Word! Eet jij het met oranje "vel" of zonder?quote:
#TeamZonderquote:Op zondag 25 januari 2015 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Word! Eet jij het met oranje "vel" of zonder?
ken ik alquote:
Zonderquote:Op zondag 25 januari 2015 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Word! Eet jij het met oranje "vel" of zonder?
Die Rollercoaster die jij toen tipte luister ik nog vaakquote:
quote:
Ook zonder maar vriendin die zegt dat je het met vel moet eten zoals iedereen.. Vanavond maar eens uit lachenquote:
Elkaar de hersens inslaan met kaasplankjesquote:Op zondag 25 januari 2015 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zie het al, bij de FUT meet zullen nadat we elkaar de hersens in hebben geslagen kaasplankjes nodig zijn.
"Haha jij bent zo dom!!1! Iedereen op Fok! eet het ook zonder vel!"quote:Op zondag 25 januari 2015 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Ook zonder maar vriendin die zegt dat je het met vel moet eten zoals iedereen.. Vanavond maar eens uit lachen
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Ook zonder maar vriendin die zegt dat je het met vel moet eten zoals iedereen.. Vanavond maar eens uit lachen
https://www.kaas.nl/kaas/(...)korstkaas/port-salutquote:De korst is een gewassen korst kaas, de dunne korst is leerachtig. In principe is de korst eetbaar, maar imitaties van de St. Paulin gebruiken wel plastic om de korst te beschermen. Saint Paulin (=hetzelfde als Port Salut) is een zachte kaas, zacht en vet en daardoor niet zo gemakkelijk te snijden.
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Haha jij bent zo dom!!1! Iedereen op Fok! eet het ook zonder vel!"
Ik had het ook niet geweten hoor. Ik eet alleen mn eigen kopkaas.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Bij andere als ik vraag wat ze van port salute vinden krijg ik als antwoord : "wat is dat voor haven?"
Lekkerquote:Op zondag 25 januari 2015 16:35 schreef DutchSL het volgende:
Bohh mijn SIF Sanchez al bijna een miljoen, en iemand hier verklaarde me nog wel voor gek dat ik TOTY Luiz verkocht. Sanchez toen voor veel minder gehaald en ondertussen is die gewoon meer waard
Weet niet meer wie het was, maar de strekking van die post was toch: Verkoop Luiz nog niet. Dat je er een Sanchez van haalde was verder niet bekend. En de TOTY's zijn allemaal ook prima gestegen.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:35 schreef DutchSL het volgende:
Bohh mijn SIF Sanchez al bijna een miljoen, en iemand hier verklaarde me nog wel voor gek dat ik TOTY Luiz verkocht. Sanchez toen voor veel minder gehaald en ondertussen is die gewoon meer waard
Dat postte ik er gelijk bij hoor. Argumentatie was toen wel ik Sanchez in een team wilde en Luiz niet, had niet verwacht dat die zo zou stijgenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet meer wie het was, maar de strekking van die post was toch: Verkoop Luiz nog niet. Dat je er een Sanchez van haalde was verder niet bekend. En de TOTY's zijn allemaal ook prima gestegen.
Slechte deals doen in deze tijd is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker
Benieuwd of je ook je slechte deals zo post dat wel maar toch, goed bezig
oh ok, jij zal het zelf beter weten dan ikquote:Op zondag 25 januari 2015 16:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat postte ik er gelijk bij hoor. Argumentatie was toen wel ik Sanchez in een team wilde en Luiz niet, had niet verwacht dat die zo zou stijgen
[..]
Slechte deals doen in deze tijd is bijna onmogelijk.
Maar heb sowieso helemaal niks meer gekocht sinds Sanchez, alleen maar consumables en andere rotzooi verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |