scheerbeurt van de dag ook zien als een soort logboek waar mensen hun scheerbeurten in bij houden, en deze vervolgens delen op de verschillende sociale media zoals Instagram, Facebook, Twitter en scheerforums zoals Shaving Society.

Overigens bestaat scheerbeurt van de dag internationaal ook beter bekend als ''shave of the day'' en word op sociale media de hashtag #sotd gebruikt. Er zijn ook websites die geheel toegewijd zijn aan het bij houden van een scheerbeurt van de dag weblog, een goed voorbeeld hiervan is de website 365 Shaves waar een handjevol bloggers dagelijks hun scheerbeurt van de dag publiceren.

De afkorting in het Nederlands zou overigens SVDD, maar het staat je vrij om gewoon de internationale afkorting te gebruiken.

Voorbeeld

Een scheerbeurt van de dag is niet hetzelfde als een review bij wijze van spreken, en daarom zou ik graag een voorbeeld geven hun een scheerbeurt van de dag er ongeveer uit zou zien al mag je er uiteraard van afwijken.

quote:
Scheerbeurt van de dag:

Edwin Jagger Shaving DE87RC14bl krabber
Astra SP Mesje
Omega 98 Professionele Varkenshaar Scheerkwast
Weleda Scheercrème
Cien Men X-Bolt Aftershave Lotion

Vandaag wou ik eens een keer een lekker geurtje gebruiken en daarom heb ik voor de verandering weer een de Cien Men X-Bolt Aftershave Lotion gebruikt, en de Weleda Scheercrème bevalt mij ook erg goed al ben ik niet zo fan van de geur.
Scheerbeurt van de dag video's

Sommige hebben behoefte om hun scheerbeurt van de dag op te nemen, en ik doe dat zelf ook afentoe maar dat resulteert dan in veel te lange video's waarbij veel kijkers gewoon bij afhaken. Dus mijn advies is om de video zo kort mogelijk te houden, of gebruik te maken van moderne film technieken zoals Time-Lapse.

Overigens kan het geen kwaad om af te kijken bij de bekende Amerikaanse YouTubers, want zij hebben immers veel ervaring met het maken van dit soort video's.

Tot slot

Dit topic is aangemaakt om de scheerbeurt van de dag posts te scheiden uit het LIF / Klassiek scheren #XXII Het eerste deel van 2015 omdat de scheerbeurt van de dag posts daar de algemene discussie over het klassiek scheren overspoelde, en dit lijkt mij uiteindelijk een perfecte oplossing voor alle partijen omdat je niet beide topic's hoeft te volgen.

[ Bericht 54% gewijzigd door Diqiu-Long op 26-01-2015 21:00:32 ]
pi_149084015
Nee.
  maandag 26 januari 2015 @ 20:12:25 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149084045
Ik heb me vandaag niet geschoren. Mag ik hier dan evengoed posten?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149084049
pi_149084081
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
Scheer je weg!
pi_149084087
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
Sure, je mag je scheerbeurten verzamelen en dan in een keer posten ;) Maar dan heet het scheerbeurt van de week wel. En op andere reageren mag natuurlijk ook.
pi_149084263
Ik heb me vanochtend geschoren.
pi_149084301
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Leonos het volgende:
Ik heb me vanochtend geschoren.
Je vergeet de omschrijving :( Was het glad of heb je nog stoppeltjes staan? Oh en welke producten gebruikte je?
pi_149084328
Volgende week scheer ik me pas weer
pi_149084433
Doe het zondag wel weer, te lui om het elke dag te doen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_149084435
Scheren :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_149084770
Sowieso, waarom zou je als kerel over scheren lukken :')
pi_149085512
Niet elke ochtend even bij de barbier langswippen :')
pi_149086105
Het topic was nog work in progress, maar nu staat er tekst en uitleg over wat dit topic in houdt.
pi_149086414
WTF TS. Die paar donshaartjes van jezelf hoef je niet elke dag te scheren hoor :')

En dan dat accent. :')
http://www.man-man-man.nl
pi_149086492
pi_149086706
quote:
Sexy he :+
pi_149087247
Waarom bedek je je halve gezicht met scheerschuim? Je hebt alleen een snor.
pi_149089453
pi_149089655
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef jamesdeen het volgende:
Waarom bedek je je halve gezicht met scheerschuim? Je hebt alleen een snor.
Dat was vanwege het einde van Movember, dat is ook de reden waarom ik de video gemaakt heb i.p.v. na een party gaan.
pi_149091158
Nergens voor nodig dit.
Mokkel met stuntstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')