Wat een waardeloos publiek zeg, ongelofelijk....quote:
Tyf op sneue trolquote:Op zondag 25 januari 2015 14:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een waardeloos publiek zeg, ongelofelijk....
Hoe durven mensen te zeggen dat dat het beste publiek zou zijn.
Heel erg triest Vermeer uitfluiten, gewoon de betere keeper en toch eruit gewerkt worden bij Ajax.
En constant de hele wedstrijd maar wat fluiten. Heel af en toe hoor je op achtergrond wat gebonk.
Steunen hun ploeg totaal niet, en al helemaal niet als het slecht gaat.
Het schijnt dat NAC een wereldpot gaat spelen op 3 feb.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
31 januari PSV - Willem II
3 februari NAC - PSV
7 februari PSV - Fc Utrecht
1 februari Vitesse - Ajax
5 februari Ajax - AZ
8 februari GAE - Ajax
Volgende ronde EL is ook duidelijk,quote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef Ludacriss het volgende:
Top 3 is nu duidelijk.
1: PSV
2: Ajax
3: Feyenoord
Ik had liever naar het geweldige spel van Vitesse gekekenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef Sked het volgende:
NAC - Willem II of Groningen - Utrecht, wat een niveau
Groningen - Utrecht. Word denk ik een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef Sked het volgende:
Krijg je Evert ten Napel er gratis bij,quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Groningen - Utrecht. Word denk ik een leuke wedstrijd.
Haten op Evertquote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg je Evert ten Napel er gratis bij,
Dat is het enige nadeel.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Veel minder dan die wedstrijd van zo juist kan niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef Sked het volgende:
Totaal gebrek aan kwaliteit.quote:
Doe normaal, idioot.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |