Dan betalen we hem toch gewoon nooit terug.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:05 schreef allsystemshalt het volgende:
* Klotezooi zo gaat de Nederlandse staatsschuld nooit omlaag....
Dan betalen we de rente over de staatsschuld d.m.v. te hoge belastingen dat is slim..quote:Op maandag 26 januari 2015 08:08 schreef SjongeJonge65535 het volgende:
[..]
Dan betalen we hem toch gewoon nooit terug.
Jouwquote:Op maandag 26 januari 2015 08:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ze kosten jouw heel veel geld heb je dat al door?
Ik ben wel boos mijn geld is verkwanseld door Jan Kees en zijn kornuiten.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jouw
Nee ik betaal haast geen belasting dus ik heb dat niet door. Het is Nederlands schuld dat we dat allemaal moesten betalen dus waarom zou ik boos zijn.
Ducking veel import manquote:Op maandag 26 januari 2015 08:15 schreef Fushia2 het volgende:
Geen extra geld drukken, kost geen drol.
Iedereen zag dit aankomen behalve Jan Kees de Jager en zijn kornuiten...quote:Op maandag 26 januari 2015 08:12 schreef kawa4 het volgende:
goh, en dat was van te voren niet te verwachten.
dat griekenland die schuld nooit kan of wil terug betalen.
Laten we een staatsgreep plegenquote:Op maandag 26 januari 2015 08:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Iedereen zag dit aankomen behalve Jan Kees de Jager en zijn kornuiten...
En dat is juist het probleem de mensen die mogen beslissen hebben geen inzicht of handelen juist tegen Nederland i.p.v. voor Nederland.
Dat heet landverraad.
Alleen 450 euroquote:
Dat kan goed zijn voor het land indien het goed geregeld is.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten we een staatsgreep plegen
Stel je verkiesbaar! Dan wordt alles beter!!quote:Op maandag 26 januari 2015 08:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Nederlandse regering is naïef en teringdom
Er blijven toch altijd kneusjes in de regering als we dit politieke systeem aanhouden. Nee ik ben toch voor een staatsgreep. In dit politiek systeem laat ik m'n ergste vijand nog niet besturen.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Stel je verkiesbaar! Dan wordt alles beter!!
In de praktijk blijf je gewoon wat roeptoeteren vanachter je PCtje?quote:Op maandag 26 januari 2015 08:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er blijven toch altijd kneusjes in de regering als we dit politieke systeem aanhouden. Nee ik ben toch voor een staatsgreep. In dit politiek systeem laat ik m'n ergste vijand nog niet besturen.
Ik riep dit in 1992 al bij het tweede verraad van Maastricht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |