FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light![]()
zelfde idee alleen dan zonder zombies
Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
Ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt. Maar volgens mij een aardig open eind ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?
of heeft het nog wel zin om de 2 seizoenen die er op staan te kijken?
1 aflevering van gezien, vond het echt baggerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light![]()
zelfde idee alleen dan zonder zombies
Ik hoopte bij jericho op een fallout achtige sfeer. Maar het kwam me allemaal iets te amerikaans over qua acteerwerk ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jericho wel leuk, ook abrupt geëindigd. Net als Firefly.
Netflix op Facebook vandaag;quote:Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
lol, toevallig gisteren laatste Episode S02 gezien (meer onder het mom van afmaken waar je aan begonnen bent) Maar scheelt weer een S03 kijken....nu weer op zoek naar een verslavende serie op Netflix.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelledquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:38 schreef KingRadler het volgende:
na het debacle van abrupt einde van de TV serie Las Vegas.
houden ze nu in Amerika rekening mee dat TV series eerder gecanceld worden,
zodat makers er nog een goed einde van kunnen maken.
Ik wacht ook vaak tot een serie echt helemaal klaar is voor ik het ga kijken. Heb de fout gemaakt om once upon a time met mijn vrouw te gaan kijken, komt verdomme geen einde aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelled
Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
Als ik een serie met m`n vriend moet gaan kijken dan heb ik in 2016 nog geen seizoen klaar. Mijn collega's klagen ook altijd dat het lang duurt, series kijken met de vrouw.
Ik heb mezelf voorgenomen om minimaal een aflevering of 5 te kijken als ik aan een serie beginquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 aflevering van gezien, vond het echt baggerHet idee was leuk, maar slecht uitgevoerd.
Mijn vrouw vind het prachtig alleen ik ben het helemaal zat met dat gerek in once upon a time. Lijkt wel of ze echt iets moeten verzinnen om maar geld binnen te blijven halen en de serie langer door te laten gaan. Het had in seizoen twee al afgelopen moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aan
Hahaha, ik dacht dat je vrouw het probleem was, dat het zo langzaam ging dat er geen einde aan komt. Sorry!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef danny081 het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind het prachtig alleen ik ben het helemaal zat met dat gerek in once upon a time. Lijkt wel of ze echt iets moeten verzinnen om maar geld binnen te blijven halen en de serie langer door te laten gaan. Het had in seizoen twee al afgelopen moeten zijn.
Geen idee, heb nog niets van Better Call Saul gezien, maar als je BB gezien hebt begrijp je wel waarom we er met smart op wachtenquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef KingRadler het volgende:
moet je Breaking Bad gezien hebben om Better call Saul te snappen?
Je moet BB sowieso gezien hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef KingRadler het volgende:
moet je Breaking Bad gezien hebben om Better call Saul te snappen?
Spreekt voor zichquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Je moet BB sowieso gezien hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |