watquote:Op zondag 25 januari 2015 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
HEY SMERIS!
WIJ ZIJN DE BOEVEN!
KOM EENS EVEN HIER ONS PIEMELTJE PROEVEN!!!!
boemboemboem![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja eh die vraag kan je zelf toch wel beantwoorden![]()
![]()
Beetje, maar ik wil graag weten hoe jij het ziet.quote:
okequote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Beetje, maar ik wil graag weten hoe jij het ziet.
Ik denk dat het antwoord afhankelijk is van het feit of ze een bril draagt of niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Beetje, maar ik wil graag weten hoe jij het ziet.
Of of er nou haar op zit of niet..quote:Op zondag 25 januari 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord afhankelijk is van het feit of ze een bril draagt of niet.
Okquote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik kijk naar thomas de stoomlocomotief
Eens tijd dat jij werk gaat zoekenquote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik kijk naar thomas de stoomlocomotief
Hoe was je toets?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eens tijd dat jij werk gaat zoeken
Mwaquote:
Heb ik alquote:Op maandag 26 januari 2015 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eens tijd dat jij werk gaat zoeken
Zonde.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Er was een opgave exact hetzelfde die ik een uur geleden nog had gemaakt. Wist hem niet meer
mooixzoquote:Op maandag 26 januari 2015 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar andere toetsen moeten goedkomen!
Nice.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar andere toetsen moeten goedkomen!
quote:
Baasquote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Relationship goals
Nawhquote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef DrNick het volgende:
Relationship goals
Van wat?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Nick, heb je je cijfer al terug?
Physicsquote:
ohquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Flippiee het volgende:
Even ene post zodat ik mijn Ui kan veranderen #lui
quote:
Geen vertrouwen in Ronaldo hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]Sorry.
Maar ik luisterde naar Miley en ik dacht Miley
dus dan maar weer een Miley UI zeker nu Ronaldo een rode kaart had afgelopen weekend. Zo ook excuses voor het niet gebruiken van interpunctie.
Hij kan voetballen en maakt zeker z'n goals. Maar buiten dat vind ik hem maar awkward om bezig te zien op het veld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in Ronaldo hebben
Meest complete speler op deze aardbol, maar alles is wel ''gemaakt'' ja .quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij kan voetballen en maakt zeker z'n goals. Maar buiten dat vind ik hem maar awkward om bezig te zien op het veld.
Ja echt he! Van het loopje van de vrije trap tot het juichen bij een goal.. En dan is het een keer "spontaan" (gouden bal juichmomentje) beginnen alsnog je ogen te bloeden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meest complete speler op deze aardbol, maar alles is wel ''gemaakt'' ja .
met gemaakt bedoel ik meer bijv zijn schoten of passeerbewegingen etc. Daar zit niet veel talent bij maar veel oefeningquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja echt he! Van het loopje van de vrije trap tot het juichen bij een goal.. En dan is het een keer "spontaan" (gouden bal juichmomentje) beginnen alsnog je ogen te bloeden.
Jammer wel...![]()
Die special waar ze hem testen is wel baas.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:28 schreef DrNick het volgende:
Mutti de SS'er, zusje NSB'er, en ik mag naar Auswitch.
Ohja, heb ik wat van gehoord. Mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier vast de beelden, hoef je niet meer te gaan
Enige mogelijkheid.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kop kaalscheren en over de straten slepen.
Daarna de oven in
Waddabout dem Asians?quote:
Of eventueel een doornenkransje regelen en achter je fiets door de straat slepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zal haar in haar slaap overgieten met diesel, en die aansteken.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste ras![]()
superieur in spelletjes
Hang ik haar wel achter de auto, veel makkelijker.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of eventueel een doornenkransje regelen en achter je fiets door de straat slepen.
Bedenk vast wat voor poster je aan de muur wil in het Pieterbaan Centrumquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hang ik haar wel achter de auto, veel makkelijker.
For real?quote:
http://50watts.com/Hoogspanning-More-Dutch-Safety-Postersquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedenk vast wat voor poster je aan de muur wil in het Pieterbaan Centrum
Moet je mutti wel de sleutels laten hangen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hang ik haar wel achter de auto, veel makkelijker.
Yupquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
For real?![]()
Zag ze laatst rijst eten met hun handen. En ik maar m'n best doen met die stokjes.
Dat wordt vast het lastigste van de hele operatiequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moet je mutti wel de sleutels laten hangen.
Ookquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Im good en joe ook?
Vandaag een sollicitatie gehad, waar ik wel een goed gevoel bij heb
Bij een catering/party bedrijf, van op locatie werken tot het klaarzetten en feesttenten opbouwen, dus vanalles wat eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook, cool cool, wat voor functie/baan?
Hmm. Chips zal ik wel gewoon met m'n handen eten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
YupEn die chips zag er ook niet vet uit ofzo , dat het niet afgeeft op je handen
Dat is wel vies![]()
Ghehe. Die zal vast niet heel makkelijk zijn met de sleutels.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wordt vast het lastigste van de hele operatie
Coolquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij een catering/party bedrijf, van op locatie werken tot het klaarzetten en feesttenten opbouwen, dus vanalles wat eigenlijk.
Mijn pixelalarm ging afquote:
Sorryquote:
Heu Giquote:
Dr. Baequote:
Dan kan ik niet meer typenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
komt een dag dat ik je vingers breek nick
Volgns mij is het nog steeds winter.quote:
Beste Amerikaan-Europiaan Surge. I like it.quote:
Stephen Hawking gebruikt zijn wangspier om een computer aan te sturen die woorden vormt, who needs fingersquote:
ja thnx hequote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Stephen Hawking gebruikt zijn wangspier om een computer aan te sturen die woorden vormt, who needs fingers!
Ik ga wel weerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgns mij is het nog steeds winter.
Alsof die chap daar geld voor heeft jongeeeee.quote:
Nouja.. had niet verwacht jou hier te zien met deze temperaturen. Tenzij je door je noodrantsoen heen bent?quote:
Vingeren wordt lastig dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Stephen Hawking gebruikt zijn wangspier om een computer aan te sturen die woorden vormt, who needs fingers!
is ze stiekem in winterslaap?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja.. had niet verwacht jou hier te zien met deze temperaturen. Tenzij je door je noodrantsoen heen bent?
Gewoon wat met je teen tussen dr benen vrotten.quote:
Nouja we zouden date en dat was haar excuus om dat niet op korte termijn te doen. Dus ik hoop 't.quote:
Het vriest nieteens, het is 7 graden buitenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja.. had niet verwacht jou hier te zien met deze temperaturen. Tenzij je door je noodrantsoen heen bent?
Beffen.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja we zouden date en dat was haar excuus om dat niet op korte termijn te doen. Dus ik hoop 't.
Ik ben een beerquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon wat met je teen tussen dr benen vrotten.
Of dit. Je kunt ook gewoon je hele voet er proberen in te frutten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon wat met je teen tussen dr benen vrotten.
Als je dan toch bezig bent, kan je misschien proberen of je collectie Weckpotten past.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Of dit. Je kunt ook gewoon je hele voet er proberen in te frutten.
Ja dat zei ik, gewoon likken die kutquote:
Hold on! Let me just put on my wizard robe and hat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Of dit. Je kunt ook gewoon je hele voet er proberen in te frutten.
zolang het niet naar rotte vis ruiktquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dat zei ik, gewoon likken die kut!
gewoon hele wijnflessen laten verdwijnen tochquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, kan je misschien proberen of je collectie Weckpotten past.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, kan je misschien proberen of je collectie Weckpotten past.
Ja mevrouw :ssquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dat zei ik, gewoon likken die kut!
I cast lvl 3 eroticism.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hold on! Let me just put on my wizard robe and hat.
Die poes is een beetje ziek danquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang het niet naar rotte vis ruikt
anders ik welquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die poes is een beetje ziek dan.
Blue waffle enzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
anders ik wel
snap je kotsen enzo
I spend my mana reserves to cast Mighty Fuck of the Beyondness.quote:
I steal yo soul and cast Lightning Lvl. 1,000,000 Your body explodes into a fine bloody mist, because you are only a Lvl. 2 Druid.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
I spend my mana reserves to cast Mighty Fuck of the Beyondness.
Nnnggg
deze gamertquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
I steal yo soul and cast Lightning Lvl. 1,000,000 Your body explodes into a fine bloody mist, because you are only a Lvl. 2 Druid.
Maak eens normale zinnen ofzoquote:
I pry apart that battleship you call your ass.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
I steal yo soul and cast Lightning Lvl. 1,000,000 Your body explodes into a fine bloody mist, because you are only a Lvl. 2 Druid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
I pry apart that battleship you call your ass.
I see poo nuggets hanging from the hair around your ass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
quote:
Dubbed? Ik had ooit ergens een linkje naar dubbed anime, maar weet niet of die er nog is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:56 schreef pixelbitty het volgende:
Iemand een tof linkje waar ik haxe anime kan streamen?
u wot?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:56 schreef pixelbitty het volgende:
Iemand een tof linkje waar ik haxe anime kan streamen?
Dubbed vind ik vreselijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Dubbed? Ik had ooit ergens een linkje naar dubbed anime, maar weet niet of die er nog is.
I will have a looksee.
Ye, daarom ben ik m ook kwijt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dubbed vind ik vreselijk! English subbed plx
.
Watashi wa hentai desu.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, daarom ben ik m ook kwijt.![]()
Ik kwam tot de conclusie dat ik op die manier geen Japans ging leren.
geen idee wat je zoekt, maar xbmctorrent staat vol met animequote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dubbed vind ik vreselijk! English subbed plx
.
MODSquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee wat je zoekt, maar xbmctorrent staat vol met anime
Sumimasen. Eigo ga dekimasu ka.quote:
fl is een moraalflikkertje en je mag geen links naar illegale software/content posten dus fl schreeuwt om modsquote:
ah oke.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fl is een moraalflikkertje en je mag geen links naar illegale software/content posten dus fl schreeuwt om mods
oh zal bestquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.
al is xbmc an sich gewoon legaal
Echtwel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
en jullie hebben niks op mijn warrior
Baka.quote:
HEUJquote:
Van m'n monkquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
maar jullie hebben niks op mijn pala paal
liever van jou, maar ja.quote:
Damn... Ik heb wat gemist, denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:21 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
JULLIE HEBBEN NIKS OP MIJN FADSIGE PANDA!
Wat heb je gemistquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn... Ik heb wat gemist, denk ik.![]()
Ik heb een Final Fantasy character, meer niet.
ze heeft een buikjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:21 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
get rekt sonquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:21 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het moeilijk om je monk aan iets te koppelen.quote:
wowquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om je monk aan iets te koppelen.![]()
Guild wars?
En jou natuurlijk![]()
Beertjes zijn een beetje dik tochquote:
World of warcraftquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om je monk aan iets te koppelen.![]()
Guild wars?
En jou natuurlijk![]()
truequote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Beertjes zijn een beetje dik toch.
[..]
World of warcraft.
En Guild wars ben ik klaar mee.
Ik ben een beetje dikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true
Maar je zei dat jij ook een beertje was..
Ik zit nu pics van dikke chicks te googlen maar ze zijn allemaal een beetje viesquote:
die hoef ik ook niet te zien...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zit nu pics van dikke chicks te googlen maar ze zijn allemaal een beetje vies.
kun je geen pics van jezelf posten dan :squote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zit nu pics van dikke chicks te googlen maar ze zijn allemaal een beetje vies.
Ah, ik was nooit begonnen aan WoW.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Beertjes zijn een beetje dik toch.
[..]
World of warcraft.
En Guild wars ben ik klaar mee.
Ga maar runescape spelen.quote:
Ik ben kei slecht in tekenen, een hele opgave dusquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hoef ik ook niet te zien...
Tevens: jouw tekening
Mmm dat battleship.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
wat liefquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben kei slecht in tekenen, een hele opgave dus.
Ik heb toch ook geen pics van jullie jongequote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je geen pics van jezelf posten dan :s
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geen pics van jullie jonge.
wel osrs danquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ga maar runescape spelen.
Garpje.
goed zoekenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wasdaquote:
I'm Doyle Johnson.. You've seen me naked!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Goeie film.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:46 schreef Sardu het volgende:
I'm Doyle Johnson.. You've seen me naked!
Oh lol ik was even vergeten dat mijn post daarvoor over runescape gingquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ouwe school en evolutie van gevechten
adamantquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh lol ik was even vergeten dat mijn post daarvoor over runescape ging.
Ik ben mijn account gegevens ooit kwijt geraakt, had full adamant armor.
oh dat jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh lol ik was even vergeten dat mijn post daarvoor over runescape ging.
Ik ben mijn account gegevens ooit kwijt geraakt, had full adamant armor.
Dat was toen het op een na beste armor jongequote:
in 2001 jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat was toen het op een na beste armor jonge.
Ik zei toch "ooit"! Ik ben godverdomme al 100 jaar oudquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in 2001 ja
had full dragon setje ooit
was wel noob
oh dacht altijd dat je 14 wasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zei toch "ooit"! Ik ben godverdomme al 100 jaar oud!
Monty Pythonquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:54 schreef Sardu het volgende:
Hmm ok..![]()
Hunter S. Thompson
Monty Python
Of
George A. Romero
What to watch?
Ga je weg nu alquote:
plus 12quote:
Welke ga je kijken danquote:
Draai om je oren kun je krijgen, snotneusquote:
goede leeftijdquote:
kom maar op omaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Draai om je oren kun je krijgen, snotneus!
De keuze viel 2x op Monty Python, dus die gaat het worden.quote:
Ik kan je kinderen baren, trouwen?quote:
daar doe ik geen uitspraak over tot ik pics hebquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je zeker wel een trucje op he ouwe smeerpijp
ik wil geen kinderenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kan je kinderen baren, trouwen?
Whrrrrat is your favourite colour?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
De keuze viel 2x op Monty Python, dus die gaat het worden.![]()
Holy Grail is keuze van vandaag.
Awesome.quote:
JA GAAT HET GODVERDORIE ALLEEN OM UITERLIJKquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar doe ik geen uitspraak over tot ik pics heb
je bent zelfquote:
voor het truukje waar die puber Het over heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
JA GAAT HET GODVERDORIE ALLEEN OM UITERLIJK!@?
Van mini pixels krijg ik een mega vagijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent zelf
Maar oook geen minipixels voor jou?
als het om je innerlijk zou gaan zou het snel klaar zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
JA GAAT HET GODVERDORIE ALLEEN OM UITERLIJK!@?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Whrrrrat is your favourite colour?
dat trekt naderhand wel weer bijquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Van mini pixels krijg ik een mega vagijn.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als het om je innerlijk zou gaan zou het snel klaar zijnDan moet jij wel een heel goed uiterlijk hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als het om je innerlijk zou gaan zou het snel klaar zijnja, al die praat over gamen snap ik toch geen hol vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik loop maar te fucken johquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan moet jij wel een heel goed uiterlijk hebben.
Yellow.. NO BLUE! *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaggghghh*quote:
Nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, al die praat over gamen snap ik toch geen hol van
Weet ik toch, grgr kusjekroel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik loop maar te fucken joh![]()
pics uitwisselen :s
not a damn thing, girlquote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Yellow.. NO BLUE! *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaggghghh*
Is it an African or a european swallowquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
![]()
Als je echt een vrouw was dan gingen we trouwen!![]()
What... is the air- speed velocity of an unladen swallow?
Ik ben een vrouw, ik heb een vagijnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
![]()
Als je echt een vrouw was dan gingen we trouwen!![]()
What... is the air- speed velocity of an unladen swallow?
Je bent al echt een grote jongeeeeenquote:
Hoe weet jij dat, misschien ben ik wel een puisterige puber van 12.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je bent al echt een grote jongeeeeen.
en een buikjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik heb een vagijn.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, misschien ben ik wel een puisterige puber van 12.
Teven ik ben 12 wat is dit?
Stop je daar ook allerlei voorwerpen inquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Grills on the internet!?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Shht, niet iedereen hoeft te weten dat ik een dik wijf benquote:
Piemels.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Stop je daar ook allerlei voorwerpen in![]()
![]()
?
Zoals fietsbanden, grasmaaiers, tompoezen en zo?
buikJE mag bestquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Shht, niet iedereen hoeft te weten dat ik een dik wijf ben
Nee.quote:
quote:
Rawwrrrquote:
Verneder mequote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rawwrrr
Alleen de gedachte al om je met zo'n vette worst langs die dikke wangetjes te slaan.![]()
Als je flauw valt, val je flauw.quote:
Bazen picquote:
jij jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je flauw valt, val je flauw.
Met liefde! Om daarna zo hard mogelijk met de vleestang al het spul op de grill om te draaien.quote:
Strangely arousing.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met liefde! Om daarna zo hard mogelijk met de vleestang al het spul op de grill om te draaien.
Need zapper for Duck Hunt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zapper nodig, kan met de Wiimote
vind dit niet kunnenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zapper nodig, kan met de Wiimote
Ik heb deze voor de wiiquote:
voel je vrij om aantekeningen te makenquote:
You're using coconuts!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb deze voor de wii
[ afbeelding ]
Je interpreteert het helemaal verkeerd, ik heb een zwak voor dominante mannenquote:
ohquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je interpreteert het helemaal verkeerd, ik heb een zwak voor dominante mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |