abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149067248

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_149067298
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:24 schreef Nammie het volgende:
Topic gevonden door een ander topic waar ik in post, maar best een leuk initiatief dit topic!

Even mijn (leuke :{) date-verhaal! :) Ik heb het al uitvoerig met vriendinnen besproken, maar ze zeggen natuurlijk allemaal dat het niet aan mij ligt. Lief enzo, maar waarschijnlijk doe ik toch iets fout, want dit gebeurt vaker..

Komt mijn verhaal, lekker uitgebreid en wie wil reageren (hopelijk :P). Ongeveer twee/drie maanden geleden ben ik op een avond begonnen met Tinderen. Een jaar geleden was ik heel erg tegen, maar na wat wijntjes met een paar vriendinnen toch best een avondje vermaakt. Allerlei gekken geliked, veel matches verder en gelukkig ook een best wat leuke jongens. Onder andere een jongen waar ik in het echt al eens oogcontact mee heb gehad. Toevallig. Ik heb hem nooit gekend, maar ik weet nog hoe ik vroeger (3 jaar geleden :P) zijn aandacht probeerde te trekken, zonder resultaat. :D Toch maar een like gegeven en dus ook een match.

Ik ben me helemaal gaan focussen op hem, want ik vond hem heel leuk na de gesprekken. Ik had 2 'reallife' dates lopen en die heb ik na date 1 met de Tinderjongen allemaal laten zitten. Hoezo te hard van stapel? Misschien is dat mijn fout wel geweest, naja.. :) Hij wilde steeds afspreken en zocht vaak contact. Ik was de mooiste, de liefste, hij wilde echt alleen maar mij, de standaard dingen dus.. Ik dacht dat het echt ergens heenging, ik was (nog) niet echt verliefd, maar dat ben ik nog nooit geweest. Ik vond hem WOW, denk vaak aan hem, wil ook alleen maar met hem, nou, jullie kennen het gevoel wel vermoed ik dat je iemand heel erg.. Leuk enzo vindt. :)

Alles verliep dus helemaal goed, geen vuiltje aan de lucht. En gisteren krijg ik opeens te horen dat hij mij heeeel perfect vindt en alle standaarddingen, maar dat hij niet toe is aan een relatie en dat ik dat niet moet verwachten. Misschien later ooit. Terwijl hij juist zei dat hij wel een relatie wil met mij, dus heb ik eigenlijk valse hoop gekregen. En dit is in 3 jaar tijd al vaker zo gebeurt..

Uiteindelijk willen jongens nooit een relatie met mij en willen ze alleen maar alles doen wat in een relatie hoort, het liefst ook nog exclusief, maar dan niet met de label relatie. En inmiddels denk ik gewoon dat het aan mij ligt, dat kan haast niet anders ook. Blijkbaar ben ik toch niet heel leuk zoals jongens beweren of heb ik iets afstotelijks :') maar durven ze nooit te zeggen wát er nou precies mis met me is. Ik word er dus onzeker van, ik haat het om het toe te geven maar het is zo. En van mijn vriendinnen krijg ik natuurlijk te horen dat het niet aan mij ligt. En van de Tinderjongen ook.

Maar het kan haast niet anders dan dat ik iets fout doe.

Lang verhaal inmiddels :D, wel fijn dat ik het even van me af heb kunnen schrijven.
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Het ligt denken ik inderdaad wel aan jou. Maar niet omdat je stom of lelijk bent. Maar blijkbaar kies je onbetrouwbare mannen uit. Mannen die het oké vinden om dingen te zeggen die niet waar zijn (met jou wil ik die relatie wel) of die gewoon zelf niet weten wat ze willen

Probeer eens een compleet ander type?
Steeds het zelfde doen of het zelfde type daten en ander resultaat verwachten lijkt me niet zo logisch

Maar goed, dit is alleen mijn mening natuurlijk
En verder!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2015 10:51:44 ]
  maandag 26 januari 2015 @ 10:53:43 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149067368
Woensdag date *O*
Moet zeggen, heb er wel zin in :)
  maandag 26 januari 2015 @ 11:37:45 #4
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_149068429
hey weissman
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 26 januari 2015 @ 11:41:30 #5
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149068522
De vraag aan Nammie is of ze zich te snel heeft laten likken; als dat überhaupt gebeurd is. Dit icm een overdosis naïviteit en een prima recept voor dit soort verhalen.
pi_149068601
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef Drinky het volgende:
hey weissman
Hey Dennis
  maandag 26 januari 2015 @ 12:46:04 #7
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149070169
Hoiii toch maar even een date verslag ondanks dat we al een relatie hebben. ..

Na op tijd klaar te zijn net werk naar huis omkleden en douchen enz. Daarna even op verjaardag geweest samen en daarna heel gezellig naar de film samen. Was erg gezellig en hij had echt zn best gedaan om een film te kiezen die ik leuk zou vinden. De film viel wat tegen naar ben blij dat we toch wat hebben gedaan buiten huis. Dat doen wij eigenlijk vrij weinig. . En na een maand vond ik het wel eens tijd worden :) dus een geslaagde avond gehad :)
life goes on.. be proud of yourself!
  maandag 26 januari 2015 @ 13:34:10 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_149071520
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiii toch maar even een date verslag ondanks dat we al een relatie hebben. ..

Na op tijd klaar te zijn net werk naar huis omkleden en douchen enz. Daarna even op verjaardag geweest samen en daarna heel gezellig naar de film samen. Was erg gezellig en hij had echt zn best gedaan om een film te kiezen die ik leuk zou vinden. De film viel wat tegen naar ben blij dat we toch wat hebben gedaan buiten huis. Dat doen wij eigenlijk vrij weinig. . En na een maand vond ik het wel eens tijd worden :) dus een geslaagde avond gehad :)
Klinkt als een sleur... Tip: Ga eens klimmen in een klimhal. Of ga schaatsen. Je bent er aan toe zo te horen. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 26 januari 2015 @ 13:47:34 #9
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149071917
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:34 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Klinkt als een sleur... Tip: Ga eens klimmen in een klimhal. Of ga schaatsen. Je bent er aan toe zo te horen. :)
klopt.. een sleur is groot woord hoor.. maar gezien onze verschillende werktijden lukt get haast niet om zulke dingen te plannen..
  maandag 26 januari 2015 @ 14:08:34 #10
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_149072526
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

klopt.. een sleur is groot woord hoor.. maar gezien onze verschillende werktijden lukt get haast niet om zulke dingen te plannen..
Als je tijd hebt om op de bank te hangen dan heb je ook tijd om iets leuks in te plannen. Als je iets echt wilt dan lukt het heus wel. Net als die figuren die geen tijd hebben om te sporten, maar wel tijd hebben om tv te kijken (wat sommige overigens heel irritant weten te combineren in sportscholen).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_149074771
Meiden die jou als eerst liken en vervolgens niet meer praten :') :')
(she/her)
  maandag 26 januari 2015 @ 15:47:54 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149075493
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Een like betekent niet dat ze wil praten. Ze wil door jou mooi gevonden worden en dat is haar gelukt :) Ze heeft al gewonnen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 26 januari 2015 @ 15:49:20 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_149075531
quote:
Tinder überhaupt. :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 26 januari 2015 @ 15:49:26 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149075532
Tijd en geld zijn loze begrippen, alles draait om prioriteiten.

(Wow, wat mooi gezegd)
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 26 januari 2015 @ 15:49:38 #15
416020 K44S
The bearded man
pi_149075538
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:47 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Een like betekent niet dat ze wil praten. Ze wil door jou mooi gevonden worden en dat is haar gelukt :) Ze heeft al gewonnen.
Ego boost.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 26 januari 2015 @ 15:50:55 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149075565
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:49 schreef Silenus het volgende:
Tijd en geld zijn loze begrippen, alles draait om prioriteiten.

(Wow, wat mooi gezegd)
Iemands bio/profiel?

Las laatst 'volgens me ex ben ik een feminist'

:')

Tevens 'me' ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 26 januari 2015 @ 16:20:52 #17
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149076401
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:08 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als je tijd hebt om op de bank te hangen dan heb je ook tijd om iets leuks in te plannen. Als je iets echt wilt dan lukt het heus wel. Net als die figuren die geen tijd hebben om te sporten, maar wel tijd hebben om tv te kijken (wat sommige overigens heel irritant weten te combineren in sportscholen).
ahh wat is er savonds om 10 uur nog te doen dan doordeweeks? ? En in t weekend na 2uur...
pi_149076428
quote:
Op je 14e al Tinderen en meisjes plagen :')
pi_149076437
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Op je 14e al Tinderen en meisjes plagen :')
Dat niet doen :')
(she/her)
pi_149076526
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Fylax het volgende:
Dat niet doen :')
Heb je nog tips voor me?

Je hebt 3 weken lang een dinnetje gehad en volgens de regels hier mag je dan advies gaan geven.
pi_149076563
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor me?

Je hebt 3 weken lang een dinnetje gehad en volgens de regels hier mag je dan advies gaan geven.
Ik hoef geen advies te geven.
(she/her)
pi_149076648
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef Fylax het volgende:
Ik hoef geen advies te geven.
Je leert snel.
  maandag 26 januari 2015 @ 16:56:44 #23
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149077746
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor me?

_O-
pi_149078416
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ahh wat is er savonds om 10 uur nog te doen dan doordeweeks? ? En in t weekend na 2uur...
ergens wat gaan drinken, bowlen, de film, glow in the dark golf, een workshop paaldansen, spelletjes met vrienden, concert, etc etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 26 januari 2015 @ 18:00:46 #25
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_149079679
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ergens wat gaan drinken, bowlen, de film, glow in the dark golf, een workshop paaldansen, spelletjes met vrienden, concert, etc etc
schat ik woon in het oosten. .. daar valt weinig te beleven hoor.. maar we doen ons best..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')