SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik lig te piekeren ervan.. is dit een "het houd niet op, niet vanzelf moment? "
Of zou ik dit ergens eigenlijk moeten melden? maar waar?Schudden voor gebruik
quote:Op maandag 26 januari 2015 02:42 schreef Stippelrientje het volgende:
Offtopic:Wakker door het gerammel en gebonk van de de deur van de slaapkamer van de bejaarde en demente buurman. De buurvrouw gilt naar hem dat hij zijn bed weer in moet en slapen. Kop dicht, slapen. Ze slapen al jaren in aparte kamers. Volgens mij draait ze zijn kamerdeur op slot ivm nachtwandelingen en weglopen. ze heeft hem volgens mij een tijdlang meer slaapmedicatiegegeven om hem rustig te houden. Dit heeft ze eens nongelant laten vallen tegen een zuster (die wij kennen). Ze krijgen zorg aan huis voor de buurman.Als je het wil melden, zou je denk ik dus precies moeten zijn waar die commercial reclame voor maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik lig te piekeren ervan.. is dit een "het houd niet op, niet vanzelf moment? "
Of zou ik dit ergens eigenlijk moeten melden? maar waar?
0800-2000 is nog gratis ook.
quote:Op maandag 26 januari 2015 02:42 schreef Stippelrientje het volgende:
Offtopic:Wakker door het gerammel en gebonk van de de deur van de slaapkamer van de bejaarde en demente buurman. De buurvrouw gilt naar hem dat hij zijn bed weer in moet en slapen. Kop dicht, slapen. Ze slapen al jaren in aparte kamers. Volgens mij draait ze zijn kamerdeur op slot ivm nachtwandelingen en weglopen. ze heeft hem volgens mij een tijdlang meer slaapmedicatiegegeven om hem rustig te houden. Dit heeft ze eens nongelant laten vallen tegen een zuster (die wij kennen). Ze krijgen zorg aan huis voor de buurman.meld het bij de verzorging aan huis. het kan zijn dat buurvrouw door het gespook van haar man overbelast is aan het raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik lig te piekeren ervan.. is dit een "het houd niet op, niet vanzelf moment? "
Of zou ik dit ergens eigenlijk moeten melden? maar waar?
daar zijn dingen voor te regelen, bijvoorbeeld af en toe opvang zodat zij ook even bij kan komen.
ik zou het er zeker niet bij laten. dit kan van kwaad tot erger gaan.
Dit, helemaal.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:46 schreef Fuente het volgende:
Stippel, ik zou dit absoluut melden. Ten eerste is opsluiten op een kamer een beperkende maatregel en dit mag niet. Ten tweede is teveel slaap of onrustmedicatie geven gevaarlijk! Je hebt risico op een overdosis maar ook veel valrisico omdat iemand suffer wordt. Ik vind het overigens wel vreemd dat een zuster dat tegen jullie zei (hallo beroepsgeheim?) en waarom maakt zij eventueel geen melding? Toen ik nog in de thuiszorg zat kwamen we regelmatig schrijnende situaties tegen en wanneer we er niet uit kwamen met hulp en begeleiding werd er een melding gemaakt. Vaak is het niet eens dat iemand dit wil doen, maar de onmacht en angst voor het weglopen etc.
Melding doen kan nooit kwaad.
Ik! 20 weken echo op herhaling omdat baby vorige keer eigenwijs was en niet wilde draaien, waardoor de rug en nieren niet goed te onderzoeken waren.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Cholula het volgende:
Had vandaag iemand nog een echo? (Ik ben echt een zeef)
Ha! Ik wist het wel! Veel plezier met baby gluren en ik hoop dat nu wel alles goed te zien is en dat het allemaal in orde is.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:27 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik! 20 weken echo op herhaling omdat baby vorige keer eigenwijs was en niet wilde draaien, waardoor de rug en nieren niet goed te onderzoeken waren.
Had Kris niet een geslachtsbepalende echo vandaag?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Cholula het volgende:
Had vandaag iemand nog een echo? (Ik ben echt een zeef)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |