quote:Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef SuperFood het volgende:
omg omg omg net een kwartje gevonden. zo blaai nu ik kan hem binnenkort weer uitgeven
Oke man.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef SuperFood het volgende:
[..]niet begrijpen wat griekenland teweeg kan gaan brengen. dit topic is historisch.
Inderdaad, over tien jaar kijken we naar dit topic terug om te zien hoe het allemaal begon met de terugkeer van de Gulden, wellicht het herstel van de Nederlandse trots in de wereld.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef SuperFood het volgende:
[..]niet begrijpen wat griekenland teweeg kan gaan brengen. dit topic is historisch.
Ga toch weg met je onzin man. Ik ga er niet eens op in.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je begrijpt echt niet hoe significant het zou zijn als griekenland de euro dropt?
geen economie gestudeerd zeker. enfin party on danquote:Op zondag 25 januari 2015 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg met je onzin man. Ik ga er niet eens op in.
Ook echt heel erg wijsneuzerig doen met die onzin van je
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:35 schreef SuperFood het volgende:
[..]
geen economie gestudeerd zeker. enfin party on dan
met onze vijf gulden biljetten en nieuwe vuurtorensquote:Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, over tien jaar kijken we naar dit topic terug om te zien hoe het allemaal begon met de terugkeer van de Gulden, wellicht het herstel van de Nederlandse trots in de wereld.
En jij begrijpt niet dat dat al helemaal niet gaat gebeuren en bovendien ze ook niet de EU uit stappen. Maar volgens mij troll je.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je begrijpt echt niet hoe significant het zou zijn als griekenland de euro dropt?
Kijk die mooie kleuren eens. We hadden zulke leuke biljetten. Heel apart.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:38 schreef SuperFood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe mooooivergelijk dat eens met die leluke biljetten van europa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |