watquote:Op zondag 25 januari 2015 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
HEY SMERIS!
WIJ ZIJN DE BOEVEN!
KOM EENS EVEN HIER ONS PIEMELTJE PROEVEN!!!!
boemboemboem![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja eh die vraag kan je zelf toch wel beantwoorden![]()
![]()
Beetje, maar ik wil graag weten hoe jij het ziet.quote:
okequote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Beetje, maar ik wil graag weten hoe jij het ziet.
Ik denk dat het antwoord afhankelijk is van het feit of ze een bril draagt of niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Beetje, maar ik wil graag weten hoe jij het ziet.
Of of er nou haar op zit of niet..quote:Op zondag 25 januari 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord afhankelijk is van het feit of ze een bril draagt of niet.
Okquote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik kijk naar thomas de stoomlocomotief
Eens tijd dat jij werk gaat zoekenquote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik kijk naar thomas de stoomlocomotief
Hoe was je toets?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eens tijd dat jij werk gaat zoeken
Mwaquote:
Heb ik alquote:Op maandag 26 januari 2015 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eens tijd dat jij werk gaat zoeken
Zonde.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Er was een opgave exact hetzelfde die ik een uur geleden nog had gemaakt. Wist hem niet meer
mooixzoquote:Op maandag 26 januari 2015 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar andere toetsen moeten goedkomen!
Nice.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar andere toetsen moeten goedkomen!
quote:
Baasquote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Relationship goals
Nawhquote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef DrNick het volgende:
Relationship goals
Van wat?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Nick, heb je je cijfer al terug?
Physicsquote:
ohquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef Flippiee het volgende:
Even ene post zodat ik mijn Ui kan veranderen #lui
quote:
Geen vertrouwen in Ronaldo hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]Sorry.
Maar ik luisterde naar Miley en ik dacht Miley
dus dan maar weer een Miley UI zeker nu Ronaldo een rode kaart had afgelopen weekend. Zo ook excuses voor het niet gebruiken van interpunctie.
Hij kan voetballen en maakt zeker z'n goals. Maar buiten dat vind ik hem maar awkward om bezig te zien op het veld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in Ronaldo hebben
Meest complete speler op deze aardbol, maar alles is wel ''gemaakt'' ja .quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij kan voetballen en maakt zeker z'n goals. Maar buiten dat vind ik hem maar awkward om bezig te zien op het veld.
Ja echt he! Van het loopje van de vrije trap tot het juichen bij een goal.. En dan is het een keer "spontaan" (gouden bal juichmomentje) beginnen alsnog je ogen te bloeden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meest complete speler op deze aardbol, maar alles is wel ''gemaakt'' ja .
met gemaakt bedoel ik meer bijv zijn schoten of passeerbewegingen etc. Daar zit niet veel talent bij maar veel oefeningquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja echt he! Van het loopje van de vrije trap tot het juichen bij een goal.. En dan is het een keer "spontaan" (gouden bal juichmomentje) beginnen alsnog je ogen te bloeden.
Jammer wel...![]()
Die special waar ze hem testen is wel baas.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:28 schreef DrNick het volgende:
Mutti de SS'er, zusje NSB'er, en ik mag naar Auswitch.
Ohja, heb ik wat van gehoord. Mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier vast de beelden, hoef je niet meer te gaan
Enige mogelijkheid.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kop kaalscheren en over de straten slepen.
Daarna de oven in
Waddabout dem Asians?quote:
Of eventueel een doornenkransje regelen en achter je fiets door de straat slepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zal haar in haar slaap overgieten met diesel, en die aansteken.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste ras![]()
superieur in spelletjes
Hang ik haar wel achter de auto, veel makkelijker.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of eventueel een doornenkransje regelen en achter je fiets door de straat slepen.
Bedenk vast wat voor poster je aan de muur wil in het Pieterbaan Centrumquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hang ik haar wel achter de auto, veel makkelijker.
For real?quote:
http://50watts.com/Hoogspanning-More-Dutch-Safety-Postersquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedenk vast wat voor poster je aan de muur wil in het Pieterbaan Centrum
Moet je mutti wel de sleutels laten hangen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hang ik haar wel achter de auto, veel makkelijker.
Yupquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
For real?![]()
Zag ze laatst rijst eten met hun handen. En ik maar m'n best doen met die stokjes.
Dat wordt vast het lastigste van de hele operatiequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moet je mutti wel de sleutels laten hangen.
Ookquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Im good en joe ook?
Vandaag een sollicitatie gehad, waar ik wel een goed gevoel bij heb
Bij een catering/party bedrijf, van op locatie werken tot het klaarzetten en feesttenten opbouwen, dus vanalles wat eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook, cool cool, wat voor functie/baan?
Hmm. Chips zal ik wel gewoon met m'n handen eten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
YupEn die chips zag er ook niet vet uit ofzo , dat het niet afgeeft op je handen
Dat is wel vies![]()
Ghehe. Die zal vast niet heel makkelijk zijn met de sleutels.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wordt vast het lastigste van de hele operatie
Coolquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij een catering/party bedrijf, van op locatie werken tot het klaarzetten en feesttenten opbouwen, dus vanalles wat eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |