SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 14% gewijzigd door Champy op 26-01-2015 09:29:43 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ze staan er nogquote:Op maandag 26 januari 2015 08:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die pimmel in LIF?
Machtsmisbruikquote:
eating window is nog niet gestart vriend. MIJ LUIS JE ER NIET IN.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:53 schreef Awesome_ het volgende:
Eet die brownies gewoon op joh, je hebt toch een lange dag vandaag? Dat kan echt wel dan.
gewon die brownies in je mond, smaak eraf sabbelen en uitspugen. Doe maar alsof het een lul isquote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarnaast ben ik op date gevraagd door Hem, dus moet ff 30 kilo afvallen voor het weekend.
Does not compute.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewon die brownies in je mond, smaak eraf sabbelen en uitspugen. Doe maar alsof het een lul is
dus omdat die chubby chaser je op date vraagt ga je ineens afvallenquote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarnaast ben ik op date gevraagd door Hem, dus moet ff 30 kilo afvallen voor het weekend.
eating window, peating window. Het gaat toch om de calorietjes. Gewoon lekker hele dag door eten. Gewoon blijven bij het oude principe. en geen flauwekulletjes.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
eating window is nog niet gestart vriend. MIJ LUIS JE ER NIET IN.
hehequote:Op maandag 26 januari 2015 09:24 schreef stinkie het volgende:
Ik wil even melden dat ik weer wat vaker op Fok ga posten. Ik heb een paar weken wat rustiger gedaan, maar nu iedereen eindelijk weggaat vind ik het wel weer leuk. dm/pm mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |