Zijn ze echt zoveel fijner?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben met mezelf aan het rellen over tria markers![]()
Voor mij wel. Kan aan mijn techniek liggen natuurlijk, maar ik ben er zo blij meequote:
Ik kan het ook niet vindenquote:
Oei, die prijs van die tria-markers doet gewoon bijna pijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor mij wel. Kan aan mijn techniek liggen natuurlijk, maar ik ben er zo blij mee
Zo jammer dat die tria-aanbieding nu al is bij Letraset
Ze zijn wel echt fijn ja.. daar ben ik het wel mee eens..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oei, die prijs van die tria-markers doet gewoon bijna pijn.
Wow, inderdaad! Ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oei, die prijs van die tria-markers doet gewoon bijna pijn.
Voel me niet zo geroepen om daar aardig te doen. Niet tegen die mensen iig. En als je dat al gezeur vind zou je mijn fb Messenger eens moeten zien. Allemaal pbtjes over dat ik niet zo moet opscheppen, anderen niet de eigen uit moet willen steken en me vooral niet beter moet voelen dan anderen omdat ik "Rijk" ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:48 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zeg summerbreeze doe eens aardiger op facebook
Jeetje wat een gezeur daar over dat t te duur zou zijn.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Voel me niet zo geroepen om daar aardig te doen. Niet tegen die mensen iig. En als je dat al gezeur vind zou je mijn fb Messenger eens moeten zien. Allemaal pbtjes over dat ik niet zo moet opscheppen, anderen niet de eigen uit moet willen steken en me vooral niet beter moet voelen dan anderen omdat ik "Rijk" ben.![]()
Ik was bijna van plan om gewoon weer uit die groep te stappen,maar de positieve reacties maakten een hoop goed.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Voel me niet zo geroepen om daar aardig te doen. Niet tegen die mensen iig. En als je dat al gezeur vind zou je mijn fb Messenger eens moeten zien. Allemaal pbtjes over dat ik niet zo moet opscheppen, anderen niet de eigen uit moet willen steken en me vooral niet beter moet voelen dan anderen omdat ik "Rijk" ben.![]()
Ik was bijna van plan om gewoon weer uit die groep te stappen,maar de positieve reacties maakten een hoop goed.
kleuren voor volwassenenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]Welke groep is dat? *popcorn pakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Really? Dan ben ik rijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nou, er zitten ook echt leuke mensen die goed advies geven/een grote inspiratiebron zijn. Maar ik begin het me wel steeds meer af te vragen ja. Helemaal omdat er blijkbaar ook mensen zijn die kleurplaten van anderen over het net verspreiden als ware het een creatie van henzelf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]serieus.. wat doe je daar nog??
Hier kwam meteen de opmerking "geld hebben we niet, maar spùllen...!' uit mijn toetsenbord. Ik moet zeggen dat ik nu ook gewoon uit principe daar actief blijf, puur omdat ik die zeikerds hun lolletje/gelijk niet gunquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Really? Dan ben ik rijko wait
. Dat ik toevallig wat meer te besteden had door omstandigheden...
Heb zoiets ook gehad, toen ik een boek minder leuk vond. Dat ik het maar aan diegene moest sturen, omdat ze niet zoveel geld heeft.
Ja! Ff over die aquamarkers!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
En dan zijn deze markers nog niet eens echt duur per stuk. Wat zullen ze gaan rellen over een copic bijv![]()
Maar wel allemaal¤ 25 uitgeven aan aquamarkers waar ze niets eens van weten wat ze er mee moeten.
Serieus. Wat een idioten. Ik ben ze ook van plan te kopen. En ik ben niet rijk, student, bijbaantje bij de hema. Het is maar net wat je doet met je geld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik krijg ze vrijdag, maar een vriendin van mij gebruikt ze al. Ze is er nu vooral mee aan het oefenen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef danic het volgende:
[..]
Ja! Ff over die aquamarkers!
Zou dat wat zijn? Ik denk eraan om ze te kopen. Maar ik vraag me af of het wat is nu ook promarkers heb. Zou het echt heel anders zijn?
Ik word momenteel echt heel hebberig als ik zulke dingen in een folder zie....
Oooo nee. Bedoelde met oefenen dat ze oefent met water en de overloop enzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:39 schreef danic het volgende:
Kleurt het echt heel anders dan promarkers dan? Omdat je zegt 'oefenen'.
Misschien snap ik de term verkeerd, maar zijn ze heel nat? Vloeien ze erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |