Nee gohquote:Op zondag 25 januari 2015 13:40 schreef Ludacriss het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een bagger wedstrijd.
Ah.quote:
Daar begint het langzaam op te lijken. Als hij niet scoort voegt hij ook niks toe.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Laatste goals tegen Willem II op 8 december. Was gewoon niets meer dan een hype
Jammer Kazimquote:
Hoi Wimquote:
Plaatsvervangende schaamtequote:
Vast welquote:Op zondag 25 januari 2015 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Luistert iemand naar het commentaar van Rijnmond?
Die zal wel weer 4 spelers een 8 geven.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
Als Krabby een 8 geeft aan Clasie in het Gillette klassement, zal ik daar geen bezwaar tegen maken.
Als Te Vrede al 1 miljoen waard is, hoeveel kunnen ze dan wel niet voor Kazim krijgen?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Zorro het volgende:
Die Te Vrede is moet wel heel slecht zijn zeg, als Kazim de voorkeur krijgt.
Sparta - Jong Ajax is ook bezig.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Sked het volgende:
Is er geen andere wedstrijd ergens? CSV Apeldoorn - JOS ofzo
Het is maar wat je prima noemt. Feyenoord speelt al het hele seizoen uitstekend voetbal afgezien van augustus, maar toch staan ze op slechts 35 punten uit 57.quote:
Het is Krabby, dus het zal wel minstens een 9 worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
Als Krabby een 8 geeft aan Clasie in het Gillette klassement, zal ik daar geen bezwaar tegen maken.
Ongetwijfeld, hoewel ik Kongolo, van Beek, Clasie en Toornstra sterk vind spelen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die zal wel weer 4 spelers een 8 geven.
Klopt. Treurig eigenlijk dat dit de 2 bestvoetbalende clubs van Nederland zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Jason22 het volgende:
Eigenlijk mag niemand kampioen worden als je dit ziet.
Alle 'hooligans' zitten in de clubtopicsquote:Op zondag 25 januari 2015 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
Valt me nog mee hoe gemoedelijk de sfeer in dit topic is
Al de die hards zitten in het clubtopic.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
Komt dat Gilette klassement nog wel bij VI?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
Kom sprinten danquote:Op zondag 25 januari 2015 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
Goede postquote:Op zondag 25 januari 2015 13:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Alle 'hooligans' zitten in de clubtopics
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Alle 'hooligans' zitten in de clubtopics
Ah, laat ze daar maar mooi blijven danquote:Op zondag 25 januari 2015 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al de die hards zitten in het clubtopic.
Echte diehards zitten bij een thuiswedstrijd in een stadion, want ze hebben een seizoenkaartquote:Op zondag 25 januari 2015 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al de die hards zitten in het clubtopic.
Please?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:40 schreef VanKuikeren het volgende:
Iemand linkje van Engelse stream? Officiele Fox doet het gewoon niet. De Falers.
Kut spelersquote:
Nee.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:44 schreef GGMM het volgende:
Heeft er al een PSVer gereageerd op mijn post dat dit de 2 bestvoetbalende clubs van Nederland zijn??
Gedraag je eens kleuter.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:44 schreef GGMM het volgende:
Heeft er al een PSVer gereageerd op mijn post dat dit de 2 bestvoetbalende clubs van Nederland zijn??
HAHA 15 PUNTENquote:Op zondag 25 januari 2015 13:44 schreef GGMM het volgende:
Rare post.quote:
Hij is 30quote:
16 minuten later reageert hij.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rare post.
Bedoel je de komijnekaas op de achtergrond of de jong belegen kaas op mijn ciabatta?
Ja, ik heb meerdere soorten kaas.
Ah ik dacht dat je niet aanwezig was, omdat het topic niet gereekst was..quote:Op zondag 25 januari 2015 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rare post.
Bedoel je de komijnekaas op de achtergrond of de jong belegen kaas op mijn ciabatta?
Ja, ik heb meerdere soorten kaas.
Cadeau bij een potje haargel.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af waar Nijhuis zijn fluitdiploma heeft gehaald
El Gaza gaat fey murderenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:46 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
De Boer, doe eens wat joh. Pleur die Schone eruit en zet El Ghazi erin.
Leuke emoticons zegquote:Op zondag 25 januari 2015 13:46 schreef Gosseyn het volgende:
Wat een dom gefluit voor die superkeeper Vermeer. 👎
Laat maar weer eens zien hoe snel ze zijn aangebrand 🔥 daar zijn in Adam.
Jammer een gemiste kans voor eerbetoon aan Vermeer. 👈
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:46 schreef Gosseyn het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:46 schreef Gosseyn het volgende:
Ach dat heeft vermeer zelf verpest door naar Feyenoord te gaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:46 schreef Gosseyn het volgende:
Het is nu dus officieel een Ajax-product.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
Bazoer geeft de ballen telkens terug aan de centrale verdedigers
Deze manquote:Op zondag 25 januari 2015 13:46 schreef Gosseyn het volgende:
Ja die kan er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
Bazoer geeft de ballen telkens terug aan de centrale verdedigers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |