Ik meen het.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we allemaal GGMM nadoen en dingen die overduidelijk onjuist zijn roepen om dan als iemand reageert te doen alsof het een troll was.
GGMM leeft van shitpostenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we allemaal GGMM nadoen en dingen die overduidelijk onjuist zijn roepen om dan als iemand reageert te doen alsof het een troll was.
Oke..quote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moeder ook niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van he?
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had "dit ene punt" gezegd, maar ik spreek geen Amsterdams.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord mag wel heel blij zijn met deze ene punt. Zwaar onterecht.
12 euro per losse wedstrijd.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef MouzurX het volgende:
Heb nog geen minuut leuk voetbal gezien![]()
Nogmaals: je zou maar fox betalen om dit te kunnen zien.
Je zou naar het stadion gaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef MouzurX het volgende:
Heb nog geen minuut leuk voetbal gezien![]()
Nogmaals: je zou maar fox betalen om dit te kunnen zien.
En kijkend naar Twitter loopt de stream elke 10 seconden vastquote:Op zondag 25 januari 2015 14:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
12 euro per losse wedstrijd.
Vooral Suarez was goed op de vleugels.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurige pot, waar zijn de tijden gebleven dat je gewoon volledig via de vleugels de tegenstanders totaal wegspeelde... Van der Meyde, Pienaar, Trabelsi, Maxwell, Suarez... Boh boh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |