Daarom zei ik ook dat alleen bazen zullen wetenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo die is oudop de basisschool in groep 3
Zaten maar weinig Feyenoorders bij mij op de basisschool. Iedereen was voor Ajax in die tijd. Echte bazen weten.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat alleen bazen zullen weten
Feyenoord is beter want Ajax is een wasmiddel hahahahaha *keihard wegrent na het belletje lellen bij een Ajacied*quote:Op zondag 25 januari 2015 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat alleen bazen zullen weten
*schoonmaakmiddelquote:Op zondag 25 januari 2015 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Feyenoord is beter want Ajax is een wasmiddel hahahahaha *keihard wegrent na het belletje lellen bij een Ajacied*
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zaten maar weinig Feyenoorders bij mij op de basisschool. Iedereen was voor Ajax in die tijd. Echte bazen weten.
Met de hele klas op de radio naar de WK clubs finale luisteren
Daarom ben ik extra trots dat mijn broertje een Feyenoorder is in een klas vol snavels. Zo gaat dat in de jeugd, dan ben je voor Ajax omdat de rest ook voor Ajax is. Maar sommigen hebben het geluk en krijgen Feyenoord van huis uit mee en groeien op als bazenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zaten maar weinig Feyenoorders bij mij op de basisschool. Iedereen was voor Ajax in die tijd. Echte bazen weten.
Wij hebben toen gespijbeld van school, en gekeken in het Carillon in Rotterdamquote:Op zondag 25 januari 2015 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op die gloryhunters. Als je uit Oss komp ben je voor TOP OSS ja, kankerlulquote:Op zondag 25 januari 2015 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]niet waar ik vandaan kom hoor.
gloryhunters
Helaas geen insecticidequote:Op zondag 25 januari 2015 16:03 schreef Kiid het volgende:
Of brandblussers, maar die schijnen niet zo goed te zijn
Tuurlijk wel want ze waren goed en dan ben je voor hun.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op die gloryhunters. Als je uit Oss komp ben je voor TOP OSS ja, kankerlul
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Wij moesten toen verplicht naar Ajax kijken, hopelijk ben je ondertussen dood meester Peter.
ah, hij heeft ook gezien dat hij nu 5* skillies heeft in h2hquote:Op zondag 25 januari 2015 16:08 schreef DePresident. het volgende:
Pogba.
https://vine.co/v/OTAnXAVAKqw
Serieus?! Omg.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ah, hij heeft ook gezien dat hij nu 5* skillies heeft in h2h
Zie ik bij Kowet-ADO ook wel gebeurenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
Alle wedstrijden van vandaag een gelijkspel tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |