Dan betalen we hem toch gewoon nooit terug.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:05 schreef allsystemshalt het volgende:
* Klotezooi zo gaat de Nederlandse staatsschuld nooit omlaag....
Dan betalen we de rente over de staatsschuld d.m.v. te hoge belastingen dat is slim..quote:Op maandag 26 januari 2015 08:08 schreef SjongeJonge65535 het volgende:
[..]
Dan betalen we hem toch gewoon nooit terug.
Jouwquote:Op maandag 26 januari 2015 08:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ze kosten jouw heel veel geld heb je dat al door?
Ik ben wel boos mijn geld is verkwanseld door Jan Kees en zijn kornuiten.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jouw
Nee ik betaal haast geen belasting dus ik heb dat niet door. Het is Nederlands schuld dat we dat allemaal moesten betalen dus waarom zou ik boos zijn.
Ducking veel import manquote:Op maandag 26 januari 2015 08:15 schreef Fushia2 het volgende:
Geen extra geld drukken, kost geen drol.
Iedereen zag dit aankomen behalve Jan Kees de Jager en zijn kornuiten...quote:Op maandag 26 januari 2015 08:12 schreef kawa4 het volgende:
goh, en dat was van te voren niet te verwachten.
dat griekenland die schuld nooit kan of wil terug betalen.
Laten we een staatsgreep plegenquote:Op maandag 26 januari 2015 08:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Iedereen zag dit aankomen behalve Jan Kees de Jager en zijn kornuiten...
En dat is juist het probleem de mensen die mogen beslissen hebben geen inzicht of handelen juist tegen Nederland i.p.v. voor Nederland.
Dat heet landverraad.
Alleen 450 euroquote:
Dat kan goed zijn voor het land indien het goed geregeld is.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten we een staatsgreep plegen
Stel je verkiesbaar! Dan wordt alles beter!!quote:Op maandag 26 januari 2015 08:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Nederlandse regering is naïef en teringdom
Er blijven toch altijd kneusjes in de regering als we dit politieke systeem aanhouden. Nee ik ben toch voor een staatsgreep. In dit politiek systeem laat ik m'n ergste vijand nog niet besturen.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Stel je verkiesbaar! Dan wordt alles beter!!
In de praktijk blijf je gewoon wat roeptoeteren vanachter je PCtje?quote:Op maandag 26 januari 2015 08:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er blijven toch altijd kneusjes in de regering als we dit politieke systeem aanhouden. Nee ik ben toch voor een staatsgreep. In dit politiek systeem laat ik m'n ergste vijand nog niet besturen.
Ik riep dit in 1992 al bij het tweede verraad van Maastricht.quote:
Al wil het Nederlandse volk, de politiek gaat er toch niet in mee.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:14 schreef Scorpie het volgende:
Als Griekenland eruit kan stappen kan Nederland het ook.
Jij bent echt super goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik riep dit in 1992 al bij het tweede verraad van Maastricht.
Maar niemand wilde luisteren en ik was in de ogen van eurofielen negatief....
Nee, dat is het volk.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Nederlandse regering is naïef en teringdom
Klagen doen we al sinds de geboorte.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik riep dit in 1992 al bij het tweede verraad van Maastricht.
Maar niemand wilde luisteren en ik was in de ogen van eurofielen negatief....
Frankrijk niet zo zeer, wel Spanje en Portugal. Die hebben ook veel te winnen bij het niet teug betalen van het geleende geld.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:35 schreef eend112 het volgende:
Maarja op het moment is het wel een zooitje natuurlijk. Een zooitje binnen de ECB ( Nederland en Duitsland zijn het openlijk niet eens met het besluit van geldverruiming.) Binnen de EU, als Griekenland eruit stapt, bestaat het risico dat er meer landen uitstappen zoals Italië en Frankrijk.
En als je de macht dreigt te krijgen klagen we je gewoon aan!quote:Op maandag 26 januari 2015 08:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Stel je verkiesbaar! Dan wordt alles beter!!
Kan ook inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2015 08:34 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nee, dat is het volk.
De regering lacht zit juist kapot.
Frankrijk ook, het gaat erom dat de markt zich gaat incalculeren op dat er nog meer landen de EU kunnen verlaten, wat chaos veroorzaakt.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Frankrijk niet zo zeer, wel Spanje en Portugal. Die hebben ook veel te winnen bij het niet teug betalen van het geleende geld.
Mooi toch? EU ontbinden zou perfect zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Frankrijk ook, het gaat erom dat de markt zich gaat incalculeren op dat er nog meer landen de EU kunnen verlaten, wat chaos veroorzaakt.
Als je zelf geen belasting betaalt dan lever je wel in doordat de subsidies of uitkeringen als bezuinigingsmaatregel omlaag gaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jouw
Nee ik betaal haast geen belasting dus ik heb dat niet door. Het is Nederlands schuld dat we dat allemaal moesten betalen dus waarom zou ik boos zijn.
Volgens mij weet je het echt niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
En dat is juist het probleem de mensen die mogen beslissen hebben geen inzicht of handelen juist tegen Nederland i.p.v. voor Nederland.
Dat heet landverraad.
Ja ga vooral iets slopen in de opbouw, dit is het moment om onze rug recht te houden scorpie.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi toch? EU ontbinden zou perfect zijn.
Ik weet heel goed waar ik het over heb.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:49 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij weet je het echt niet waar je het over hebt.![]()
En dat jij dat roept is allemaal heel mooi, maar de meerderheid van Nederland riep dat ook in het referendum, waarna de politiek kostelijk heeft gelachen en toch de Europese grondwet heeft doorgevoerd.
En wat deed het volk?
Ongeveer dit:
[ afbeelding ]
goeie tettenquote:Op maandag 26 januari 2015 08:49 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij weet je het echt niet waar je het over hebt.![]()
En dat jij dat roept is allemaal heel mooi, maar de meerderheid van Nederland riep dat ook in het referendum, waarna de politiek kostelijk heeft gelachen en toch de Europese grondwet heeft doorgevoerd.
En wat deed het volk?
Ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Nee, dat weet je niet want je zegt:quote:Op maandag 26 januari 2015 08:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik weet heel goed waar ik het over heb.
Dat de Nederlandse bevolking over zich heen laat lopen ben ik helemaal met je eens.
De eurofielen maken daar gretig misbruik van.
Gast stop met je kleuterschooluitleg je leest niet eens wat ik geschreven heb.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:21 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nee, dat weet je niet want je zegt:
Dat heet landverraad.
Denk jij echt dat de politiek dit niet zag aankomen?![]()
Die hebben juist alles goed laten berekenen (de Noord-Europese landen voornamelijk) om alles in kaart te brengen, want ik leg het kort uit:
Toen Griekenland "spontaan"in de problemen kwam konden we het niet failliet laten gaan en Europa laten verlaten omdat o.a. Nederland en Duitsland dan vele tientallen tot honderden miljarden in één keer kwijt zouden zijn (vanwege het Nederlandse belang in de Griekse economie etc. ).
De afgelopen 5 jaar zijn deze belangen fors afgebouwd/veilig gesteld, dus nu zeggen we waarschijnlijk: fuck Greece.
Let wel, de belangen waar ik het over heb zijn niet die van jou of ik, maar van banken, investeringsfondsen etc.
Dus feitelijk gezien heeft de politiek wel goed zijn werk gedaan, dat ze niet de belangen van de gemiddelde Europese burger dienen was al heel lang bekend.
Deze vergelijking doet mijn idee van jouw relativeringsvermogen ook niet veel goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:20 schreef spierbal het volgende:
Haha masters die Grieken. Die hebben natuurlijk contact gehad hoe ze dit konden oplossen.
En ja over het geleende geld...
Je buurman die geen geld heeft ga je ook geen geld lenen.
Ze moeten eens wat beter relativeren daar in Den Haag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |