Die konden ze nergens anders kwijt ofzoquote:Op maandag 26 januari 2015 12:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me af waarom San Marino opeens bij ons inzit.
Kan me van vorig jaar herinneren dat ze tussen de halve en de finale ineens heel erg fan werden van Azerbaijan qua puntenverdeling... dus ze zijn om te kopenquote:
Ze zijn ook blij met euro's.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan me van vorig jaar herinneren dat ze tussen de halve en de finale ineens heel erg fan werden van Azerbaijan qua puntenverdeling... dus ze zijn om te kopen
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 26-01-2015 om 13:35:13Spanje, Oostenrijk en Frankrijk stemmen mee in semi 1. Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk in semi 2 #songfestival #ESC2015 reageer retweet
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2015 13:39 schreef grazz het volgende:
Ik heb het gevoel dat we in de eerste helft terecht komen...
Bedankt Cornaldtwitter:cornaldm twitterde op maandag 26-01-2015 om 13:50:33NL dus in eerste semi #songfestival, daarin veel Oost-Europa maar ook België - 16 landen (in tweede 17, daarin zowat heel Scandinavië) reageer retweet
Maar die hebben ze dan ook al een paar jaar op rijquote:Op maandag 26 januari 2015 13:52 schreef Cyan9 het volgende:
Hongarije is geen zekerheidje hoor, alleen met een sterk nummer.
"heel Scandinavie"quote:Op maandag 26 januari 2015 13:54 schreef KoningPils het volgende:
Bedankt Cornaldtwitter:cornaldm twitterde op maandag 26-01-2015 om 13:50:33NL dus in eerste semi #songfestival, daarin veel Oost-Europa maar ook België - 16 landen (in tweede 17, daarin zowat heel Scandinavië) reageer retweet
Letland en Litouwen zijn volgens Cornald vast ook Scandinavië.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"heel Scandinavie"die zitten gewoon 2 om 3 verdeeld
Die zal een flinke pannenkoek uit zijn hoge hoed moeten toverenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:02 schreef KoningPils het volgende:
Hopen dat Hans er een mooi showtje van maakt
Finland heeft ook nog een redelijk sterke voorronde, dus daar komt best een goeie inzending vandaan denk ikquote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef Fred_B het volgende:
Alle flutlanden (Ierland, Tsjechië, San Marino, Portugal, Montenegro, Slovenië, Polen, Letland, Israël en Cyprus) zitten wel in die andere halve finale trouwens
Bij ons alleen Macedonië, Finland en Wit-Rusland als iets zwakkere broeders.
Dan moet alleen Macedonië nog even dreigen dat ze zich terug gaan trekken als ze nu weer de finale niet halen, en we hoeven Trijn helemaal niet meer te sturenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Finland heeft ook nog een redelijk sterke voorronde, dus daar komt best een goeie inzending vandaan denk ik
Wit-Rusland als zwakkere broeder? Daar ga ik dit jaar niet op voorhand van uit.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef Fred_B het volgende:
Alle flutlanden (Ierland, Tsjechië, San Marino, Portugal, Montenegro, Slovenië, Polen, Letland, Israël en Cyprus) zitten wel in die andere halve finale trouwens
Bij ons alleen Macedonië, Finland en Wit-Rusland als iets zwakkere broeders.
Nou ja goed, als ze per ongeluk als allereerste moet, wat met dit uptempo-lied prima kan, zou het ESF al na 3 minuten voorbij kunnen zijn...quote:Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef ato het volgende:
En er zijn 5 liedjes bekend in onze semi met een niet erg hoog hit gehalte.
Nee hoor ik sluit Nederland niet uit enach waar maak ik mij druk om. Ik ben geen Trijntje fan.
Maar ja dat Nationalistisch gevoel he, hopen dat je land er weer bij is in de finale.
Maar ik ben niet zo getreurd als Trijntje blijft steken dit jaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |