De rechter was het niet met me eensquote:Op zondag 25 januari 2015 14:12 schreef Bami-Powner het volgende:
Fappen
Pro
Je kan het doen waar je wilt.
Dat is erg jammerquote:Op zondag 25 januari 2015 14:17 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
De rechter was het niet met me eensNu mag ik niet meer bij basisscholen in de buurt komen.
Aldus een wietrokende plebejer.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:28 schreef RingBewoner het volgende:
Aldus iemand die eeuwig maagd blijft en dit voor zichzelf probeert goed te praten.
U jelly?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Aldus een wietrokende plebejer.
Moet je vooral doen met jou fantastische leven vol vrienden, avonturen, lol en mooie dames.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik kijk neer op mensen zoals jij.
Alsof jij die allemaal hebt, paupert.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet je vooral doen met jou fantastische leven vol vrienden, avonturen, lol en mooie dames..
Joh, ga je hier nou niet beter voordoen dan je bent.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Alsof jij die allemaal hebt, paupert.
Dit ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:28 schreef RingBewoner het volgende:
Aldus iemand die eeuwig maagd blijft en dit voor zichzelf probeert goed te praten.
Ik heb teveel woorden vuil gemaakt aan een plebejer.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Joh, ga je hier nou niet beter voordoen dan je bent.
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik heb teveel woorden vuil gemaakt aan een plebejer.
Dat is juist het probleem met Nederland: hier vind je geen 8,5/10 of hoger. Als je graag een 8,5/10 of hoger wilt, dan moet je gaan reizen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef terrorsjaak het volgende:
Bamipower ik wil advies: ik ben 17 heb nog nooit een vriendin gehad omdat ik altijd voor een 8,5/10 of hoger wil maar ik kan wel altijd met gemak een 6,5/10 regelen maar daar wil ik als eerste vriendin niet mee thuis komen wat moet ik doen help
Of moet ik op de 6,5's gaan oefenen en ze dan na een maandje of 3 weer dumpen endan weer een andere zodat ik over een paar jaar alleen maar 8+ kan regelen en bevredigen?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem met Nederland: hier vind je geen 8,5/10 of hoger. Als je graag een 8,5/10 of hoger wilt, dan moet je gaan reizen.Als dat niet kan, dan moet je het ofwel met fappen doen ofwel met de 6,5/10.
Precies!quote:Op zondag 25 januari 2015 16:13 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Of moet ik op de 6,5's gaan oefenen en ze dan na een maandje of 3 weer dumpen endan weer een andere zodat ik over een paar jaar alleen maar 8+ kan regelen en bevredigen?
8,5 durf je wel eens te vinden op de Wallen, je geeft het 50 euro en je mag er nog in klaarkomen ookquote:Op zondag 25 januari 2015 15:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem met Nederland: hier vind je geen 8,5/10 of hoger. Als je graag een 8,5/10 of hoger wilt, dan moet je gaan reizen.Als dat niet kan, dan moet je het ofwel met fappen doen ofwel met de 6,5/10.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |