Wat luister je?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef DO2 het volgende:
Ken dat Alamo Race Track niet eens. Luister het nu. Heeft zeker potentie. En de Bob Dylan vergelijking begrijp ik niet.
Het doet me aan vanalles denken. Maar zeker niet aan Bob Dylan. Neil Young, misschien, in de verte.
Uiteraard.quote:
Charlie the Unicorn is echt geweldig. Mijn halve middelbareschooltijd catchphrases daarvan uitgewisseld met vrienden. Chaarlieeeee, we have to get to candy mountain charlieeee!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:58 schreef DO2 het volgende:
Jullie gaan compleet voorbij aan Charlie the Unicorn? Dat kan dus niet, he:
Nu weet ik ook weer waar die south park aflevering op was gebaseerd. Thanksquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:58 schreef DO2 het volgende:
Jullie gaan compleet voorbij aan Charlie the Unicorn? Dat kan dus niet, he:
Oh John Zorn ligt me wel, vond Naked City ook prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Er staan wel een paar hyperactieve free-jazz nummers op die misschien wat afschrikken (John Zorn hè), die zou je kunnen skippen
maar over het algemeen heb ik het idee dat die plaat heel erg in het verlengde ligt van 'Bitches Brew'
Dan zeker uitchecken, met stip mijn favoriete Zorn plaatquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Oh John Zorn ligt me wel, vond Naked City ook prima.
Wel zoveel waar zijn naam aan verbonden is, maar bij een groot deel is hij enkel componist. Maar die worden dan wel weer grotendeels onder zijn naam uitgebracht.quote:
Als je Unicorn trouwens tof vindt, luister ook vooral het album Black Cat John Brown en de prachtige nummers Short Leave en Happy Accidents. Short Leave is zo mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |