https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Coinbase opende hun exchange om 15:00 uur. Is dus wel een exchange, maar USA onlyquote:Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef richolio het volgende:
Oh ik dacht dat jullie het over Coinbase, de wallet, hadden. Maar dat is dus ook een exchange
USA only was gisteren ook al bekend, dus snap de teleurstelling niet zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Coinbase opende hun exchange om 15:00 uur. Is dus wel een exchange, maar USA only
Mja, klassieke terwijl het gerucht rondgaat nog even snel kopen, koers omhoog laten schieten in afwachting van, tig uur later profiteren net voordat het nieuws bekend wordt gemaakt. Niks nieuws, gewoon georganiseerde pump 'n dump zoals we zo vaak hebben gezien. Alsof een nieuwe exchange nu zoveel toevoegt, voor de Amerikanen misschien wel, maar dan ook maar in 25/50, dus 50% dekking? Leuk voor de handelaren, maar dit gaat echt de trend niet definitief breken.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
USA only was gisteren ook al bekend, dus snap de teleurstelling niet zo.
Zou niet te vroeg juigen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:37 schreef Nattekat het volgende:
We stijgen alweer, echt van een dump was dus geen sprake... heerlijk als Bitcoin zich niet aan de ouderwetse cryptoregels houdt
Ahum, check 13-11-2014 eens op de charts..quote:Op maandag 26 januari 2015 15:37 schreef Nattekat het volgende:
We stijgen alweer, echt van een dump was dus geen sprake... heerlijk als Bitcoin zich niet aan de ouderwetse cryptoregels houdt
Jij bent gewoon te pessimistischquote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ahum, check 13-11-2014 eens op de charts..
In het kort: Omdat het lastig/duur is $ of EUR bij BTC-e te krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:53 schreef DrNick het volgende:
Waarom zit er altijd zo'n groot verschil tussen Btc-e en Bitfinex eigenlijk?
Van mij mag je, vraag maar raak. Weet alleen niet of ik er ook antwoord op kan geven.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:01 schreef Miteco het volgende:
Hallo, ik moet een onderzoek doen naar bitcoin voor school. Zijn er hier mensen die bitcoin gebruiken? En zo ja, zou ik wat vragen mogen stellen over de gebruiksgemakken en over de potentie van bitcoin? Ik ben zeker geen kenner op dit gebied, dus verwacht niks bijzonders.
Welja, PM maar. Ik zou het wel waarderen als je je eerst een beetje inleestquote:Op maandag 26 januari 2015 19:01 schreef Miteco het volgende:
Hallo, ik moet een onderzoek doen naar bitcoin voor school. Zijn er hier mensen die bitcoin gebruiken? En zo ja, zou ik wat vragen mogen stellen over de gebruiksgemakken en over de potentie van bitcoin? Ik ben zeker geen kenner op dit gebied, dus verwacht niks bijzonders.
Ah, ok.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In het kort: Omdat het lastig/duur is $ of EUR bij BTC-e te krijgen.
SLR heeft een volume van meer dan 12 BTC behaald en staat op pagina 1 van Trex.quote:
Ah gezellig. Ik zag al wat stevige pieken en dalen maar had geen tijd om op te zoeken waaromquote:Op maandag 26 januari 2015 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
SLR heeft een volume van meer dan 12 BTC behaald en staat op pagina 1 van Trex.
Coindesk heeft zijn exchange, die alleen voor Amerika toegankelijk blijkt te zijn en door de geruchten steeg de BTC-koers, bij de lancering stortte hij weer in.
Hee, op Solar heb je ook winst als je nu verkooptquote:Op maandag 26 januari 2015 19:37 schreef DaMart het volgende:
O ja, en ik heb voor het eerst in maanden winst gemaakt met een altcoin...
NAV gekocht op 1690, verkocht op 1820 en teruggekocht op 1650.
coindesk een eigen exchange? grappigquote:Op maandag 26 januari 2015 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
SLR heeft een volume van meer dan 12 BTC behaald en staat op pagina 1 van Trex.
Coindesk heeft zijn exchange, die alleen voor Amerika toegankelijk blijkt te zijn en door de geruchten steeg de BTC-koers, bij de lancering stortte hij weer in.
O, wacht... het was Coinbasequote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
coindesk een eigen exchange? grappig
Aan de sellwall te zien, wil iemand de prijs sowieso weer naar beneden gaan drukken...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hee, op Solar heb je ook winst als je nu verkoopt
Mag hoor. Ik wil er nog veel meer voor ie echt moont.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de sellwall te zien, wil iemand de prijs sowieso weer naar beneden gaan drukken...
Ik twijfel nu... even mijn SLR verkopen en hopen dat ik goedkoper terug kan kopen, of gewoon rustig afwachtenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag hoor. Ik wil er nog veel meer voor ie echt moont.
Die wall wordt opgevreten denk ik. Of weggehaald.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik twijfel nu... even mijn SLR verkopen en hopen dat ik goedkoper terug kan kopen, of gewoon rustig afwachten![]()
.
Gister was de beste dag in maandenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:14 schreef richolio het volgende:
Is nu zo'n beetje het moment om SLR te kopen..?Ja hè
Ik zag het, net iets te laat helaas..quote:Op maandag 26 januari 2015 20:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gister was de beste dag in maanden
Lijkt me ook niet echt, maar ik hoop het wel. Wil dr nog meerquote:Op maandag 26 januari 2015 20:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zag het, net iets te laat helaas..Maar dan zou ik er ook nu in kunnen springen, want dat binnenkort nog weer zo'n dal komt lijkt me best sterk eigenlijk
Kheb er net al wel een zooi gedumpt, voor het geval dat. De mooie ronde orders die erdoor gegaan zijn hou ik vast, das makkelijk rekenenquote:
Nee he, ik heb altijd zon hekel om weer ergens aan te wennen als je eenmaal weet hoe alles precies werkt.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:36 schreef DaMart het volgende:
Trex is blijkbaar ook bezig met een nieuwe layout...
https://beta.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-SLR
Nu kan je alvast wennenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee he, ik heb altijd zon hekel om weer ergens aan te wennen als je eenmaal weet hoe alles precies werkt.
Goed tochquote:Op maandag 26 januari 2015 22:12 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt niet veel, maar voor een eerste keer sinds lange tijd weer echt traden, vind ik dit best bemoedigend.
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik van mijn 0,04 BTC 0,1 BTC kan maken.
Ik niet hoor... ik had me gewoon even verdiept in NAV... maar die is zo volatiel dat ik die niet te lang durf te houden. Beter BTC sprokkelen dan hopen op een klapper en geklapt worden door een anderquote:Op maandag 26 januari 2015 22:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed toch
Iedereen hier zit stiekem met Solar winsten te halen die ik hoor te maken![]()
![]()
.
Had het al gezienquote:Op maandag 26 januari 2015 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet hoor... ik had me gewoon even verdiept in NAV... maar die is zo volatiel dat ik die niet te lang durf te houden. Beter BTC sprokkelen dan hopen op een klapper en geklapt worden door een ander. Iets met schade en schande en wijs worden
.
Ik gebruik Bitcoin Checker. Kun je elk tradingplatform kiezen en elke coin die er bestaan zowat.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:42 schreef richolio het volgende:
Is er ook een app om de SLR charts te bekijken, dat jullie weten? Ik zit niet altijd achter mijn pc
Ik kan er nog geen vinden
? Bij mij wel. Synchroniseren die handel.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:51 schreef Nattekat het volgende:
SLR wilt niet meer updaten in die app
Hij weigertquote:Op maandag 26 januari 2015 22:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
? Bij mij wel. Synchroniseren die handel.
...en dat had dus best gekund... koers is nog tot boven de 2100 gestegenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet hoor... ik had me gewoon even verdiept in NAV... maar die is zo volatiel dat ik die niet te lang durf te houden.
We komen van 220quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:22 schreef Tourniquet het volgende:
Bitcoin weer terug bij af rond de $250. Complete Coinbase-pump is nu teniet gedaan.
Jup en het is nog niet opgehouden, <250 atm. Denk dat ie bij 225 pas weer rustig verder kabbelen gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:22 schreef Tourniquet het volgende:
Bitcoin weer terug bij af rond de $250. Complete Coinbase-pump is nu teniet gedaan.
Niet.... RIP geld. Tenzij je de backupcode nog ergens hebt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:32 schreef Happel het volgende:
Hai, ik wilde vandaag weer eens inloggen op Cryptsy, echter kan ik mijn 2FA niet meer achterhalen, vanwege een reboot op mijn telefoon. Hoe kan ik dit herstellen. Kan het niet zo snel vinden.
Je zou nog kunnen proberen een supportticket aan te maken:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:32 schreef Happel het volgende:
Hai, ik wilde vandaag weer eens inloggen op Cryptsy, echter kan ik mijn 2FA niet meer achterhalen, vanwege een reboot op mijn telefoon. Hoe kan ik dit herstellen. Kan het niet zo snel vinden.
Zou niet zo mooi zijn. Heb er nog 70 WDC staan. Die gaan ooit naar de moon!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet.... RIP geld. Tenzij je de backupcode nog ergens hebt.
Cryptsy
Oja... slechtste koop ooitquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou niet zo mooi zijn. Heb er nog 70 WDC staan. Die gaan ooit naar de moon!
Jeutjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
https://blockchain.info/n(...)231197d902cd2d298450
Leuke vergoeding voor het verifiëren van 1 transactie.
Dan heeft iemand een kleinere order geplaatst dan jij.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:12 schreef richolio het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom Bittrext SLR maar partial heeft gekochtEerst werd mijn order sowieso niet voltooid, en nu maar gedeeltelijk. Volgens mij vul ik alles gewoon goed in
Je mag van mij 15000 solar kopen voor 3000 satoshi per stukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:12 schreef richolio het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom Bittrext SLR maar partial heeft gekochtEerst werd mijn order sowieso niet voltooid, en nu maar gedeeltelijk. Volgens mij vul ik alles gewoon goed in
Van mij mag je er 1500 kopen voor 2999 per stuk!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je mag van mij 15000 solar kopen voor 3000 satoshi per stuk
En dan wordt het toch nog 13.500 voor 3000 van mijquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van mij mag je er 1500 kopen voor 2999 per stuk!
Ik heb NAV trouwens wel helemaal verkeerd ingeschat gisteren... had voor 2750 ipv 1795 kunnen verkopenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dan wordt het toch nog 13.500 voor 3000 van mij
Daar ga ik ook mee akkoord.
Mijn sell op 1951quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:56 schreef roislecxe het volgende:
Solar
Gister gekocht op 1330, laagste was 1320 geloof ik.
Vanmiddag verkocht op 1943, en de top vandaag was 1944![]()
Nu weer gekocht op 1625 zie ik, had daar ff een buy gezet.
Lekker hoor.
Ik was te hebberig ivm precies 0.08btc, anders had ik hem rond 1925 gezetquote:
Mja zonde.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was te hebberig ivm precies 0.08btc, anders had ik hem rond 1925 gezet
De koers zit echt vast tussen al die botorders van 55 SLR nuquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:17 schreef roislecxe het volgende:
Toch maar ff wat bijgekocht op 1651. Tijd om die muur af te breken.
Mja, beetje jammer dat die sellwall best flink is. Al is er al aardig wat van opgegeten zo te zien.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De koers zit echt vast tussen al die botorders van 55 SLR nu.
Hmm?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:28 schreef roislecxe het volgende:
Wel mooi om te zien hoe iedereen geinfecteerd is met het Solarvirus trouwens
Nee...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kocht jij net die sellorder weg?
Had zomaar gekund.quote:
Nu wel gekocht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had zomaar gekund.
Ziet er wel goed uit, gelijk weer een dikke buyorder erachter, op naar de 2000 weer.
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Rond de 1700 is altijd goed. Paar dagen geleden was de crash, nu trekt het gewoon weer langzaam op naar 2000 of iets hoger.
quote:We've received a withdrawal request of 93942.51711871 SLR. The ensure your safety, we require you to confirm the request.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |