Wat een artikel zegquote:Op zondag 1 februari 2015 04:36 schreef W00fer het volgende:
Nieuws over boer Theo
[ link | afbeelding ]
Mja, hij maakt het er zelf naar. Als je zo'n contract tekent denk je toch na over hoe je jezelf neerzet, neem ik aan.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Zin in vanavondVind het ergens wel sneu voor Geert (dat hij zoveel shit over zich heen krijgt in het dorp en de media), maar aan de andere kant hij gedraagt zich toch echt zelf als een oude geile bok.
Daarom zei ik ook: maar aan de andere kant hij gedraagt zich toch echt zelf als een oude geile bok.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mja, hij maakt het er zelf naar. Als je zo'n contract tekent denk je toch na over hoe je jezelf neerzet, neem ik aan.
Ja, was ook bedoeld als aanvulling op wat je zei.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: maar aan de andere kant hij gedraagt zich toch echt zelf als een oude geile bok.
quote:Op zondag 1 februari 2015 12:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, was ook bedoeld als aanvulling op wat je zei.
Het zou me wat zijn als ie die twee voortijdig wegstuurt.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:17 schreef Chai het volgende:
Nancy lijkt duidelijk de favoriet van Koeman te zijn.
Telegraaf.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De volgende in de rij om boer Geert aan te pakken: http://www.telegraaf.nl/v(...)te_Boer_Geert__.html
Al als 32-jarige jongen moest Theo ...quote:Op zondag 1 februari 2015 10:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een artikel zegSpannende kop om vervolgens met helemaal niks spannends te komen. Maar goed, ben ook opgehouden met echt lezen toen ik las "Als 32-jarige jongen moest Theo afscheid nemen van zijn vader".
WTF, geen Geert?! Ze zeiden dat hij zou komen!quote:Op zondag 1 februari 2015 18:16 schreef MissJ het volgende:
Geert komt zo bij Life4You!
hihi ik zei dat hij komt![]()
Wie is Esther?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:28 schreef roos94 het volgende:
Als ze net als de vorige aflevering weer maar 15 seconden van Esther laten zien word ik boos
Ze is er wel, maar je ziet haar niet, omdat ze veel te dun is. Ik maak me bijna zorgen om haar.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:28 schreef roos94 het volgende:
Als ze net als de vorige aflevering weer maar 15 seconden van Esther laten zien word ik boos
Ja, lijkt me ook. Ze ziet er erg fragiel uit.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is Esther zoveel mooier met een paar kilo erbij aan
Ik denk dat het nog meer tenenkrommend gaat worden en Geert snel een keuze moet gaan maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Over 40 minuten weer lachen, gieren en brullen (of huilen?) met Geert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |