In willekeurige volgorde, BenD, die van jou, Ener-G en koelkastquote:Op maandag 23 februari 2015 10:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
nu zijn we natuurlijk wel benieuwd welke je mooi vind
(ik tenminste wel)
Anders ff onder een spoiler ofzo?
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde, BenD, die van jou, Ener-G en koelkast
Je punten van kritiek zijn helemaal terechtquote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef Ener-G het volgende:
9 punten: OmeRon - duidelijk lange sluitertijd door de beweging.
8 punten: DonJames - idem, en leuke perspectieflijnen. highlights doen wel wat donker/flauw aan.
7 punten: MoChe - fraaie startrails
6 punten: Flipmoehoe - fijne compositie met de kabels, jammer dat de zwaan zelf uitgebeten wit is. Het is ook wel een extreem licht/donker contrast wat dat betreft, altijd lastig.
5 punten: hiddit - Redelijk minimalistische plaat, wel de beweging van de autolampen gevangen. Had iets prominenter gemogen
4 punten: Worteltjestaart - Leukmis alleen een beetje de context eromheen, ipv 1 grote zwarte leegte.
3 punten: Koelkastje - Leuke panorama, alleen door het dijkje lijken de huizen een beetje vreemd afgesneden/weggezakt in het landschap
2 punten: BenD - Mis de spanning, zie ik daar wel een lichte hint van (groen) poollicht rechtsonder?
1 punten: Thrilled - Idem, centrale compositie waardoor ik het idee heb dat het iets spannender kan als je de nevel meer links of rechts in beeld plaatst. Foto lijkt ook niet helemaal scherp, de sterren zijn niet rond maar lijken wel driehoekjes. Wat ik wel zonde vind is dat je er nooit aan af ziet hoeveel werk zo'n foto vereist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik wel, maar ik wil nog wel graag stemmenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
is het al zover dat we Ener-G als winnaar uit kunnen roepen?
Ho ho, we hebben nog één stemmer te gaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:12 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
De overduidelijke winnaar![]()
Gefeliciteerd![]()
Wat word het nieuwe onderwerp?
Lokquote!quote:
Alles is nog mogelijk! Misschien wordt je wel gediskwalificeerd, of besluit je na "enig aandringen" je inzending terug te trekken..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:08 schreef Ener-G het volgende:
hiddit houdt het wel spannend
Ik heb in ieder geval al een onderwerp klaar staan om te posten
En dan kom je nu met deze aanzettenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:29 schreef Thrilled het volgende:
Inderdaad, hopelijk weer een leuk onderwerp voor de volgende
In het kader van lange sluitertijden, vanavond weer even buiten gespeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk speelgoed, smaakt naar meer
Nou kom maar op met het onderwerpquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:08 schreef Ener-G het volgende:
hiddit houdt het wel spannend
Ik heb in ieder geval al een onderwerp klaar staan om te posten
Stiekem heb ik dat al gegevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Nou kom maar op met het onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |