abonnement Unibet Coolblue
pi_149059192



Speelschema en stand

[ Bericht 37% gewijzigd door Aguero op 25-01-2015 23:01:10 ]
Citius, Altius, Fortius.
pi_149059420
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef Sked het volgende:

Ik denk dat het in de breedte echt best aardig is. Op rechts met Caceres en Lichtsteiner, centraal met Chiellini, Bonucci, Ogbonna, Barzagli en Caceres, links met Evra en Asamoah. Voorin met jongens als Morata en Giovinco achter de hand. Het is in de breedte behoorlijk aardig hoor.
Verdediging is wel goed, daar niet van. Maar niet dat je zegt van wauw. Zeker voor de breedte niet.
Vooral links is het niet echt om over naar huis te schrijven.

Aanvallend heb je Tevez en persoonlijk vind ik Llorente ook wel goed. Maar daarachter. Morata vind ik echt niets, Giovinco leuk maar kan het maar niet waar maken.
pi_149059506
Met Pogba hebben we wel echt een goudmijn in handen!
Hopelijk wordt het de zoveelste speler van de club, net als legendes Del Piero en Buffon (en nog vele).
Ben alleen bang dat hij niet iemand is die trouw blijft.

Wel weer de 3 punten binnen, concurrentie is er amper. As Roma heeft weer punten laten liggen.
Serie A blijft prachtige competitie maar het wordt in het geheel niet echt beter.
De enige ploeg die stijgende is is Juventus, de rest van de ploegen blijft echt ver achter.
Jammer.
pi_149061742
2005

2015


Dit doet altijd wel een beetje pijn als Milan fan :'(
  Forum Admin / PR maandag 26 januari 2015 @ 01:12:36 #5
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149063168
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Met Pogba hebben we wel echt een goudmijn in handen!
Hopelijk wordt het de zoveelste speler van de club, net als legendes Del Piero en Buffon (en nog vele).
Ben alleen bang dat hij niet iemand is die trouw blijft.

Wel weer de 3 punten binnen, concurrentie is er amper. As Roma heeft weer punten laten liggen.
Serie A blijft prachtige competitie maar het wordt in het geheel niet echt beter.
De enige ploeg die stijgende is is Juventus, de rest van de ploegen blijft echt ver achter.
Jammer.
Voor Pogba gaat er zoveel geld neergelegd worden dat ook Juventus dat niet kan weigeren
pi_149073313
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 01:12 schreef Sked het volgende:

Voor Pogba gaat er zoveel geld neergelegd worden dat ook Juventus dat niet kan weigeren
Dat verwoord je niet helemaal goed denk ik :)

Juventus staat er financieel goed voor, dus het is niet zo dat ze om het financiele plaatje het niet kunnen weigeren.
Andere kant is het natuurlijk wel zo als iemand gigantisch veel geld geeft jij daar als Juventus zijnde veel nieuwe spelers voor terug kunt halen van ook goed niveau. Dat je dan denkt: Hmm nee dit mogen we niet weigeren omdat we er veel mee kunnen.

Ik denk dat het probleem vooral van Pogba komt, qua spel vind ik het geweldig dat hij bij ons zit.
Maar het lijkt mij een irritant ventje, arrogant en vooral gericht op geld. Die gaat onhandelbaar worden als er grote clubs interesse tonen en een hoog bod doen.
  Forum Admin / PR maandag 26 januari 2015 @ 15:20:27 #7
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149074677
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat verwoord je niet helemaal goed denk ik :)

Juventus staat er financieel goed voor, dus het is niet zo dat ze om het financiele plaatje het niet kunnen weigeren.
Andere kant is het natuurlijk wel zo als iemand gigantisch veel geld geeft jij daar als Juventus zijnde veel nieuwe spelers voor terug kunt halen van ook goed niveau. Dat je dan denkt: Hmm nee dit mogen we niet weigeren omdat we er veel mee kunnen.

Ik denk dat het probleem vooral van Pogba komt, qua spel vind ik het geweldig dat hij bij ons zit.
Maar het lijkt mij een irritant ventje, arrogant en vooral gericht op geld. Die gaat onhandelbaar worden als er grote clubs interesse tonen en een hoog bod doen.
Ja, dat is inderdaad een betere verwoording. Maar als iemand een astronomisch bedrag biedt denk ik dat je hem gewoon beter kan verkopen. Juventus is namelijk vrij weinig kwalijk te nemen op transfergebied, dus ik verwacht dat met al die miljoenen het team in zijn geheel echt veel sterker kan worden
pi_149076599
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Verdediging is wel goed, daar niet van. Maar niet dat je zegt van wauw. Zeker voor de breedte niet.
Vooral links is het niet echt om over naar huis te schrijven.

Aanvallend heb je Tevez en persoonlijk vind ik Llorente ook wel goed. Maar daarachter. Morata vind ik echt niets, Giovinco leuk maar kan het maar niet waar maken.
Llorente kan er niks van man. Ver uit de zwakste schakel in de basis. Gewoon Pogba voor 80-100 mil verkopen en dan een paar toppers er bij halen en vooral voorin is dat nodig.
pi_149076689
Tevens staan we er financieel redelijk voor, maar niet beter dan dat. We kunnen nog lang niet mee met de absolute top en komen er biedingen van Real/Psg dan zijn wij gewoon kansloos. Zo simpel is het. Droom scenario zou nog steeds een ruil met Verrati zijn + geld maar PSG laat hem nooit gaan.
pi_149085962
Broederstrijd _O_

_O_ Napoli _O_ - _O_ Genoa _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149099885
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef Sked het volgende:

Ja, dat is inderdaad een betere verwoording. Maar als iemand een astronomisch bedrag biedt denk ik dat je hem gewoon beter kan verkopen. Juventus is namelijk vrij weinig kwalijk te nemen op transfergebied, dus ik verwacht dat met al die miljoenen het team in zijn geheel echt veel sterker kan worden
Ik kan nou niet zeggen dat ik zo blij ben met het transfergedrag van Juve hoor.
Veel te vaak worden er maar wat afgedankte spelers bijgehaald (Evra, Anelka etc etc) of gewoon regelrechte prutsers. Morata kunnen ze dan weinig aan doen, dat was een gok die tot nu toe nog niet zo goed uitpakt.
pi_149099992
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:27 schreef hafcfan het volgende:

Llorente kan er niks van man. Ver uit de zwakste schakel in de basis. Gewoon Pogba voor 80-100 mil verkopen en dan een paar toppers er bij halen en vooral voorin is dat nodig.
Maakt in elk geval wel de goals af, heeft zeker sterke punten.
En alleen het afmaken is al iets waar ik na de afgelopen jaren heel blij mee ben.
Met ons gemiddelde van 100 keer grote kansen waarvan maar 1 scoren.

quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:29 schreef hafcfan het volgende:
Tevens staan we er financieel redelijk voor, maar niet beter dan dat. We kunnen nog lang niet mee met de absolute top en komen er biedingen van Real/Psg dan zijn wij gewoon kansloos. Zo simpel is het. Droom scenario zou nog steeds een ruil met Verrati zijn + geld maar PSG laat hem nooit gaan.
Financieel kun je wel gewoon zeggen dat we er goed voor staan hoor.
Maar idd kunnen we financieel niet op tegen Real, psg etc.

Ben het niet mee eens dat als hun komen bieden wij kansloos zijn.
Tuurlijk als een club voor een topper 100 miljoen vraagt dan zijn we kansloos tegen een PSG, wij gaan zulke hoge bedragen nooit betalen voor een speler.
Maar waarom zou een Pogba naar PSG gaan? Sportief is dat in elk opzicht achteruit. Financieel zullen hun wel meer betalen.
En zoals ik al zei is het ook niet zo dat Juve het geld nodig heb, alleen als er absurd hoge bedragen geboden worden dan kun je idd misschien beter wel accepteren, maar moeten en kansloos nahh.

Tegenover Real is dan lastiger, die bieden meer en is sportief vooruitgang. Tenzij speler meer speeltijd bij Juve ziet of fan is zijn we dan idd wel kansloos.
  Forum Admin / PR zaterdag 31 januari 2015 @ 21:27:16 #13
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149247036
Roma met 10 man en 0-1 achter tegen Empoli. Kampioenschap beslist
  zaterdag 31 januari 2015 @ 21:32:35 #14
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_149247211
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
Roma met 10 man en 0-1 achter tegen Empoli. Kampioenschap beslist
Nog meer in de pocket dan het al was :9.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Forum Admin / PR zaterdag 31 januari 2015 @ 21:35:53 #15
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149247324
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:32 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Nog meer in de pocket dan het al was :9.
Empoli vlak voor rust ook met tien man
  Forum Admin / PR zaterdag 31 januari 2015 @ 22:06:20 #16
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149248290
En 1-1
pi_149250302
Hopelijk kan Lazio nog 2e worden. Roma bakt er echt niks meer van.
  Forum Admin / PR zaterdag 31 januari 2015 @ 23:07:50 #18
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149250532
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk kan Lazio nog 2e worden. Roma bakt er echt niks meer van.
Napoli kan op 4 punten komen en Lazio op 6 morgen, Juventus kan 9 punten los komen, dus als Roma zo blijft voetballen kan die strijd zomaar weer open liggen
pi_149250648
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:07 schreef Sked het volgende:

[..]

Napoli kan op 4 punten komen en Lazio op 6 morgen, Juventus kan 9 punten los komen, dus als Roma zo blijft voetballen kan die strijd zomaar weer open liggen
Echt jammer dat Lazio zo matig begon en het liet liggen tegen Napoli toen ze echt dik hadden moeten winnen. Na Juve voetballen hun wel het beste.
  Forum Admin / PR zaterdag 31 januari 2015 @ 23:19:17 #20
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149250903
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:11 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Echt jammer dat Lazio zo matig begon en het liet liggen tegen Napoli toen ze echt dik hadden moeten winnen. Na Juve voetballen hun wel het beste.
Nog genoeg wedstrijden om wel die top drie in ieder geval te halen, zou wel leuk zijn. Ben wel benieuwd hoe Roma gaat reageren als ze morgen echt uitgeschakeld worden voor de titel, want dat is wel een enorme anticlimax natuurlijk
pi_149251001
Wat vinden jullie van het nieuws dat AC Milan een nieuw stadion gaat bouwen.
Oh.
pi_149251008
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:19 schreef Sked het volgende:

[..]

Nog genoeg wedstrijden om wel die top drie in ieder geval te halen, zou wel leuk zijn. Ben wel benieuwd hoe Roma gaat reageren als ze morgen echt uitgeschakeld worden voor de titel, want dat is wel een enorme anticlimax natuurlijk
Mwah valt wel mee. Na die wedstrijd tegen Bayen is het niet veel meer en het vertrouwen in de titel weg.
  Forum Admin / PR zaterdag 31 januari 2015 @ 23:23:42 #23
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149251072
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuws dat AC Milan een nieuw stadion gaat bouwen.
Ze kunnen beter in fatsoenlijke spelers investeren
pi_149251101
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:23 schreef Sked het volgende:

[..]

Ze kunnen beter in fatsoenlijke spelers investeren
Daar heb je meer geld voor als je een eigen stadion hebt met een hele exploitatie waar je aan kan verdienen Hans.
Oh.
  Forum Admin / PR zaterdag 31 januari 2015 @ 23:27:36 #25
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149251189
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar heb je meer geld voor als je een eigen stadion hebt met een hele exploitatie waar je aan kan verdienen Hans.
Ja, met een belachelijke investering vooraf.
pi_149251228
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:27 schreef Sked het volgende:

[..]

Ja, met een belachelijke investering vooraf.
Je kan beter je geld steken in iets op de lange termijn dan alleen maar korte termijn denken. Er komt wel weer een moment dat ze uit hun dip kunnen komen.
Oh.
pi_149254476
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuws dat AC Milan een nieuw stadion gaat bouwen.
Voor die schamele 30.000 die er nu nog zitten ? Allemaal wel mooi, maar het wanbeleid van de laatst drie jaar veeg je niet zomaar weg.
pi_149266542
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
Roma met 10 man en 0-1 achter tegen Empoli. Kampioenschap beslist
Kampioenschap was al in de pocket aan het begin van het seizoen haha.
Als je zoveel meer kwaliteit hebt dan de concurrenten mag je het kampioenschap niet weggeven.
pi_149267262
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuws dat AC Milan een nieuw stadion gaat bouwen.
Goed nieuws, aantrekkelijker stadion en andere winkels etc. Kan leiden tot hogere inkomsten om te investeren in goede spelers.
pi_149267718
Wat een weekend _O_

Juve en Roma gelijk en Lazio en Samp verloren en zelf wel winnen _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149272809
Udinese verdedigde echt goed vandaag. Haast geen kansen gehad.
pi_149304135
Zucht....
En we zijn weer terug bij het wanbeleid betreffende aankopen.....
Giovinco gaat weg en als nieuwe aankoop voorin komt Matri terug....
Yup,die vent die paar jaar geleden al hopeloos faalde bij Juve.
pi_149314096
Merkwaardig inderdaad _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149316102
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:55 schreef bianconeri het volgende:
Zucht....
En we zijn weer terug bij het wanbeleid betreffende aankopen.....
Giovinco gaat weg en als nieuwe aankoop voorin komt Matri terug....
Yup,die vent die paar jaar geleden al hopeloos faalde bij Juve.
Schandalig inderdaad. Haal dan Zaza vast terug. Wel een van de grootate verdedigende talenten aangetrokken van Empoli. Was al voor 50% van ons, maar nu helemaal. Daar kunnen we jaren mee vooruit.
  Forum Admin / PR dinsdag 3 februari 2015 @ 00:33:14 #35
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149316288
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Schandalig inderdaad. Haal dan Zaza vast terug. Wel een van de grootate verdedigende talenten aangetrokken van Empoli. Was al voor 50% van ons, maar nu helemaal. Daar kunnen we jaren mee vooruit.
Rugani? Dat is mooi.

Maar ik heb ook maar al te graag dat er in de zomer een fatsoenlijke spits wordt gehaald. Tevez loopt richting einde contract en vertrekt in 2016, Llorente word ik niet warm van en Morata kan het ook nog niet brengen.
pi_149333967
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:33 schreef Sked het volgende:

[..]

Rugani? Dat is mooi.

Maar ik heb ook maar al te graag dat er in de zomer een fatsoenlijke spits wordt gehaald. Tevez loopt richting einde contract en vertrekt in 2016, Llorente word ik niet warm van en Morata kan het ook nog niet brengen.
Ja Rugani. Ze moeten gewoon Pogba verkopen en dan Dybala halen +Zaza terughalen. Jovetic er bij halen zou ook mooi zijn.
pi_149336112
Hoe doet de Vrij het bij Lazio?
pi_149344951
Roma ook al uit de copa. Gaan het nog moeilijk krijgen tegen Feyenoord als het zo doorgaat.
pi_149345724
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Roma ook al uit de copa. Gaan het nog moeilijk krijgen tegen Feyenoord als het zo doorgaat.
Mijn eerste gedachte is ook dat we kansen hebben.. Roma zal niet heel erg gemotiveerd zijn denk ik.. maar meteen denk ik erachteraan: met die voorhoede van ons wordt het niks.. maar goed, de wonderen zijn dee wereld nog niet uit
pi_149352238
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte is ook dat we kansen hebben.. Roma zal niet heel erg gemotiveerd zijn denk ik.. maar meteen denk ik erachteraan: met die voorhoede van ons wordt het niks.. maar goed, de wonderen zijn dee wereld nog niet uit
Ze lijken me juist wel gemotiveerd. Enige prijs die ze nog kunnen pakken is de EL.
pi_149394694
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:

Mijn eerste gedachte is ook dat we kansen hebben.. Roma zal niet heel erg gemotiveerd zijn denk ik.. maar meteen denk ik erachteraan: met die voorhoede van ons wordt het niks.. maar goed, de wonderen zijn dee wereld nog niet uit
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:26 schreef hafcfan het volgende:

Ze lijken me juist wel gemotiveerd. Enige prijs die ze nog kunnen pakken is de EL.
Je zou als Italie volger beter moeten weten hafcfan :P
Italiaanse ploegen kunnen zich nooit opladen voor de EL, hechten veel meer belang aan andere dingen. In het geval van Juve vinden ze wedstrijden tegen degradanten zelfs belangrijker dan CL wedstrijden. Of zie afgelopen jaar, weg lag open voor Juve om in eigen huis EL te winnen, verknallen ze het totaal.

De enige kans voor Feyenoord is die gebrek aan inzet, als Feyenoord goed druk weet te zetten gaat die motivatie nog verder omlaag en kun je ze hebben. Van kwaliteit moet Feyenoord het in elk geval niet hebben.
pi_149394717
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:

Schandalig inderdaad. Haal dan Zaza vast terug. Wel een van de grootate verdedigende talenten aangetrokken van Empoli. Was al voor 50% van ons, maar nu helemaal. Daar kunnen we jaren mee vooruit.
We zijn inmiddels wel wanbeleid gewend aangaande transfers....
Maar blijft zeer ergerlijk.
pi_149412306
Totaal oneensBianconeri. Fiorentina speelt al jaren met het beste team. Wij namen het bloed serieus. Torino neemt her serieus. Alleen apoli kan het niks schelen. Inter neemt het ook serieus, want in de competitie is geen eer meer te behale. Dat wij er uit gingen tegen Benfica lag niet aan inzet. Het was een vreselijk klap. El is nu ons niveau. De Serie A kan daar niet meer laagdunkend over doen.
pi_149412499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:40 schreef hafcfan het volgende:
Totaal oneensBianconeri. Fiorentina speelt al jaren met het beste team. Wij namen het bloed serieus. Torino neemt her serieus. Alleen apoli kan het niks schelen. Inter neemt het ook serieus, want in de competitie is geen eer meer te behale. Dat wij er uit gingen tegen Benfica lag niet aan inzet. Het was een vreselijk klap. El is nu ons niveau. De Serie A kan daar niet meer laagdunkend over doen.
Denk dat Fiorentina de uitzondering is en Torino misschien.. maar als je het over een langere periode bekijkt dan zie je gewoon dat Italiaanse clubs zelden in hun beste opstelling spelen in de EL.. dus dan is de conclusie dat ze dat toernooi niet zo serieus nemen.
pi_149417075
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:40 schreef hafcfan het volgende:
Totaal oneensBianconeri. Fiorentina speelt al jaren met het beste team. Wij namen het bloed serieus. Torino neemt her serieus. Alleen apoli kan het niks schelen. Inter neemt het ook serieus, want in de competitie is geen eer meer te behale. Dat wij er uit gingen tegen Benfica lag niet aan inzet. Het was een vreselijk klap. El is nu ons niveau. De Serie A kan daar niet meer laagdunkend over doen.
Tuurlijk zijn er uitzondering en is een club als Fiorentina er een uitzondering in. Moet zeggen dat ik van hun verder niets weet hoe ze het doen in EL als ze er in zitten.

Maar kom op zeg, hoe durf je te zeggen dat wij (Juve) het serieus nemen???
Kijk hoe het elk jaar weer in de groepsfase van zelfs de CL gaat.... Vorig jaar tegen een waardeloos elftal als Gala eruit gegooid... En dan kun je wel zeggen dat wij geen CL niveau hebben (waar ik het absoluut niet mee eens ben) maar een Gala is nog 100 niveaus lager (overdreven gezegd).

Als je ook zag met wat voor elftal Conte altijd de CL in ging, ongelofelijk soms.... Wat maakte die kerel rare beslissingen daarin (en ja die maakte hij ook in Serie A, maar in CL was het een drama. Ging die spelers rust geven voor gewoon een random Serie A wedstrijd).

Tegen Benfica was het gewoon belachelijk dat we er uit vlogen. We hebben een veel beter elftal dan Benfica. Ik blaas ook echt niet te hoog van de troon hoor, de Serie A is niet meer wat het geweest is. Buiten Juve hoort geen ploeg meer thuis in de CL.
Maar je moet ook niet overdrijven, Juve heeft gewoon een veel beter elftal dan de meeste ploegen in de CL. Een groepsfase hoor je sowieso met gemak te overleven (er is altijd 1 beter elftal, maar de 2 uit pot 3 en 4 hoor je simpel te hebben). En verder, welke ploegen zijn nou echt beter dan Juve?
Real, Bayern en Barca sowieso. Psg, Chelsea en Man City als die de goede instelling bewaren (wat Chelsea wel altijd heeft).
Dus we horen best wel thuis in de CL.
pi_149417126
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:51 schreef Pleun2011 het volgende:

Denk dat Fiorentina de uitzondering is en Torino misschien.. maar als je het over een langere periode bekijkt dan zie je gewoon dat Italiaanse clubs zelden in hun beste opstelling spelen in de EL.. dus dan is de conclusie dat ze dat toernooi niet zo serieus nemen.
Precies... Op uitzonderingen na nemen Italiaanse ploegen het niet bepaald serieus. Erg jammer. Want Juve heeft paar keer in EL gespeeld, waar het gewoon eigenlijk altijd de allerbeste ploeg is die in de EL zit (aangezien de echte topploegen in de CL blijven zitten, op eens een keer een schandalige uitschakeling in de groepsfase na).
Zelfde geldt voor bv een Napoli, die hoeven in de EL amper voor iemand onder te doen. Als je ziet wat voor ploegjes de EL weten te winnen, stelt vaak niet veel voor.
pi_149424660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er uitzondering en is een club als Fiorentina er een uitzondering in. Moet zeggen dat ik van hun verder niets weet hoe ze het doen in EL als ze er in zitten.

Maar kom op zeg, hoe durf je te zeggen dat wij (Juve) het serieus nemen???
Kijk hoe het elk jaar weer in de groepsfase van zelfs de CL gaat.... Vorig jaar tegen een waardeloos elftal als Gala eruit gegooid... En dan kun je wel zeggen dat wij geen CL niveau hebben (waar ik het absoluut niet mee eens ben) maar een Gala is nog 100 niveaus lager (overdreven gezegd).

Als je ook zag met wat voor elftal Conte altijd de CL in ging, ongelofelijk soms.... Wat maakte die kerel rare beslissingen daarin (en ja die maakte hij ook in Serie A, maar in CL was het een drama. Ging die spelers rust geven voor gewoon een random Serie A wedstrijd).

Tegen Benfica was het gewoon belachelijk dat we er uit vlogen. We hebben een veel beter elftal dan Benfica. Ik blaas ook echt niet te hoog van de troon hoor, de Serie A is niet meer wat het geweest is. Buiten Juve hoort geen ploeg meer thuis in de CL.
Maar je moet ook niet overdrijven, Juve heeft gewoon een veel beter elftal dan de meeste ploegen in de CL. Een groepsfase hoor je sowieso met gemak te overleven (er is altijd 1 beter elftal, maar de 2 uit pot 3 en 4 hoor je simpel te hebben). En verder, welke ploegen zijn nou echt beter dan Juve?
Real, Bayern en Barca sowieso. Psg, Chelsea en Man City als die de goede instelling bewaren (wat Chelsea wel altijd heeft).
Dus we horen best wel thuis in de CL.
Echt waar je snapt er niks van als je denkt dat wij de EL niet serieus namen. Er vielen tranen genoeg toen we de finale misliepen. Het verpeste het seizoen gewoon. Let nou maar op bijna alle Italiaanse teams zullen met hun A team gaan spelen. Levert namelijk ook een CL plaats op. Jaren terug namen ze het niet serieus. Die tijden zijn nu wel voorbij.
pi_149428238
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:10 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Echt waar je snapt er niks van als je denkt dat wij de EL niet serieus namen. Er vielen tranen genoeg toen we de finale misliepen. Het verpeste het seizoen gewoon.
Conte was ook geliefd in Turijn, maar ook dat snapte Bianco niet. En maar zeuren over het transferbeleid, dan moet je dezer dagen eens fan van Milan zijn ...
pi_149441129
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:10 schreef hafcfan het volgende:

Echt waar je snapt er niks van als je denkt dat wij de EL niet serieus namen. Er vielen tranen genoeg toen we de finale misliepen. Het verpeste het seizoen gewoon. Let nou maar op bijna alle Italiaanse teams zullen met hun A team gaan spelen. Levert namelijk ook een CL plaats op. Jaren terug namen ze het niet serieus. Die tijden zijn nu wel voorbij.
Dan moet je maar eens terug gaan kijken naar de beelden ;) Vorig jaar EL was de 1e keer dat ze het enigszins serieus leken te nemen. Maar vorig jaar CL en alle jaren daarvoor en vorig jaar Benfica was gewoon een aanfluiting. Dan maakt het ook niet uit of ze huilen.
Ik kan ook zeggen jij snapt er niets van omdat je denkt dat Juve al jaren het wel serieus neemt.

CL plaats pakt Juve toch elk jaar al.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:12 schreef BramKVO het volgende:

Conte was ook geliefd in Turijn, maar ook dat snapte Bianco niet. En maar zeuren over het transferbeleid, dan moet je dezer dagen eens fan van Milan zijn ...
Geliefd bij sommigen. Dat snap ik wel. Dus niet liegen.
Alleen ik kan wel door mijn Juve bril kijken. Conte maakte echt belachelijke beslissingen. Hoe kan een Vucinic ooit in de basis komen? Of kijk naar zijn wissels tijdens een wedstrijd, echt heel raar.
Alleen velen kijken alleen door het kampioenschaps brilletje. Dat kreeg hij goed voor elkaar. Maar na het 1e jaar ging het spel flink naar beneden.

Oh omdat andere clubs raar transferbeleid hebben mag ik/wij niet zeggen dat het een schande is wat voor transferbeleid Juve neer zet?
pi_149442204
Een schande van een transferbeleid ?? Pogba, Vidal, Pirlo, Lichtsteiner, bonnucci, ... Dan heb je de laatste jaren gewoon goed gewerkt. Mindere transfers zullen er altijd eens bijzitten.

Maar zet daar maar eens het lijstje van Milan tegenover : zaccardo, essien, muntari, Emanuelson, mexes, van ginkel, Torres, matri, zapata, constant, ... Daar word je pas echt blij van.
pi_149454839
Pff wat heeft Milan toch een matig team..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_149455432
1-0 Juve buitenspel
gras is groen :P
pi_149455574
Als Maldini-fan zeg ik dat alles bij Milan misging sinds Maldini gestopt is. :)
Gattuso, Nesta, Seedorf, Inzaghi, van Bommel, Silva, Ibrahimovic, Pato en Zambrotta vertrokken in 2012-13 en daar waren van te voren geen waardige vervangers voor gehaald. En natuurlijk daarvoor al Pirlo transfervrij, Kaka naar Real.

Zonde van zo'n mooie club.

Oh en 1-1 net :P
pi_149456749
Inzaghi als coach nemen :')

De man die alleen intikkertjes kon maken :D
Oh.
pi_149457633
3-1 Morata
Oh.
  Forum Admin / PR zaterdag 7 februari 2015 @ 22:47:02 #57
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149458841
We mogen toch wel rustig gaan concluderen dat AS Roma dit niet meer goedmaakt
pi_149459190
Wat is mijn teampie poep zeg de laatste jaren.
Rossoneri siamo noi.
pi_149475827
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inzaghi als coach nemen :')

De man die alleen intikkertjes kon maken :D
Beetje respect voor SuperPippo !
pi_149475974
Rossoneri siamo noi.
pi_149630562
Wel hilarisch wat voor namen er verbonden worden aan Juve. Er zouden scouts van Juve naar de Eredivisie komen dit weekend voor Ziyech, Klaassen, Kishna, Gudelj en Wijnaldum (psv)....

Serieus zeg.... Als dat soort prutsers al verbonden worden aan Juve.
Die zouden bij geen enkele top 10 club in de Serie A terecht kunnen.
pi_149677875
Palermogoden
  Forum Admin / PR zondag 15 februari 2015 @ 16:55:35 #63
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149697230
AS Roma speelt thuis tegen Parma gelijk :')
pi_149700915
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:16 schreef bianconeri het volgende:
Wel hilarisch wat voor namen er verbonden worden aan Juve. Er zouden scouts van Juve naar de Eredivisie komen dit weekend voor Ziyech, Klaassen, Kishna, Gudelj en Wijnaldum (psv)....

Serieus zeg.... Als dat soort prutsers al verbonden worden aan Juve.
Die zouden bij geen enkele top 10 club in de Serie A terecht kunnen.
:') :')
pi_149701064
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:16 schreef bianconeri het volgende:
Wel hilarisch wat voor namen er verbonden worden aan Juve. Er zouden scouts van Juve naar de Eredivisie komen dit weekend voor Ziyech, Klaassen, Kishna, Gudelj en Wijnaldum (psv)....

Serieus zeg.... Als dat soort prutsers al verbonden worden aan Juve.
Die zouden bij geen enkele top 10 club in de Serie A terecht kunnen.
Een Kishna zou makkelijk meekomen bij Genoa of Sampdoria. Zelfde geldt voor Ziyech en Wijnaldum.
Rossoneri siamo noi.
pi_149701508
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Een Kishna zou makkelijk meekomen bij Genoa of Sampdoria. Zelfde geldt voor Ziyech en Wijnaldum.
Sampdoria speelt zonder vleugels...
pi_149702447
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef hafcfan het volgende:

:') :')
:'( over de berichtgeving dat dat soort persoontjes ivm Juve gebracht worden neem ik aan?
pi_149702650
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:02 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Sampdoria speelt zonder vleugels...
Dat heeft er niks mee te maken. Ik heb het over kwalitatief gelijke teams zoals Sampdoria en Genoa en dat die niet beter zijn dan een ajax of psv.
Rossoneri siamo noi.
  Forum Admin / PR zondag 15 februari 2015 @ 20:04:33 #69
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149703727
Straks AS Roma even op 9 punten zet en een formidabele voorsprong qua doelsaldo handhaven. En dan te bedenken dat Rudi Garcia veel vertrouwen in een kampioenschap had.
  zondag 15 februari 2015 @ 20:05:25 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149703754
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
Straks AS Roma even op 9 punten zet en een formidabele voorsprong qua doelsaldo handhaven. En dan te bedenken dat Rudi Garcia veel vertrouwen in een kampioenschap had.
Toch is het voor de competitie jammer
  Forum Admin / PR zondag 15 februari 2015 @ 20:06:34 #71
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149703794
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toch is het voor de competitie jammer
Juve kan er weinig aan doen dat ze net zo dominant zijn als Bayern, PSV o.a. Roma heeft wel een heel erg trieste winterdip
  zondag 15 februari 2015 @ 20:07:27 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149703824
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef Sked het volgende:

[..]

Juve kan er weinig aan doen dat ze net zo dominant zijn als Bayern, PSV o.a. Roma heeft wel een heel erg trieste winterdip
dat maakt het toch niet minder jammer voor de competitie :)
  Forum Admin / PR zondag 15 februari 2015 @ 21:25:37 #73
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149708465
Van zeven naar zeventien minuten op achterstand dit seizoen. Nog altijd 113 minder dan de #2 op die lijst, Bayern München
pi_149713946
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
Straks AS Roma even op 9 punten zet en een formidabele voorsprong qua doelsaldo handhaven. En dan te bedenken dat Rudi Garcia veel vertrouwen in een kampioenschap had.
Bijna joh.
Rossoneri siamo noi.
  Forum Admin / PR zondag 15 februari 2015 @ 23:07:07 #75
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149713975
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:06 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Bijna joh.
Dit was een behoorlijke flater, ja. Vooral als je nog een penalty mist op de 2-3 met een Vidal die niet de eerste belangrijke penalty mist.
  zondag 15 februari 2015 @ 23:15:55 #76
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_149714298
Was lekker naast gemikt ja.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Forum Admin / PR zondag 15 februari 2015 @ 23:17:44 #77
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149714358
quote:
13s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
Was lekker naast gemikt ja.
Ik snap ook niet waarom Vidal de penalty's neemt als je Pirlo, Pogba e.d. in je elftal hebt en dit seizoen nog geen penalty's hebben gemist
  zondag 15 februari 2015 @ 23:27:38 #78
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_149714612
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Vidal de penalty's neemt als je Pirlo, Pogba e.d. in je elftal hebt en dit seizoen nog geen penalty's hebben gemist
Inderdaad, ik zag hem daar staan en zag het al gebeuren. Bwuh.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_149715065
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:27 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zag hem daar staan en zag het al gebeuren. Bwuh.
We missen Barzagli echt. Van die Bonucci moet je toch janken. Hij en Ogbonna zijn niet CL waardig. Llorente is ook een grap. We moeten echt Pogba verkopen om ons te versterken naar het niveau Bayern, Chelsea, Real.
pi_149715145
Willems zie ik ook graag komen. Lijkt me ook niet al te duur. Voor 15 miljorn moet dat wel lukken en daar heb je nog jaren plezier van.
pi_149723008
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]

:'( over de berichtgeving dat dat soort persoontjes ivm Juve gebracht worden neem ik aan?
Daar geloof ik ook niks van, maar hun kunnen echt wel mee bij clubs als Torino en Sampdoria.
pi_149769043
Parma is dood. Konden niet aan de verplichtingen voldoen. Erg zonde. Toch een club die grote spelers heeft voortgebracht. Heel sneu dat het zo moet eindigen.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:04:51 #83
198365 Morendo
The Real Deal
pi_149769110
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:03 schreef hafcfan het volgende:
Parma is dood. Konden niet aan de verplichtingen voldoen. Erg zonde. Toch een club die grote spelers heeft voortgebracht. Heel sneu dat het zo moet eindigen.
Die hebben toch altijd boven hun stand geleefd? Met Parmalat en zo.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_149769965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Die hebben toch altijd boven hun stand geleefd? Met Parmalat en zo.
Klopt inderdaad. Toen waren ze echt een topploeg. Veel prijzen gepakt ook. Alleen kampioen is ze nooit gelukt. Vanaf 2003 ging het al minder, maar nu zijn ze dus echt kapot. Dat krijg je als je zo afhankelijk bent van een sponsor.
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:50:30 #86
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_149829037
De enige ploeg die het slechter doet bestaat niet eens meer.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_149829488
Is Parma kapot? Zonde. Al zal het wel weer uitdraaien op een doorstart in de Serie D zoals clubs als Como en Piacenza hebben gedaan.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Forum Admin / PR vrijdag 20 februari 2015 @ 20:45:24 #88
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149868937
Anderhalf uur lachen om Urby
pi_149869256
Ik erger me alweer aan Llorente.
  Forum Admin / PR vrijdag 20 februari 2015 @ 20:56:43 #90
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149869311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Ik erger me alweer aan Llorente.
Nieuwe spits is broodnodig, zeker met een, in 2016, vertrekkende Tevez in het achterhoofd.
  Forum Admin / PR vrijdag 20 februari 2015 @ 21:11:41 #91
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149869814
Godverdomme weer lekker amateuristisch :r
  Forum Admin / PR vrijdag 20 februari 2015 @ 21:19:33 #92
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149870067
Ik wil graag een stemming dat Llorente moet oprotten
  Forum Admin / PR vrijdag 20 februari 2015 @ 21:25:38 #93
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149870271
Llorente scoort. Het is een nieuw wereldwonder
  Forum Admin / PR vrijdag 20 februari 2015 @ 21:32:17 #94
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149870525
Pirlo _O_
pi_149870555
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
Llorente scoort. Het is een nieuw wereldwonder
En Emanuelson een assist haha. Het spel is wel bar slecht vandaag.
  Forum Admin / PR vrijdag 20 februari 2015 @ 21:39:12 #96
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149870747
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En Emanuelson een assist haha. Het spel is wel bar slecht vandaag.
Stelletje mooi weer voetballers
pi_149871053
Pirlo blijft een baasje. Nu rustig uitspelen en richten op dinsdag.
  Forum Admin / PR vrijdag 20 februari 2015 @ 22:09:37 #98
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149871846
Zelfs de commentator heeft door dat Llorente er niks van kan
pi_149873029
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
Zelfs de commentator heeft door dat Llorente er niks van kan
Die heeft de moteriek van Immers.
  Forum Admin / PR vrijdag 20 februari 2015 @ 22:44:57 #100
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149873116
Wel de drie punten in de tas en nooit meer over praten
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:57:33 #101
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_149873519
Goal van pirlo ergens te zien? Zoekt moeilijk op mobiel.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:59:39 #102
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_149873588
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_149880161
Zonde dat het met Parma zo slecht gaan, in de jaren '90 waren ze nog erg sterk met o.a. Asprilla en Brolin, mooi team was dat :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin / PR zaterdag 21 februari 2015 @ 20:58:58 #104
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149898838
Parma is failliet.
pi_149899462
Ik denk niet dat Sampdoria-Genoa doorgaat. Van wat ik van vrienden daar gehoord heb is het beesten weer met hagel en stortregen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Forum Admin / PR zondag 22 februari 2015 @ 16:52:10 #106
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_149923129
Ondertussen speelt AS Roma uit bij Hellas Verona gelijk. Ze moeten langzamerhand naar onderen gaan kijken, want Napoli kan op drie punten komen morgenavond.
pi_149923228
SS Lazio _O_.
pi_149935655
Roma 2 van de laatste 12!!!! Wedstrijden gewonnen. Firoentina kan ook oo 7 punten van hun komen.
pi_150019437
Juventus een minder resultaat in Europa, eens kijken wat de andere Italiaanse ploegen kunnen presteren in Europa. Vorige week gemengde resultaten (vooral As Roma was een schande).
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:54:59 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150019658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:43 schreef bianconeri het volgende:
Juventus een minder resultaat in Europa, eens kijken wat de andere Italiaanse ploegen kunnen presteren in Europa. Vorige week gemengde resultaten (vooral As Roma was een schande).
Wat had je dan verwacht 3-0? Kleine overwinning is toch netjes, al kan het een duur tegendoelpunt worden
pi_150030330
Lavezzi gaat naar Inter trouwens, maar dit geheel terzijde.
pi_150031008
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:54 schreef Tarado het volgende:

Wat had je dan verwacht 3-0? Kleine overwinning is toch netjes, al kan het een duur tegendoelpunt worden
Nee, maar het had meer kunnen en moeten zijn gisteravond. En vooral die tegengoal is niet goed.
2-1 is een slechtere overwinning die je kunt boeken Europees in de knock out.
En het was gewoon niet nodig geweest.
pi_150031044
Pirlo mogelijk maandje er uit met kuitblessure.
Ach ja, kan toch allang niet meer brengen wat hij kon. Leeftijd speelt duidelijk al een rol.
Eens kijken wat ze er voor gaan inpassen. Zijn wel prima vervangers voor.
Of denk aan een middenveld met Vidal (die btw wel uit vorm is)-Pogba-Marchisio.
pi_150031108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee, maar het had meer kunnen en moeten zijn gisteravond. En vooral die tegengoal is niet goed.
2-1 is een slechtere overwinning die je kunt boeken Europees in de knock out.
En het was gewoon niet nodig geweest.
Ik hoop dat Dortmund doorgaat.. mooie sympathieke club
pi_150031145
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:14 schreef Pleun2011 het volgende:

Ik hoop dat Dortmund doorgaat.. mooie sympathieke club
En Juventus niet dan?

Ik vind Juventus persoonlijk natuurlijk veel mooier, geweldig elftal, prachtige historie, geweldige supporters en sfeer.
Dortmund heeft wel een prachtige sfeer altijd, super fans.
pi_150031264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En Juventus niet dan?

Ik vind Juventus persoonlijk natuurlijk veel mooier, geweldig elftal, prachtige historie, geweldige supporters en sfeer.
Dortmund heeft wel een prachtige sfeer altijd, super fans.
Ik heb niks tegen Juve.. maar Dortmund is een van de clubs in Europa die ik altijd net iets meer gun. En het publiek is inderdaad fantastisch.. 1x wezen kijken bij hen en dat moet ik eigenlijk nog eens gaan doen.
pi_150031599
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:11 schreef bianconeri het volgende:
Pirlo mogelijk maandje er uit met kuitblessure.
Ach ja, kan toch allang niet meer brengen wat hij kon. Leeftijd speelt duidelijk al een rol.
Eens kijken wat ze er voor gaan inpassen. Zijn wel prima vervangers voor.
Of denk aan een middenveld met Vidal (die btw wel uit vorm is)-Pogba-Marchisio.
Klopt wat je zegt. Pirlo missen we op dit moment niet en Vidal is geen schim meer van de speler van vorig jaar. Toen absolute wereldtop. Nu pure middelmaat. Marchisio-Pogba- Pereyra moeten altijd spelen. Daarom zou het fijn zijn als Barzagli weer eens fit werd. Kunnen we Vidal op de bank zetten en weer eens 3-5-2 spelen.
pi_150041421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef hafcfan het volgende:

Klopt wat je zegt. Pirlo missen we op dit moment niet en Vidal is geen schim meer van de speler van vorig jaar. Toen absolute wereldtop. Nu pure middelmaat. Marchisio-Pogba- Pereyra moeten altijd spelen. Daarom zou het fijn zijn als Barzagli weer eens fit werd. Kunnen we Vidal op de bank zetten en weer eens 3-5-2 spelen.
Pereyra ben ik nog niet overtuigd van.
Pirlo heeft vaak geniale momenten en pakt best wel vaak punten voor ons. Maar 99% van de wedstrijd zie je hem niet. Alleen tja in die 1% doet ie wel veel vaak.

Vidal moet je er denk ik niet uit halen, ook al blijft hij wel erg lang uit vorm.
Maar hem moet je vertrouwen geven, gaat vast wel weer beter spelen. En als hij in vorm raakt is hij echt wereldklasse.
pi_150041665
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Pereyra ben ik nog niet overtuigd van.
Pirlo heeft vaak geniale momenten en pakt best wel vaak punten voor ons. Maar 99% van de wedstrijd zie je hem niet. Alleen tja in die 1% doet ie wel veel vaak.

Vidal moet je er denk ik niet uit halen, ook al blijft hij wel erg lang uit vorm.
Maar hem moet je vertrouwen geven, gaat vast wel weer beter spelen. En als hij in vorm raakt is hij echt wereldklasse.
Ik begin bij Vidal echt te vrezen dat die blessure hem kapot heeft gemaakt. Het duurt al heel lang en hij blijft maar kwakkelen. Pereyra speelt echt goed hoor. Heerlijke aankoop.
pi_150050371
quote:
Spelers Parma doen zelf de was
Van onze Telesportredactie
PARMA -

Spelers van Serie A-club Parma moeten voortaan thuis de was doen. "Vanaf morgen kan de club de waskosten niet meer betalen. We moeten onze vuile sportkleren thuis wassen", aldus aanvoerder Alessandro Lucarelli.

Het noodlijdende Parma, hekkensluiter van de Serie A, kwam zondag voor eigen publiek niet in actie tegen Udinese omdat het geen geld meer heeft voor beveiligers in het stadion. De spelers worden ook al een tijdje niet meer betaald.

Eerder moest de spelersbus er ook al aan geloven. De spelers zijn nu van plan om, net als bij lagere amateurelftallen, met auto's naar uitwedstrijden te rijden.

Parma was in de jaren negentig succesvol met spelers als Fabio Cannavaro, Hernán Crespo, Filippo Inzaghi, Tomas Brolin, Lilian Thuram, Juan Sebastián Verón en Hristo Stoitsjkov. De club won twee keer de UEFA Cup (1995, 1999) en een keer de Europa Cup 2 (1993).
pi_150053590
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Was zo een mooie club in de jaren 90.
pi_150053734
Erg sneu, maar misschien is dit wel beter voor ze. Napoli en Fiorentina kwamen er ook weer bovenop. Als ik het goed heb kunnen ze in de Serie D beginnen met een club in de buurt.
pi_150095241
Knappe resultaten van de Italiaanse ploegen in Europa vanavond.
Allemaal door. Torino ook heel knap uit bij Bilbao gewonnen. As Roma natuurlijk wel erg slecht, maar ze winnen toch.

Nou Juventus nog door, wat wel zou moeten. Dan is het mooie ronde voor Italiaanse clubs.
Alleen wel slecht natuurlijk dat er zo weinig in de CL zitten. Maar ja als ze maar goed doen dan in EL.
pi_150115553
Heerlijk zeg. Erg knap ook. Alleen Roma moet weer niks zijn geweest. Engeland en Duitsland zijn al veel teams kwijt. Italië gaat dit jaar beter presteren.
  Forum Admin / PR vrijdag 27 februari 2015 @ 17:08:16 #126
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150116371
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef hafcfan het volgende:
Heerlijk zeg. Erg knap ook. Alleen Roma moet weer niks zijn geweest. Engeland en Duitsland zijn al veel teams kwijt. Italië gaat dit jaar beter presteren.
Het lijkt een kwestie van tijd voordat Italië weer serieus meedraait voor de top drie qua coëfficiënten, ook omdat voor Italië twee relatief slechte seizoenen gaan wegvallen
pi_150116569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:08 schreef Sked het volgende:

[..]

Het lijkt een kwestie van tijd voordat Italië weer serieus meedraait voor de top drie qua coëfficiënten, ook omdat voor Italië twee relatief slechte seizoenen gaan wegvallen
Klopt. Komt ook, omdat eindelijk het besef er is dat ze de EL serieus moeten nemen zoals de Duitse, Spaanse en zelfs Engelse clubs doen. Nu Italië dat ook doet zie je het succes ervan terug.

De loting trouwens zeg het maar:
Zenit-Torino
Wolfsburg-Inter
Fiorentina-Roma
Napoli-Dinamo Moskou
  Forum Admin / PR vrijdag 27 februari 2015 @ 17:19:05 #128
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150116664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt. Komt ook, omdat eindelijk het besef er is dat ze de EL serieus moeten nemen zoals de Duitse, Spaanse en zelfs Engelse clubs doen. Nu Italië dat ook doet zie je het succes ervan terug.

De loting trouwens zeg het maar:
Zenit-Torino
Wolfsburg-Inter
Fiorentina-Roma
Napoli-Dinamo Moskou
Torino krijgt het heel pittig, net zoals Inter. Fiorentina is op dit moment denk ik favoriet tegen AS Roma en Napoli moet wel door kunnen komen. Sowieso twee teams door en hopelijk nog Inter of Torino erbij.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 17:21:41 #129
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150116738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt. Komt ook, omdat eindelijk het besef er is dat ze de EL serieus moeten nemen zoals de Duitse, Spaanse en zelfs Engelse clubs doen. Nu Italië dat ook doet zie je het succes ervan terug.

De loting trouwens zeg het maar:
Zenit-Torino
Wolfsburg-Inter
Fiorentina-Roma
Napoli-Dinamo Moskou
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_150116910
Ik denk ook Napoli en Fiorentina en hopelijk Inter of Torino nog wat ik niet uitsluit.
  Forum Admin / PR vrijdag 27 februari 2015 @ 17:29:52 #131
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150116979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
Ik denk ook Napoli en Fiorentina en hopelijk Inter of Torino nog wat ik niet uitsluit.
Zou toch wel de wereld op zijn kop zijn als er drie Italiaanse clubs in de kwartfinale van de EL zitten
pi_150125091
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef hafcfan het volgende:
Heerlijk zeg. Erg knap ook. Alleen Roma moet weer niks zijn geweest. Engeland en Duitsland zijn al veel teams kwijt. Italië gaat dit jaar beter presteren.
Tja als je als Roma zijnde 1-1 en 1-2 speelt tegen Feyenoord dan is het per definitie slecht.
Tenzij je 100 kansen had en die door een wonder er niet in gingen, maar dat was niet zo.
Engeland had maar 1 team zelfs en Duitsland ook maar. Echter hebben die landen wel meer in de CL nog (2 DL en 3 ENG als ik goed heb om 1 IT).

Denk dat je als Italie zijnde ook voor de lijst niet naar Engeland moet kijken. Die doen het toch structureel beter. Zeker als Juve de enige club blijft die op niveau presteert.
Duitsland en Spanje zijn meer te doen, maar ook die presteren veel beter tegenwoordig.
pi_150125207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:08 schreef Sked het volgende:

Het lijkt een kwestie van tijd voordat Italië weer serieus meedraait voor de top drie qua coëfficiënten, ook omdat voor Italië twee relatief slechte seizoenen gaan wegvallen
Mwahhh. Ik weet niet zoveel van de punten verschil met CL en EL.
Maar de andere landen presteren veel beter in de CL. En de grootmachten in Italie laten het op Juve na echt heel erg afweten (As Roma, Inter, Ac Milan bv presteren echt niet goed).
pi_150125270
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef hafcfan het volgende:

De loting trouwens zeg het maar:
Zenit-Torino
Wolfsburg-Inter
Fiorentina-Roma
Napoli-Dinamo Moskou
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:19 schreef Sked het volgende:

Torino krijgt het heel pittig, net zoals Inter. Fiorentina is op dit moment denk ik favoriet tegen AS Roma en Napoli moet wel door kunnen komen. Sowieso twee teams door en hopelijk nog Inter of Torino erbij.
Torino lijkt mij vrijwel kansloos. Ik schat Torino niet echt hoger in dan Psv en die zijn gewoon overduidelijk naar huis gespeeld.

Inter moet Wolfsburg toch wel aankunnen lijkt mij?
Napoli zou ook idd wel door moeten kunnen.
Ik hou het op 3 clubs door.
pi_150125319
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef Sked het volgende:

Zou toch wel de wereld op zijn kop zijn als er drie Italiaanse clubs in de kwartfinale van de EL zitten
Hoezo?

De Serie A hoort bij de topcompetities, samen met Duitsland/Engeland en Spanje.
En als je ziet wat voor ploegen er altijd ronddwalen in de EL dan zijn de clubs die Italie daar kan afleveren toch wel de top teams. Dus zo raar is het dan niet.
  Forum Admin / PR vrijdag 27 februari 2015 @ 21:21:17 #136
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150125389
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mwahhh. Ik weet niet zoveel van de punten verschil met CL en EL.
Maar de andere landen presteren veel beter in de CL. En de grootmachten in Italie laten het op Juve na echt heel erg afweten (As Roma, Inter, Ac Milan bv presteren echt niet goed).
De punten pak je door te winnen. Bonuspunten zijn marginaal.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Hoezo?

De Serie A hoort bij de topcompetities, samen met Duitsland/Engeland en Spanje.
En als je ziet wat voor ploegen er altijd ronddwalen in de EL dan zijn de clubs die Italie daar kan afleveren toch wel de top teams. Dus zo raar is het dan niet.
Omdat de EL uitgelachen werd door de Italiaanse clubs en Italië daarnaast al enkele jaren niet naar behoren presteert.
pi_150127769
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Tja als je als Roma zijnde 1-1 en 1-2 speelt tegen Feyenoord dan is het per definitie slecht.
Tenzij je 100 kansen had en die door een wonder er niet in gingen, maar dat was niet zo.
Engeland had maar 1 team zelfs en Duitsland ook maar. Echter hebben die landen wel meer in de CL nog (2 DL en 3 ENG als ik goed heb om 1 IT).

Denk dat je als Italie zijnde ook voor de lijst niet naar Engeland moet kijken. Die doen het toch structureel beter. Zeker als Juve de enige club blijft die op niveau presteert.
Duitsland en Spanje zijn meer te doen, maar ook die presteren veel beter tegenwoordig.
Met alle respect maar wat je zegt klopt niet Spanje is het juist het land wat je nooit kunt inhalen, omdat die in de CL 3 toppers hebben en in de EL ook veel. Engeland heeft alleen nog Chelsea en Everton over. Liverpool, Totenham, liggen er al uit en City en Arsenal gaan zich daarbij voegen. Spanje staat ook meer dan 10.000 punten voor Op Engeland die ongeveer gelijk staan met Duitsland en wij staan daar weer zo'n 10.000 achter, maar onze slechte jaren vervallen. De virtuele tussenstand van dit seizoen is Spanje, Italië, Duitsland, Engeland/Frankrijk.
pi_150158702
Suso al 0 minuten gemaakt in 6 wedstrijden Serie A. Misschien had die jongen van Ginkel om advies moeten vragen? Lijkt me wel gezellig, elke week met 12 man op de bank in Italië.
pi_150159284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:21 schreef Sked het volgende:

Omdat de EL uitgelachen werd door de Italiaanse clubs en Italië daarnaast al enkele jaren niet naar behoren presteert.
Klopt, maar alsnog is het niet heel bijzonder dat zoveel Italiaanse clubs door zijn. Simpelweg door dat de Italiaanse clubs meer kwaliteit hebben dan de gemiddelde EL club.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:13 schreef hafcfan het volgende:

Met alle respect maar wat je zegt klopt niet Spanje is het juist het land wat je nooit kunt inhalen, omdat die in de CL 3 toppers hebben en in de EL ook veel. Engeland heeft alleen nog Chelsea en Everton over. Liverpool, Totenham, liggen er al uit en City en Arsenal gaan zich daarbij voegen. Spanje staat ook meer dan 10.000 punten voor Op Engeland die ongeveer gelijk staan met Duitsland en wij staan daar weer zo'n 10.000 achter, maar onze slechte jaren vervallen. De virtuele tussenstand van dit seizoen is Spanje, Italië, Duitsland, Engeland/Frankrijk.
Spanje heeft Barca en Real. Dat zijn 2 ploegen die je idd niet gaat bijhouden. Atletico Madrid?
Ik weet niet of je de wedstrijden van Juve tegen Atletico gezien hebt maar ik vind dat echt geen goede ploeg. Het is een wonder dat die kampioen geworden zijn. Barca en Real zijn echt klasses beter.
En achter die 3 vind ik ook niet dat Spanje in de breedte een sterke competitie heeft.

Engeland heeft het dit jaar matig, maar heeft gewoon grote clubs in Man Utd en Chelsea.
Arsenal wat het ook altijd boven hun kwaliteiten goed doet. Man City wat een goede ploeg heeft (maar niet goed presteerde). En Tottenham en Everton en misschien vergeet ik wat die het op EL nivaeu goed kunnen doen.

Duitsland is Bayern. Heeft verder wat leuke ploegjes maar hooguit Dortmund steekt daar nog bovenuit. Clubs als Schalke en Leverkussen hoef je als Italiaanse club niet bang voor te zijn.

Frankrijk is PSG, Lyon presteert nu al jaren niet meer en OM is ook altijd twijfelachtig.
pi_150163357
Je volgt e snapt t echt niet. Ik stop er mee.
pi_150169289
Verder wat leuke ploegjes en Dortmund dat er wat bovenuit steekt, zegt ie.
pi_150172928
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 03:00 schreef BramKVO het volgende:
Verder wat leuke ploegjes en Dortmund dat er wat bovenuit steekt, zegt ie.
Real 3 klasse beter dan Atleti is ook een leuke.
pi_150189086
Fiorentina nu met 10 man. Salah weer met de beslissende lijkt t. Wat een heerlijke speler zeg.
pi_150189139
Met 9 zelfs. 3 x gewisseld en 2 blessures. Nog een minuut of 8 inc extra tijd.
  Forum Admin / PR zondag 1 maart 2015 @ 20:13:45 #146
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150189549
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:02 schreef hafcfan het volgende:
Met 9 zelfs. 3 x gewisseld en 2 blessures. Nog een minuut of 8 inc extra tijd.
Toch lekker hoor. Fiorentina begint weer redelijk te draaien
pi_150192132
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:13 schreef Sked het volgende:

[..]

Toch lekker hoor. Fiorentina begint weer redelijk te draaien
Al een paar maand ongeslagen zelfs. Plek 3 gaat reuze spannend worden. Nu eens kijken of Napoli naast Roma kan komen
  Forum Admin / PR zondag 1 maart 2015 @ 21:05:49 #148
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150192541
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Al een paar maand ongeslagen zelfs. Plek 3 gaat reuze spannend worden. Nu eens kijken of Napoli naast Roma kan komen
Tsja, ongeslagen zijn zegt natuurlijk niet zoveel. Daar weten ze in Rome ook alles van. Als die zo doorgaan zijn ze tot het eind van het seizoen ongeslagen, maar spelen ze wel tien van de veertien potjes gelijk
pi_150228032
Buffon, Caceres, Bonucci, Chiellini, Lichtsteiner, Vidal, Marchisio, Pereyra, Evra, Tevez, Morata.
3-5-2 weer. Rare keuze van Allegri. Liep juist lekker met 4-4-2. Wel mooi dat Pereyra speelt i.p.v. Pogba.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 20:29:34 #150
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150228126
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:28 schreef hafcfan het volgende:
Buffon, Caceres, Bonucci, Chiellini, Lichtsteiner, Vidal, Marchisio, Pereyra, Evra, Tevez, Morata.
3-5-2 weer. Rare keuze van Allegri. Liep juist lekker met 4-4-2. Wel mooi dat Pereyra speelt i.p.v. Pogba.
Ik heb het vermoeden dat Allegri meer richting 5-3-2 gaat, aangezien iedereen weet dat ook met een gelijkspel Roma kansloos zal zijn in het kampioenschap.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 20:56:28 #152
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150229576
Nou, Kenneth heeft de teams helemaal kapot geanalyseerd. We kunnen beginnen.
  maandag 2 maart 2015 @ 20:57:05 #153
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150229619
Hup Juve _O_

Pak die sukkels van Rome :')
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 20:58:29 #154
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150229697
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:57 schreef Wicky15 het volgende:
Hup Juve _O_

Pak die sukkels van Rome :')
Feyenoord fan gespot?
  maandag 2 maart 2015 @ 20:59:16 #155
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150229744
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:58 schreef Sked het volgende:

[..]

Feyenoord fan gespot?
Inderdaad :D
pi_150229913
Bah wat blijft dat toch lelijk die zwarte broek.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:03:20 #158
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150230011
Ik lach om AS Roma.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:07:57 #159
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150230261
Heb je die banaanhater weer.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:09:07 #160
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150230305
Eerste kansje is voor Juventus.
  maandag 2 maart 2015 @ 21:13:25 #162
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150230480
Holebas blijft een grappige naam.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:17:29 #163
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150230647
Voorlopig is het Juve dat niet hoeft en Roma dat niet kan
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:22:28 #166
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150230854
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Dat was ook geel
Kom, we gaan massaal roepen dat het allemaal de schuld van de scheids is
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:23:17 #167
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150230894
OEEEEE Manolas _O-
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:26:36 #169
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150231047
Als dit zo nog 70 minuten doorgaat lacht Allegri zich een ongeluk
  maandag 2 maart 2015 @ 21:33:56 #170
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_150231366
Ben ik de enige die een beetje kriegel word van die continu flikkerende reclames langs de zijkant?
pi_150231419
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:33 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ben ik de enige die een beetje kriegel word van die continu flikkerende reclames langs de zijkant?
Raak je wel aan gewend. Merk er zelf niks meer van
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:35:41 #172
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150231451
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Raak je wel aan gewend. Merk er zelf niks meer van
Ik wil net zeggen, welke reclames..
pi_150231618
Ga gewoon wat aanvallender spelen. Roma scoort toch nooit.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:42:33 #174
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150231723
Evra pakt geel, dat verbaast me dan weer niks
pi_150231737
Zet toch eens druk. Allegri lafbek :')
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:44:12 #176
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150231779
Koekoek Pereyra zette daar even een paar man weg
  maandag 2 maart 2015 @ 21:44:51 #177
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150231803
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
Koekoek Pereyra zette daar even een paar man weg
Dat zag er goed uit :Y.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:45:45 #178
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150231836
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
Zet toch eens druk. Allegri lafbek :')
Allegri lijkt te luisteren zo de laatste paar minuten
pi_150231934
Even mijn beklag doen over Allegri op het Juventus forum
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:49:38 #180
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150231985
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:48 schreef hafcfan het volgende:
Even mijn beklag doen over Allegri op het Juventus forum
Je kan intussen een heel boek schrijven over alles wat Allegri dit seizoen niet goed doet
  Beste/leukste mod 2022 maandag 2 maart 2015 @ 21:49:43 #181
319979 Fok-it
All is well
pi_150231989
De meest kutte competitie die er is :') Cattenachio :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:50:05 #182
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150232003
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:49 schreef Fok-it het volgende:
De meest kutte competitie die er is :') Cattenachio :')
Pleur dan lekker op
pi_150232058
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:49 schreef Sked het volgende:

[..]

Je kan intussen een heel boek schrijven over alles wat Allegri dit seizoen niet goed doet
Wel pocket voormaat :P
  Beste/leukste mod 2022 maandag 2 maart 2015 @ 21:51:40 #184
319979 Fok-it
All is well
pi_150232066
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef Sked het volgende:

[..]

Pleur dan lekker op
Vind je dit nu serieus leuk om te kijken dan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:52:07 #185
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150232085
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vind je dit nu serieus leuk om te kijken dan?
Anders zou ik niet kijken
pi_150232092
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:49 schreef Fok-it het volgende:
De meest kutte competitie die er is :') Cattenachio :')
Kan Feyenoord een voorbeeld aan nemen. Die laten groothoofd zelfs 2 keer scoren :')
pi_150232121
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kan Feyenoord een voorbeeld aan nemen. Die laten groothoofd zelfs 2 keer scoren :')
Voorhoofd.
pi_150232123
Deze 1e helft is kut, maar normaal is het genot.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 21:54:35 #189
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150232192
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:53 schreef hafcfan het volgende:
Deze 1e helft is kut, maar normaal is het genot.
Resultaat boven alles
pi_150232235
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:54 schreef Sked het volgende:

[..]

Resultaat boven alles
Jeb. Al mogen ze wel iets aanvallender spelen, want dit Roma kunnen ze zo oprollen. Tegen Dortmund mogen ze wel zo spelen.
  maandag 2 maart 2015 @ 22:02:46 #191
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_150232516
AS Roma moet een goeie spits kopen
RED ONS HENNIEGOD
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:02:52 #192
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150232524
Iemand nog een open deur voor Kenneth in de aanbieding?
pi_150232552
Als we scoren pakt de rossi ook nog wel rood
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:08:23 #194
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150232728
OEEEE Vidal
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:09:59 #196
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150232786
Als Juve dit op volle kracht zou spelen had het al 0-4 gestaan..
pi_150232878
Ze verdedigen echt heerlijk
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:19:53 #198
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150233142
De wedstrijd heeft een goal nodig /jinx
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:20:27 #199
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150233165
ROOD
  maandag 2 maart 2015 @ 22:21:10 #201
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150233202
rOOOOOOOWD
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:21:57 #202
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150233223
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  maandag 2 maart 2015 @ 22:22:48 #203
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150233253
OH joooo hoe heerlijk erin _O_
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_150233257
GOLAZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:24:03 #206
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150233308
Ik strijk voor deze goal graag de eer op
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:29:33 #208
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150233515
Totti :W
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:30:08 #209
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150233540
Buffon _O_
pi_150233596
Supporters van Roma _O_
Zingen Garcia naar huis
pi_150233632
Hahahahahahhahaha Garcia tering debiel haalt die de 2 club legendes er af. :') :') :') :')
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:32:21 #212
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150233645
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Hahahahahahhahaha Garcia tering debiel haalt die de 2 club legendes er af. :') :') :') :')
Garcia zal het zelf ook wel zat zijn _O-
  maandag 2 maart 2015 @ 22:34:15 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_150233720
Wat een kutselectie heeft Roma ook
RED ONS HENNIEGOD
pi_150233731
Mooi :9
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:36:21 #216
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150233785
GODVERDOMME
  maandag 2 maart 2015 @ 22:38:48 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_150233872
Keita staat lekker strak
RED ONS HENNIEGOD
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:40:48 #219
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150233943
Nu mag AS Roma opeens beuken wat ze willen, wat is dit voor onzin
  maandag 2 maart 2015 @ 22:43:21 #220
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150234035
Ik was even in de keuken, what happen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:47:23 #222
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150234191
Vermoeiend die Orsato
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:52:17 #223
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150234380
Het gat blijft negen punten, titelstrijd niet heropend en geen krachten onnodig verspild. Al met al niks mis mee, alhoewel er meer te halen was
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:52:40 #225
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150234392
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef hafcfan het volgende:
mwah slecht
Ik bekijk het graag in een groter geheel
pi_150234397
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef Sked het volgende:
Het gat blijft negen punten, titelstrijd niet heropend en geen krachten onnodig verspild. Al met al niks mis mee, alhoewel er meer te halen was
Dit hoorden ze gewoon te winnen. Wanprestatie
pi_150234421
Zoals ze de 2e helft speelden is volkomen belachelijk ondanks het gemis van bepaalde spelers. Arrogantie gaat ze nog opbreken.
pi_150234449
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef hafcfan het volgende:
Je volgt e snapt t echt niet. Ik stop er mee.
Wat een onzin...

quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 03:00 schreef BramKVO het volgende:
Verder wat leuke ploegjes en Dortmund dat er wat bovenuit steekt, zegt ie.
Of wou je zeggen dat die andere ploegen zo geweldig zijn?
Bayern is wereldtop, Dortmund een goede ploeg maar geen top.
En de rest is niet heel bijzonder ofzo.
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:38 schreef hafcfan het volgende:

Real 3 klasse beter dan Atleti is ook een leuke.
Och nee Real is gelijkwaardig aan Atletico zeker mahahahahaha
  Forum Admin / PR maandag 2 maart 2015 @ 22:55:43 #229
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150234495
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dit hoorden ze gewoon te winnen. Wanprestatie
Ach, het was duidelijk dat Allegri krachten wilde sparen en dat is ook logisch in deze fase van het seizoen. Qua wedstrijd was het niet veel en er had misschien meer uitgehaald moeten worden, maar als we dit vooraf schriftelijk hadden kunnen afdoen had Allegri getekend
pi_150234497
Hmm midweeks al niet heel erg best. En dit ook, jammer.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:02:44 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150239413
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dit hoorden ze gewoon te winnen. Wanprestatie
mee eens, Vidal is tegenwoordig ook niet veel meer dan eens stervende zwaan, zijn post WK depressie duurt wel heel lang.
pi_150241043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

mee eens, Vidal is tegenwoordig ook niet veel meer dan eens stervende zwaan, zijn post WK depressie duurt wel heel lang.
Ik ben bang dat hij nooit meer zo goed wordt als toen. Als alle middenvelders fit zijn is hij gewoon de minste.
pi_150311870
Vanavond de altijd beladen wedstrijd Juve-Fiorentina.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:57:31 #235
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150331988
1-2 Salah _O_
pi_150332120
Verdomme. Moet je uit al 2 goals maken. Die Salah is hun beste aankoop ooit wat een god.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:02:21 #237
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150332285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Verdomme. Moet je uit al 2 goals maken. Die Salah is hun beste aankoop ooit wat een god.
Mooi dat hij weer speelt ja :Y
pi_150332510
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Mooi dat hij weer speelt ja :Y
Hij zit nu op 6 goals in 7 wedstrijden. Doet t beter dan Guardado het daar ooit gedaan heeft.
pi_150333058
Wat een kans weer voor la viola.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:19:49 #241
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150333380
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij zit nu op 6 goals in 7 wedstrijden. Doet t beter dan Guardado het daar ooit gedaan heeft.
Guardado heeft toch nooit bij Fiorentina gespeeld?
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:49:01 #242
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_150335132
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Guardado heeft toch nooit bij Fiorentina gespeeld?
Hij is verkocht aan Chelsea. Chelsea heeft geld betaald aan Fiorentina en Salah uitgeleend tot aan het einde van dit seizoen.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_150335341
Vorig jaar was de finale Napoli - Fiorentina dacht ik.. kan zomaar eens dezelfde finale worden
  Forum Admin / PR donderdag 5 maart 2015 @ 22:55:30 #244
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150335499
Allegri keihard afgestraft voor dat B-team. Weg met hem.
pi_150336028
Fiorentina _O_. Mooie, statige club. Verdienen een keer een prijs.
  Forum Admin / PR donderdag 5 maart 2015 @ 23:08:17 #246
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150336186
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:05 schreef vluggejapie99 het volgende:
Fiorentina _O_. Mooie, statige club. Verdienen een keer een prijs.
Als ze gewoon op niveau blijven zijn ze een van de favorieten voor de EL
  donderdag 5 maart 2015 @ 23:09:22 #247
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150336234
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef rakotto het volgende:

[..]

Hij is verkocht aan Chelsea. Chelsea heeft geld betaald aan Fiorentina en Salah uitgeleend tot aan het einde van dit seizoen.
Ik snap het al. Hij zei Guardado en ik dacht aan die van PSV. Maar we hebben het over Cuadrado :+
pi_150350022
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef Sked het volgende:
Allegri keihard afgestraft voor dat B-team. Weg met hem.
Beter dan coaches die een B-elftal in de CL gaan opstellen voor een oh zo belangrijke wedstrijd tegen een degradant in de Serie A....
Daar kon ik mij meer aan ergeren. Beker is niet heel belangrijk (al moet je dit gewoon winnen ofc)
pi_150350036
Erg slecht hoor dat je dit verliest van Fiorentina....
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:59:40 #250
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_150355458
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik snap het al. Hij zei Guardado en ik dacht aan die van PSV. Maar we hebben het over Cuadrado :+
Oei :D Daar gingen we de mist in.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_150362917
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik snap het al. Hij zei Guardado en ik dacht aan die van PSV. Maar we hebben het over Cuadrado :+
Mijn fout excuses lijkt ook zoveel op elkaar :+
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:38:28 #252
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150362965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Mijn fout excuses lijkt ook zoveel op elkaar :+
Haha maakt toch niks uit man ^O^
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 maart 2015 @ 06:13:37 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_150378474
Parma kan het seizoen waarschijnlijk afmaken. De overige negentien clubs uit de Serie A stellen een noodfonds van circa 5 miljoen euro beschikbaar voor de hekkensluiter.

De clubs uit de hoogste voetbaldivisie van Italië stemden op een buitengewone vergadering in met de financiering. Het gemeentebestuur van Parma en de spelers moeten de deal nog wel goedkeuren.

Parma (tweevoudig winnaar van de UEFA Cup) kampt met schulden van in totaal 200 miljoen euro. Vanwege de financiële problemen kon de club de laatste twee speelronden niet in actie komen.
Als alles goed gaat,treedt Parma zondag thuis aan tegen Atalanta Bergamo.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_150415997
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 06:13 schreef tong80 het volgende:
Parma kan het seizoen waarschijnlijk afmaken. De overige negentien clubs uit de Serie A stellen een noodfonds van circa 5 miljoen euro beschikbaar voor de hekkensluiter.

De clubs uit de hoogste voetbaldivisie van Italië stemden op een buitengewone vergadering in met de financiering. Het gemeentebestuur van Parma en de spelers moeten de deal nog wel goedkeuren.

Parma (tweevoudig winnaar van de UEFA Cup) kampt met schulden van in totaal 200 miljoen euro. Vanwege de financiële problemen kon de club de laatste twee speelronden niet in actie komen.
Als alles goed gaat,treedt Parma zondag thuis aan tegen Atalanta Bergamo.

:P
Bizar dat dat toegestaan wordt, al juich ik het zelf wel toe opzich. Toch een club met een geschiedenis. Elke club in Italie kampt met geld te kort maar wel een noodfonds samen kunnen stellen... Raar land is het ook in sommige opzichten
pi_150425603
quote:
15s.gif Op zondag 8 maart 2015 13:00 schreef ColdBlowLane het volgende:

[..]

Elke club in Italie kampt met geld te kort
Onzin
pi_150425953
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:17 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Onzin
Met uitzondering de club die op jouw plaatje staat... de rest kampt wel duidelijk met geld tekort
  zondag 8 maart 2015 @ 18:54:44 #257
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150427079
Vanavond Napoli-Inter. Is dat een beetje de moeite waard? Volg het Italiaans voetbal niet zo goed :P
pi_150432179
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:54 schreef Wicky15 het volgende:
Vanavond Napoli-Inter. Is dat een beetje de moeite waard? Volg het Italiaans voetbal niet zo goed :P
Napoli is soms wel aardig om te kijken, kunnen leuk voetbal spelen. Inter is het hele seizoen al drama, is maar afwachten dus ;)
  zondag 8 maart 2015 @ 20:52:34 #259
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150433456
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef ColdBlowLane het volgende:

[..]

Napoli is soms wel aardig om te kijken, kunnen leuk voetbal spelen. Inter is het hele seizoen al drama, is maar afwachten dus ;)
Ah oke. Nou ik ben benieuwd :)
pi_150441972
Ik heb t niet gezien. Was t wat? Roma komt nu echt in de problemen.
pi_150456344
Was een leuke wedstrijd om te zien, vooral de 2e helft waarin Inter nog terugkwam van een 2-0 achterstand. Roma moet nog op gaan passen dat ze geen 3e of 4e gaan worden dit seizoen..
pi_150456842
Vanavond metFiorentina-Lazio ook een heerlijk potje.
  maandag 9 maart 2015 @ 14:11:20 #263
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150459049
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:58 schreef hafcfan het volgende:
Vanavond metFiorentina-Lazio ook een heerlijk potje.
Inderdaad. Alleen speelt Lazio thuis. Ga hem wel kijken denk ik :P
pi_150460198
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:11 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Inderdaad. Alleen speelt Lazio thuis. Ga hem wel kijken denk ik :P
Ohja haha. Ik ook en daarna United. Niks mis mee. Morgen weer CL. Het kan niet op.
  maandag 9 maart 2015 @ 14:58:10 #265
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150460223
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ohja haha. Ik ook en daarna United. Niks mis mee. Morgen weer CL. Het kan niet op.
Voor mij hetzelfde. Heerlijk man _O_
  maandag 9 maart 2015 @ 19:07:32 #266
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150468288
Prima goaltje hoor van Biglia.
pi_150469078
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef Wicky15 het volgende:
Prima goaltje hoor van Biglia.
Jeb ze beginnen weer lekker. Lazio gaat hun rivaal nog inhalen.
  maandag 9 maart 2015 @ 19:27:02 #268
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150469119
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jeb ze beginnen weer lekker. Lazio gaat hun rivaal nog inhalen.
Dat gun ik ze wel ^O^
pi_150469201
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Dat gun ik ze wel ^O^
Hier hetzelfde. :P
  maandag 9 maart 2015 @ 19:54:01 #270
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150470328
Dat been van die speler van Chievo. Tering :X
pi_150470476
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:54 schreef Wicky15 het volgende:
Dat been van die speler van Chievo. Tering :X
Vies he. Is ook nog een enorm talent. Is van Juventus en speelde ook in alle Italiaanse jeugd elftallen.
  maandag 9 maart 2015 @ 19:59:49 #272
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150470598
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Vies he. Is ook nog een enorm talent. Is van Juventus en speelde ook in alle Italiaanse jeugd elftallen.
Ik las het. Nasty shit :{
pi_150470665
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik las het. Nasty shit :{
Kan zomaar je loopbaan verpesten. :{
  Forum Admin / PR maandag 9 maart 2015 @ 20:03:04 #274
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150470730
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Vies he. Is ook nog een enorm talent. Is van Juventus en speelde ook in alle Italiaanse jeugd elftallen.
Roma doet er alles aan Juventus te pakken
  maandag 9 maart 2015 @ 20:04:20 #275
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150470789
Dat been zag er wel nasty uit. Ik denk niet dat het een overtreding was.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_150471011
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef Morendo het volgende:
Dat been zag er wel nasty uit. Ik denk niet dat het een overtreding was.
Kon er volgens mij ook niks aan doen.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:09:30 #277
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150471049
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:08 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kon er volgens mij ook niks aan doen.
Stomme pech. Dit was geen Witsel-actie.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:16:14 #278
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150471404
Wat is er eigenlijk met Rossi? Weer geblesseerd?
  maandag 9 maart 2015 @ 20:22:20 #279
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150471724
En 2-0.
pi_150472644
En 3-0. Lazio is echt heerlijk bezig. Anderson wordt een fenomwen en ja Rossi is weer geblesseerd.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:40:52 #281
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150472684
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef hafcfan het volgende:
En 3-0. Lazio is echt heerlijk bezig. Anderson wordt een fenomwen en ja Rossi is weer geblesseerd.
Anderson is echt een heerlijke speler. Die Rossi heeft dan ook veel pech _O-
pi_150473030
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Anderson is echt een heerlijke speler. Die Rossi heeft dan ook veel pech _O-
Niet voor de topsport geschikt helaas.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:49:22 #283
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150473180
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Niet voor de topsport geschikt helaas.
Zonde inderdaad. Prima voetballer :P
pi_150641762
Juventus met een nette uit overwinning tegen Palermo.
  maandag 16 maart 2015 @ 20:25:56 #285
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150711326
Milan op voorsprong gekomen tegen Fiorentina. Goal van Destro.

En Lazio 2-0 voor tegen Torino, twee goals van Felipe Anderson. Heerlijke speler.

[ Bericht 22% gewijzigd door Wicky15 op 16-03-2015 20:38:54 ]
  maandag 16 maart 2015 @ 20:57:24 #286
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150712998
Joaquin zet Fiorentina op voorsprong, 2-1.
pi_150717854
Anderson is wel 70 miljoen waard. Wat een fenomeen
hopelijk blijft die bij Lazio om CL te spelen.
pi_150719325
Het houdt, maar niet op bij Roma.
  maandag 16 maart 2015 @ 23:04:02 #289
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150719356
Volgens mij heeft Milan een nieuwe trainer nodig....
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 16 maart 2015 @ 23:39:55 #290
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150720873
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:02 schreef hafcfan het volgende:
Het houdt, maar niet op bij Roma.
Hopelijk wordt Lazio tweede. Wat zullen ze daar dan van balen bij AS Roma _O-
pi_150720909
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:02 schreef hafcfan het volgende:
Het houdt, maar niet op bij Roma.
Lekker voor dat kut Roma.. zou het wel mooi vinden als Lazio er nog overheen gaat
  maandag 16 maart 2015 @ 23:42:59 #292
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_150720961
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Lekker voor dat kut Roma.. zou het wel mooi vinden als Lazio er nog overheen gaat
Verdienen het ook gewoon om tweede te worden. Volg de Serie A niet bijzonder goed, maar ik denk dat Lazio na Juventus het beste voetbal van Italië speelt.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 maart 2015 @ 13:58:38 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_150772921
Het toekomstperspectief voor Parma wordt slechter en slechter. Voorzitter Manenti is gearresteerd op verdenking van het verduisteren en witwassen van geld.

Manenti werd in februari eigenaar van de noodlijdende club en beloofde door middel van een kapitaalinjectie betere tijden, maar bleef in gebreke. Zo wachten de spelers nog altijd op hun salaris, wat de hekkensluiter in de Serie A in totaal drie punten aftrek opleverde.

Donderdag is er een hoorzitting over de mogelijk faillietverklaring van Parma, dat naar verluidt een schuld van 100 miljoen euro heeft.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:13:31 #294
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150773538
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Anderson is wel 70 miljoen waard. Wat een fenomeen
hopelijk blijft die bij Lazio om CL te spelen.
quote:
On 25 June, Lazio agreed a ¤8.0 million fee with Santos,[10] and Felipe signed a five-year deal worth ¤800,000 a year. Santos will receive 50% of the transfer sum and the third part owner Doyen Sports will get the rest.[11] Lazio's sporting director Igli Tare criticized the third part owner Doyen Sports for numerous times delaying the transfer, “It will remain in history as the most paradoxical and shocking negotiations I have ever been a part of,” said Tare.“These third party owners changed their minds continually. When we had everything decided, they would start from scratch two hours later. It all happened for a full week, so it felt like being in the Twilight Zone."
Lekker verhaal dit. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_150773948
Ik weet niet of Stefano Tanzi alweer uit de gevangenis is. Misschien dat hij Parma weer onder zijn hoede kan nemen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_150778181
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:42 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Verdienen het ook gewoon om tweede te worden. Volg de Serie A niet bijzonder goed, maar ik denk dat Lazio na Juventus het beste voetbal van Italië speelt.
Eens.
pi_150796369
CL ronde weer doorgekomen, op naar de laatste 8.

2 dingen die mij opvielen:

-Van de andere 7 die door zijn acht ik alleen Real, Barca en Bayern sterker in (al overtuigen Barca en Real ook lang niet altijd). De andere 4 moeten we kunnen hebben.

-De rol van Pirlo wordt door de niet Juve volgers en media echt zo zwaar overschat. Alsof Juve Pirlo is en zonder hem niets. Geen moment gemist. En als hij speelt vind ik hem ook helemaal niet goed. Op zijn ene geniale momentje die hij geregeld heeft, max een minuut in een wedstrijd.
Te oud, komt fysiek tekort, snelheid tekort, energie tekort.
  Forum Admin woensdag 18 maart 2015 @ 23:15:12 #298
35723 crew  GGMM
pi_150796391
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:14 schreef bianconeri het volgende:
CL ronde weer doorgekomen, op naar de laatste 8.

2 dingen die mij opvielen:

-Van de andere 7 die door zijn acht ik alleen Real, Barca en Bayern sterker in (al overtuigen Barca en Real ook lang niet altijd). De andere 4 moeten we kunnen hebben.

-De rol van Pirlo wordt door de niet Juve volgers en media echt zo zwaar overschat. Alsof Juve Pirlo is en zonder hem niets. Geen moment gemist. En als hij speelt vind ik hem ook helemaal niet goed. Op zijn ene geniale momentje die hij geregeld heeft, max een minuut in een wedstrijd.
Te oud, komt fysiek tekort, snelheid tekort, energie tekort.
Niet gelezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150796634
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:15 schreef GGMM het volgende:

Niet gelezen.
Wat doe jij hier eigenlijk als totaal niet volger, die alleen komt met een haat reactie. Met je nutteloze comments altijd. Logisch dat je geen mod meer bent....
pi_150797348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat doe jij hier eigenlijk als totaal niet volger, die alleen komt met een haat reactie. Met je nutteloze comments altijd. Logisch dat je geen mod meer bent....
Sow! Koekoek! bianconeri - GGMM 1-0 _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')