abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149662124
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

wel een superchille buurt...

ik weet niet waar je vandaan komt maar in Utecht is het lastig om voor 150.000 euro precies de woning te vinden die je zoekt...
Ik kom uit Haarlem, ook hartstikke duur. En wat denken jullie van de wijk Tolsteeg en Rotsoord?
Wie niet gek is, is saai.
pi_149662147
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:43 schreef Kersje88 het volgende:

[..]

Ik kom uit Haarlem, ook hartstikke duur. En wat denken jullie van de wijk Tolsteeg en Rotsoord?
Voor het overgrote deel zijn dat prima buurten.
pi_149662219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:38 schreef Kersje88 het volgende:

[..]

Hmm, nee dat is te veel werk voor mij, geen zin in. En er is geen tuin en dat vind ik belangrijk
Dan ben ik bang dat je teveel eisen stelt :) Of je moet genoegen nemen met een studio-appartement en dan heel veel geluk hebben dat er een tuintje bij zit.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149662254
Deze is wel mooi, al zit je wat dicht bij Lombok. Geen idee hoe de situatie in de straat precies is. Okee tuin is wel heel klein, maar je kan buiten zitten.

http://www.funda.nl/koop/(...)at-26/fotos/#foto-14
pi_149662338
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef Nielsch het volgende:
Deze is wel mooi, al zit je wat dicht bij Lombok. Geen idee hoe de situatie in de straat precies is. Okee tuin is wel heel klein, maar je kan buiten zitten.

Ja deze had ik ook gezien, vond ik ook wel mooi. Misschien toch een bezichtiging plannen dan
pi_149662415
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef Nielsch het volgende:

Ziet er tof uit idd.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:55:06 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_149662421
Lombok is het punt niet. Da's (naast) het verdomhoekje.
Alhoewel het tof is om op een plek genaamd het verdomhoekje te wonen, is het wel een beetje, naja hangt er vanaf hoe goed je plaat kaan proaten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 13:58:07 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149662525
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:44 schreef Q. het volgende:
Elders in de stad zit ook genoeg kansloos tuig:

http://www.duic.nl/nieuws(...)er-tot-bloedens-toe/
"De trambestuurder zou toen de man de tram hebben uitgetrokken, waarnaar de vechtpartij ontstond."

:'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 14 februari 2015 @ 14:00:01 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_149662584
Als je budget trouwens tot 150 reikt zou ik huren totdat je rijker bent/gaat samen wonen. Zeker als je een tuin wilt, want je vindt niks zonder dat je gehandicapte bovenbuurman de hele dag in je decollete zit te staren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_149662740
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef speknek het volgende:
Lombok is het punt niet. Da's (naast) het verdomhoekje.
Alhoewel het tof is om op een plek genaamd het verdomhoekje te wonen, is het wel een beetje, naja hangt er vanaf hoe goed je plaat kaan proaten.
Ah ja, daar heb je dan weer gelijk in. Ik zie op Maps nu ook dat de straat direct aan een stuk of 20 spoorlijnen ligt. Zal ook invloed hebben op de (lage) prijs.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 14:06:28 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_149662774
Misschien is dit wat.
http://www.gradajager.nl/(...)444-Padangstraat-43/

Goede tuin, leuke plek, ruim. Qua vloer/keuken moet er wel wat aan gedaan worden. CV ketel moet binnen een paar jaar vervangen worden, maar goed, daardoor is ie ook betaalbaar.
pi_149662934
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:06 schreef speknek het volgende:
Misschien is dit wat.
http://www.gradajager.nl/(...)444-Padangstraat-43/

Goede tuin, leuke plek, ruim. Qua vloer/keuken moet er wel wat aan gedaan worden. CV ketel moet binnen een paar jaar vervangen worden, maar goed, daardoor is ie ook betaalbaar.
Niet gek inderdaad...
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 14:43:42 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149663765
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 10:40 schreef Kersje88 het volgende:
Ik heb een vraag, ik wil graag een huis kopen in Utrecht maar heb eigenlijk nog veel te weinig verstand van de stad en waar ik wel en vooral niet wil wonen. Is bijvoorbeeld de wijk Ondiep nog steeds een no-go? En hoet zit het met ander wijken?
Waarom een huis kopen in een stad die je nauwelijks kent :?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149663820
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom een huis kopen in een stad die je nauwelijks kent :?
Omdat ik hier vlakbij werk en niet langer wil huren want ik heb veel minder ruimte voor evenveel of meer geld. Ik wil niet in een andere stad/dorp hier dichtbij wonen. Is dat zo raar dan?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 18:06:08 #240
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149669163
quote:
Pierre houdt zich naast zijn werk bezig met de hippietijd, indianen, filosofie, numerologie, astrologie, pendelogie.
Dat filosofie in dat rijtje zit doet me denken dat het vast niet een heel spannende tak is waar die man zich mee bezig houdt.
When all else fails, you always have delusion.
pi_149757229
UberPOP en UberBLACK vanaf vandaag ook in Utrecht. Eerste rit gratis (tot 20 euro) met actiecode UTRECHT.
pi_149759211
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:45 schreef Kersje88 het volgende:

[..]

Omdat ik hier vlakbij werk en niet langer wil huren want ik heb veel minder ruimte voor evenveel of meer geld. Ik wil niet in een andere stad/dorp hier dichtbij wonen. Is dat zo raar dan?
Ik vind van niet. Woon zelf in wittevrouwen, raad dat iedereen aan, mits je je een weg wil banen langs (on)gelukkige huisvrouwen met bakfiets. Buiten-wittevrouwen net zo. :P

Ook watervogelenbuurt vind ik leuk, of lombok. En het centrum natuurlijk. :Y afraders zijn m.i. Kanaleneiland, inderdaad ondiep, overvecht en leidsche rijn en tuindorp. Die laatste twee omdat je er sterft van verveling :P
-nee-
pi_149761398
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Woon zelf in wittevrouwen, raad dat iedereen aan, mits je je een weg wil banen langs (on)gelukkige huisvrouwen met bakfiets. Buiten-wittevrouwen net zo. :P

Ook watervogelenbuurt vind ik leuk, of lombok. En het centrum natuurlijk. :Y afraders zijn m.i. Kanaleneiland, inderdaad ondiep, overvecht en leidsche rijn en tuindorp. Die laatste twee omdat je er sterft van verveling :P
Tuindorp en Leidsche Rijn in een adem noemen; ga je schamen jij. Natuurlijk is Tuindorp ene echt jonge (yuppen) gezinnen buurt, maar het is op loopafstand van het centrum, heerlijk groen en alleen maar jaren '30. Dat is in no way te vergelijken met Leidsche Rijn.

Het is dat het onbetaalbaar is geworden. anders zou ik er zo een huis kopen. Maar ja ik ben partijdig; ik ben er opgegroeid (al werd er toen nog gewoon gevoetbald en geskateboard in de straat en niet gehockeyed...). Overigens is Tuindorp vooral te vergelijken met Oog en Al en Wilhelminapark; al dat laatste natuurlijk nog een graad duurder dan de eerste twee.

Ook nog leuk om te wonen:
Tuinwijk (woon ik zelf), vogelenbuurt (al is die wat overhyped wat huizenprijzen betreft) oudwijk (idem, overhyped, overigens net als wittevrouwen).

Ik denk dat als je wat meer budget wil zitten, je goed moet gaan zoeken in Lombok, de juiste plekken in Dichterswijk (potentiele groeiwijk), noord Rivierenwijk en tosteeg/rotsoord (al ken ik deze wijken niet echt goed, maar volgens mij is hier wel veel ontwikkeling met leuke tentjes e.d.), misschien rondom de vogelenbuurt, maar het aanbod daar is matig.

Dan zit je in ieder geval dicht bij het centrum en dus het station en in levendige buurten. Je kan ook nog Zuilen overwegen, maar daar ben ik zelf minder gecharmeerd van; wel ben je via de straatweg zo op het station.
pi_149761577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:08 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Tuindorp en Leidsche Rijn in een adem noemen; ga je schamen jij. Natuurlijk is Tuindorp ene echt jonge (yuppen) gezinnen buurt, maar het is op loopafstand van het centrum, heerlijk groen en alleen maar jaren '30. Dat is in no way te vergelijken met Leidsche Rijn.
Ik vergelijk ze in saaiheid. Wat mij betreft kan dat wel. :P Ik heb twee jaar in tuindorp gezeten, het is mij net iets te burgerlijk. Op school hadden wij het ook over 'tuindorp-meisjes'.. De VWOmeisjes die zo saai en degelijk waren dat niemand er verkering mee wilde. :P

Dat Leidsche rijn op alle fronten superkut is staat buiten kijf, natuurlijk. :P
-nee-
pi_149761913
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik vergelijk ze in saaiheid. Wat mij betreft kan dat wel. :P Ik heb twee jaar in tuindorp gezeten, het is mij net iets te burgerlijk. Op school hadden wij het ook over 'tuindorp-meisjes'.. De VWOmeisjes die zo saai en degelijk waren dat niemand er verkering mee wilde. :P

Dat Leidsche rijn op alle fronten superkut is staat buiten kijf, natuurlijk. :P
Nou moet ik zeggen dat ik er al een tijd niet meer heb gewoond, maar ik ben wel eens in het weekend in Leidsche Rijn geweest; en daar is gewoon geen kip op straat. In Tuindorp is het wel degelijk een stuk levendiger dan in LR.

Maar met twee kleine dochters thuis, klinkt het alsof ik maar naar Tuindorp moet verhuizen; als vader klinkt dat wel gerustellend :P
pi_149761988
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nou moet ik zeggen dat ik er al een tijd niet meer heb gewoond, maar ik ben wel eens in het weekend in Leidsche Rijn geweest; en daar is gewoon geen kip op straat. In Tuindorp is het wel degelijk een stuk levendiger dan in LR.

Maar met twee kleine dochters thuis, klinkt het alsof ik maar naar Tuindorp moet verhuizen; als vader klinkt dat wel gerustellend :P
Fair enough *)
-nee-
  dinsdag 17 februari 2015 @ 15:51:45 #247
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_149762857
Over partijdig gesproken, ik ben opgegroeid in Ondiep en daar is helegaar niks mis mee }:|

Woon nu op de rand van Zuilen met het Julianapark als achtertuin en ik woon hier heerlijk! Zou nergens anders willen wonen! De ASW met al zijn winkeltjes om de hoek, station vlakbij, park. En binnen 10 minuten in het centrum (als ze tenminste eens opschieten met dat Paardenveld...)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_149763107
Ja dat paardeveld telt ff niet mee. Ik woon twee minuten fietsen van het centrum maar als het even tegen zit een kwartier naar het station....
  dinsdag 17 februari 2015 @ 16:48:35 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_149764473
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:51 schreef Ireth het volgende:
Over partijdig gesproken, ik ben opgegroeid in Ondiep en daar is helegaar niks mis mee }:|

Woon nu op de rand van Zuilen met het Julianapark als achtertuin en ik woon hier heerlijk! Zou nergens anders willen wonen! De ASW met al zijn winkeltjes om de hoek, station vlakbij, park. En binnen 10 minuten in het centrum (als ze tenminste eens opschieten met dat Paardenveld...)
Eind van het jaar is daar alles af en hebben we weer een stuk singel er bij! *O*
For great justice!
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:00:41 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_149764888
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-groot-fiasco.dhtml

quote:
'Leidsche Rijn Centrum loopt uit op groot fiasco'

De bouw van het Leidsche Rijn dreigt op een fiasco uit te lopen. Meer dan tweederde van de winkelketens heeft geen interesse zich te vestigen op Nederlands grootste Vinex-locatie.
Dat blijkt uit een nog rapport van onderzoeksbureau Q&A, in opdracht van vastgoedfonds Corio, eigenaar van het toekomstige centrum in Leidsche Rijn. Het tv-programma Een Vandaag besteedt vanavond aandacht aan het rapport.

Noodklok
Corio heeft al eerder de noodklok geluid over dreigende leegstand in het nieuwe winkelcentrum aan de andere kant van de A2. Volgens vastgoedbedrijf Corio stevent Leidsche Rijn af op een 'retailramp die zijn gelijke niet kent'. De gemeente Utrecht omschrijft Leidsche Rijn Centrum nog steeds als het 'gezellige tweede stadshart van Utrecht'.
Overwegen

Volgens het onderzoek van Q&A overwegen van de 32 ondervraagde (grote) ketens, er in het beste geval 10 zich in het centrum te vestigen. Als het centrum (substantieel) kleiner wordt, loopt dat op naar 19. Winkelketens noemen als belangrijke reden om niet naar Leidsche Rijn te komen de aanwezigheid van diverse andere centra in de directe omgeving die ook al met veel leegstand kampen.
Goh, wat onverwachts. :')
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')