quote:Op maandag 26 januari 2015 00:24 schreef Nammie het volgende:
Topic gevonden door een ander topic waar ik in post, maar best een leuk initiatief dit topic!
Even mijn (leuke) date-verhaal!
Ik heb het al uitvoerig met vriendinnen besproken, maar ze zeggen natuurlijk allemaal dat het niet aan mij ligt. Lief enzo, maar waarschijnlijk doe ik toch iets fout, want dit gebeurt vaker..
Komt mijn verhaal, lekker uitgebreid en wie wil reageren (hopelijk). Ongeveer twee/drie maanden geleden ben ik op een avond begonnen met Tinderen. Een jaar geleden was ik heel erg tegen, maar na wat wijntjes met een paar vriendinnen toch best een avondje vermaakt. Allerlei gekken geliked, veel matches verder en gelukkig ook een best wat leuke jongens. Onder andere een jongen waar ik in het echt al eens oogcontact mee heb gehad. Toevallig. Ik heb hem nooit gekend, maar ik weet nog hoe ik vroeger (3 jaar geleden
) zijn aandacht probeerde te trekken, zonder resultaat.
Toch maar een like gegeven en dus ook een match.
Ik ben me helemaal gaan focussen op hem, want ik vond hem heel leuk na de gesprekken. Ik had 2 'reallife' dates lopen en die heb ik na date 1 met de Tinderjongen allemaal laten zitten. Hoezo te hard van stapel? Misschien is dat mijn fout wel geweest, naja..Hij wilde steeds afspreken en zocht vaak contact. Ik was de mooiste, de liefste, hij wilde echt alleen maar mij, de standaard dingen dus.. Ik dacht dat het echt ergens heenging, ik was (nog) niet echt verliefd, maar dat ben ik nog nooit geweest. Ik vond hem WOW, denk vaak aan hem, wil ook alleen maar met hem, nou, jullie kennen het gevoel wel vermoed ik dat je iemand heel erg.. Leuk enzo vindt.
![]()
Alles verliep dus helemaal goed, geen vuiltje aan de lucht. En gisteren krijg ik opeens te horen dat hij mij heeeel perfect vindt en alle standaarddingen, maar dat hij niet toe is aan een relatie en dat ik dat niet moet verwachten. Misschien later ooit. Terwijl hij juist zei dat hij wel een relatie wil met mij, dus heb ik eigenlijk valse hoop gekregen. En dit is in 3 jaar tijd al vaker zo gebeurt..
Uiteindelijk willen jongens nooit een relatie met mij en willen ze alleen maar alles doen wat in een relatie hoort, het liefst ook nog exclusief, maar dan niet met de label relatie. En inmiddels denk ik gewoon dat het aan mij ligt, dat kan haast niet anders ook. Blijkbaar ben ik toch niet heel leuk zoals jongens beweren of heb ik iets afstotelijksmaar durven ze nooit te zeggen wát er nou precies mis met me is. Ik word er dus onzeker van, ik haat het om het toe te geven maar het is zo. En van mijn vriendinnen krijg ik natuurlijk te horen dat het niet aan mij ligt. En van de Tinderjongen ook.
Maar het kan haast niet anders dan dat ik iets fout doe.
Lang verhaal inmiddels, wel fijn dat ik het even van me af heb kunnen schrijven.
En verder!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Het ligt denken ik inderdaad wel aan jou. Maar niet omdat je stom of lelijk bent. Maar blijkbaar kies je onbetrouwbare mannen uit. Mannen die het oké vinden om dingen te zeggen die niet waar zijn (met jou wil ik die relatie wel) of die gewoon zelf niet weten wat ze willen
Probeer eens een compleet ander type?
Steeds het zelfde doen of het zelfde type daten en ander resultaat verwachten lijkt me niet zo logisch
Maar goed, dit is alleen mijn mening natuurlijk
Klinkt als een sleur... Tip: Ga eens klimmen in een klimhal. Of ga schaatsen. Je bent er aan toe zo te horen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiii toch maar even een date verslag ondanks dat we al een relatie hebben. ..
Na op tijd klaar te zijn net werk naar huis omkleden en douchen enz. Daarna even op verjaardag geweest samen en daarna heel gezellig naar de film samen. Was erg gezellig en hij had echt zn best gedaan om een film te kiezen die ik leuk zou vinden. De film viel wat tegen naar ben blij dat we toch wat hebben gedaan buiten huis. Dat doen wij eigenlijk vrij weinig. . En na een maand vond ik het wel eens tijd wordendus een geslaagde avond gehad
klopt.. een sleur is groot woord hoor.. maar gezien onze verschillende werktijden lukt get haast niet om zulke dingen te plannen..quote:Op maandag 26 januari 2015 13:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Klinkt als een sleur... Tip: Ga eens klimmen in een klimhal. Of ga schaatsen. Je bent er aan toe zo te horen.
Als je tijd hebt om op de bank te hangen dan heb je ook tijd om iets leuks in te plannen. Als je iets echt wilt dan lukt het heus wel. Net als die figuren die geen tijd hebben om te sporten, maar wel tijd hebben om tv te kijken (wat sommige overigens heel irritant weten te combineren in sportscholen).quote:Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klopt.. een sleur is groot woord hoor.. maar gezien onze verschillende werktijden lukt get haast niet om zulke dingen te plannen..
Een like betekent niet dat ze wil praten. Ze wil door jou mooi gevonden worden en dat is haar geluktquote:Op maandag 26 januari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Meiden die jou als eerst liken en vervolgens niet meer praten![]()
Tinder überhaupt.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Ego boost.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een like betekent niet dat ze wil praten. Ze wil door jou mooi gevonden worden en dat is haar geluktZe heeft al gewonnen.
Iemands bio/profiel?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:49 schreef Silenus het volgende:
Tijd en geld zijn loze begrippen, alles draait om prioriteiten.
(Wow, wat mooi gezegd)
ahh wat is er savonds om 10 uur nog te doen dan doordeweeks? ? En in t weekend na 2uur...quote:Op maandag 26 januari 2015 14:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om op de bank te hangen dan heb je ook tijd om iets leuks in te plannen. Als je iets echt wilt dan lukt het heus wel. Net als die figuren die geen tijd hebben om te sporten, maar wel tijd hebben om tv te kijken (wat sommige overigens heel irritant weten te combineren in sportscholen).
Op je 14e al Tinderen en meisjes plagenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Dat niet doenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Op je 14e al Tinderen en meisjes plagen
Heb je nog tips voor me?quote:
Ik hoef geen advies te geven.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor me?
Je hebt 3 weken lang een dinnetje gehad en volgens de regels hier mag je dan advies gaan geven.
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor me?
Je hebt 3 weken lang een dinnetje gehad en volgens de regels hier mag je dan advies gaan geven.
ergens wat gaan drinken, bowlen, de film, glow in the dark golf, een workshop paaldansen, spelletjes met vrienden, concert, etc etcquote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh wat is er savonds om 10 uur nog te doen dan doordeweeks? ? En in t weekend na 2uur...
schat ik woon in het oosten. .. daar valt weinig te beleven hoor.. maar we doen ons best..quote:Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ergens wat gaan drinken, bowlen, de film, glow in the dark golf, een workshop paaldansen, spelletjes met vrienden, concert, etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |