quote:Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef SuperFood het volgende:
omg omg omg net een kwartje gevonden. zo blaai nu ik kan hem binnenkort weer uitgeven
Oke man.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef SuperFood het volgende:
[..]niet begrijpen wat griekenland teweeg kan gaan brengen. dit topic is historisch.
Inderdaad, over tien jaar kijken we naar dit topic terug om te zien hoe het allemaal begon met de terugkeer van de Gulden, wellicht het herstel van de Nederlandse trots in de wereld.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef SuperFood het volgende:
[..]niet begrijpen wat griekenland teweeg kan gaan brengen. dit topic is historisch.
Ga toch weg met je onzin man. Ik ga er niet eens op in.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je begrijpt echt niet hoe significant het zou zijn als griekenland de euro dropt?
geen economie gestudeerd zeker. enfin party on danquote:Op zondag 25 januari 2015 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg met je onzin man. Ik ga er niet eens op in.
Ook echt heel erg wijsneuzerig doen met die onzin van je
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:35 schreef SuperFood het volgende:
[..]
geen economie gestudeerd zeker. enfin party on dan
met onze vijf gulden biljetten en nieuwe vuurtorensquote:Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, over tien jaar kijken we naar dit topic terug om te zien hoe het allemaal begon met de terugkeer van de Gulden, wellicht het herstel van de Nederlandse trots in de wereld.
En jij begrijpt niet dat dat al helemaal niet gaat gebeuren en bovendien ze ook niet de EU uit stappen. Maar volgens mij troll je.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je begrijpt echt niet hoe significant het zou zijn als griekenland de euro dropt?
Kijk die mooie kleuren eens. We hadden zulke leuke biljetten. Heel apart.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:38 schreef SuperFood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe mooooivergelijk dat eens met die leluke biljetten van europa
Eh nee toch... dat is toch niet voordelig...?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:41 schreef SuperFood het volgende:
[..]
gewoon in werkelijkheid alles 1:1 omzetten zoals we dat naar de euro ook hebben gedaan
Wat dacht je van deze schoonheden als we die eens zouden krijgen:quote:Op zondag 25 januari 2015 20:36 schreef SuperFood het volgende:
[..]
met onze vijf gulden biljetten en nieuwe vuurtorens
nee maar we worden toch wel genaaidquote:Op zondag 25 januari 2015 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh nee toch... dat is toch niet voordelig...?
ik ben wel voor munten met een intrinsieke waarde. goud, silver, platinumquote:Op zondag 25 januari 2015 20:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze schoonheden als we die eens zouden krijgen:
[ afbeelding ]
Zo mooi als dit gebeurt, weg van die technocratische imbecielen in Europa, hup richting vooruitgang en welvaart.
Met die inwisselactie is de burger toen ook genaaid, de gulden bleek 10% te goedkoop ingewisseld te zijn en o.a. de horeca heeft er ook flink misbruik van gemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:41 schreef SuperFood het volgende:
[..]
gewoon in werkelijkheid alles 1:1 omzetten zoals we dat naar de euro ook hebben gedaan
Wist niet dat onze koning(in) vroeger een zilveren boot had.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze schoonheden als we die eens zouden krijgen:
[ afbeelding ]
Zo mooi als dit gebeurt, weg van die technocratische imbecielen in Europa, hup richting vooruitgang en welvaart.
sowieso is dat hele europa zo anti democratisch als de pest. met overheidsgeld JA campagnes voerenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat ie de Euro erdoorheen gedrukt heeft is de enige reden dat ik Gerrit Zalm een zak hooi vind. Grof schandaal was dat. En hij maar lachen.
Nou ik weet bijna niets van politiek. Maar ik weet wel dat het zonder referendum hier is ingevoerd. Dat is grof!quote:Op zondag 25 januari 2015 20:45 schreef SuperFood het volgende:
[..]
sowieso is dat hele europa zo anti democratisch als de pest. met overheidsgeld JA campagnes voerenhoe sneu kun je worden in een so-called-democratie.
Je moet de SP nageven dat zij als enige politieke partij tegen de invoering van de euro waren.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat ie de Euro erdoorheen gedrukt heeft is de enige reden dat ik Gerrit Zalm een zak hooi vind. Grof schandaal was dat. En hij maar lachen.
sp is overal tegen tochquote:Op zondag 25 januari 2015 20:46 schreef cassettedeck het volgende:
[..]
Je moet de SP nageven dat zij als enige politieke partij tegen de invoering van de euro waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joh verpest ff de vreugde niet wil jequote:Op zondag 25 januari 2015 20:48 schreef Tha_Duck het volgende:
En gaan we dan weer met zijn allen fijn klagen dat je voor elk land een andere munt mee moet nemen, constant debiele berekeningen moet maken (1 bfr = 0,05 fl en 1 ff = 0,33 fl)? En lekker weer hoge provisies en omwisselkoersen betalen?
De makers van Donald Duck moeten er gewoon een tweede geldpakhuis bij gaan tekenenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:47 schreef SuperFood het volgende:
ow ik heb zin om mijn bad vol gulden biljetten te doen en als dagobert duck ze in de lucht te gooien
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:46 schreef SuperFood het volgende:
[..]
sp is overal tegen toch
Als je niet blind meegaat in de euforie dan lig je vaak dwars inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achteraf blijkt dat ze een vooruitziende blik hadden net zoals met de heibel in de zorg.
Waren we zoveel slechter af geweest als het ziekenfonds gebleven was? Niet elke verandering is een verbetering.Start de band maar
Zijn ze in Duckstad toen ook overgegaan op de Euro trouwens?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
De makers van Donald Duck moeten er gewoon een tweede geldpakhuis bij gaan tekenen![]()
.
Mijn vader zou zeggen: "Dat zijn allemaal belangen. Belangen, belangen, belangen." Maar niet per definitie die van de gewone man dus.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:51 schreef cassettedeck het volgende:
[..]
Achteraf blijkt dat ze een vooruitziende blik hadden net zoals met de heibel in de zorg.
Waren we zoveel slechter af geweest als het ziekenfonds gebleven was? Niet elke verandering is een verbetering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |