SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Live Eredivisieverslagenquote:Op zondag 25 januari 2015 17:00 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat er in de TT staat.
Video game kiosken Bahamutquote:Op zondag 25 januari 2015 17:00 schreef Pascalus het volgende:
In MyAt staat hij bij mij ook zo, in dit topic dan weer niet. RAARquote:Op zondag 25 januari 2015 17:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien moet je een nieuwe computer halen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2015 17:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien moet je een nieuwe computer halen.
[ afbeelding ]
Je maakt FOK! stuk.quote:Pascalus heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic "Voetbal / Live Eredivisieverslagen # 187 24052; 21704; 22982; 29305; 30005; 29609; 36164; 35759; 31449;"
illuminatiequote:Op zondag 25 januari 2015 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
In MyAt staat hij bij mij ook zo, in dit topic dan weer niet. RAAR
haha ja!!quote:Op zondag 25 januari 2015 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha, die scheids is echt omgekocht!
Wanneer staat het geld op de rekening?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha, die scheids is echt omgekocht!
Leugens. Hij kwam ook in de Ajax kleedkamer.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:06 schreef Tchock het volgende:
Vermeer alleen een bedankje in de catacomben van De Boer.
Waarom?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:06 schreef Tchock het volgende:
Wat slecht dat Alderweireld en Blind een publiek afscheid kregen in de rust vandaag en Vermeer alleen een bedankje in de catacomben van De Boer.
Video game kiosks Bahamutquote:Op zondag 25 januari 2015 17:00 schreef Pascalus het volgende:
Vermeer is een vieze kut kakkerlak snap je dat nietquote:Op zondag 25 januari 2015 17:06 schreef Tchock het volgende:
Wat slecht dat Alderweireld en Blind een publiek afscheid kregen in de rust vandaag en Vermeer alleen een bedankje in de catacomben van De Boer.
Pics van je hond.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens zonet mijn hond uitgelaten.
what the fuck.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Video game kiosks Bahamut
Mag ik de TT hierin aanpassen?
Vind het gewoon kinderachtig. Vermeer speelde meer wedstrijden voor Ajax dan Blind en was heel vaak enorm belangrijk. En dan word je nu via de achterdeur naar buiten geloodst in dezelfde wedstrijd dat twee teamgenoten in het zonnetje worden gezet.quote:
Leuk! Ik heb zojuist mijn poes eten gegevenquote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens zonet mijn hond uitgelaten.
是啊quote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Video game kiosks Bahamut
Mag ik de TT hierin aanpassen?
Ja maar waarom zou je Vermeer dan een afscheid op het veld willen geven als hij toch 10 minuten lang uitgefloten gaat worden. Daar wordt toch niemand blij van. Logische beslissing.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het gewoon kinderachtig. Vermeer speelde meer wedstrijden voor Ajax dan Blind en was heel vaak enorm belangrijk. En dan word je nu via de achterdeur naar buiten geloodst in dezelfde wedstrijd dat twee teamgenoten in het zonnetje worden gezet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt trouwens al eens eerder gevraag om pics van mijn hond en die heb ik ook al eens gegeven.
quote:Op zondag 25 januari 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Klopt, maar ik kan geen genoeg krijgen van jouw lieve hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt trouwens al eens eerder gevraag om pics van mijn hond en die heb ik ook al eens gegeven.
Bedankt.
[..]Mooie hont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt trouwens al eens eerder gevraag om pics van mijn hond en die heb ik ook al eens gegeven.Ik ben inmiddels overleden.
[..]Mooie foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt trouwens al eens eerder gevraag om pics van mijn hond en die heb ik ook al eens gegeven.
Ik had "ja" door google translate gehaald.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yes ah
interpreteer ik als een ja
Posts verwijderenquote:Op zondag 25 januari 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kopsterk geeft een belachelijk laag cijfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |