isquote:Op zondag 25 januari 2015 13:37 schreef bombmannl het volgende:
Wie zet dan ook Nijhuis op deze wedstrijd, trek godverdomme is een kaart
In mijn DM stond iets anders, dacht ik althans. Je voorspelde 1 punt voor Feyenoord, in plaats van 1-1. Mijn nederige excuses.quote:
Ik ben overgeschakeld op een acestream van Sky. 10x beter dan de Fox stream waar ik maandelijks voor betaal.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:37 schreef Fokker101 het volgende:
Die kut stream van FOXSPORTS ook... lagt als de neten.
Jumboquote:Op zondag 25 januari 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
voor de geïnteresseerden in mijn lunch!
1 punt voor Feyenoord, minstens.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In mijn DM stond iets anders, dacht ik althans. Je voorspelde 1 punt voor Feyenoord, in plaats van 1-1. Mijn nederige excuses.
Maar liever winst feyenoord toch ❤️quote:Op zondag 25 januari 2015 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijkspel zou ik ook wel leuk vinden.
Je had het dus gewoon fout.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In mijn DM stond iets anders, dacht ik althans. Je voorspelde 1 punt voor Feyenoord, in plaats van 1-1. Mijn nederige excuses.
Sowieso. Maar Ajax zal zo wel scoren.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar liever winst feyenoord toch ❤️
Ik heb mijn fout toegegeven en mijn excuses aangeboden. Ik hoop het hiermee hersteld te hebben.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had het dus gewoon fout.
Dat is een niveau dat we niet van jou gewend zijn.
Bron?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:39 schreef GGMM het volgende:
12% van Van der Hoorn zijn passes komen aan.
bedankt hansquote:Op zondag 25 januari 2015 13:39 schreef GGMM het volgende:
12% van Van der Hoorn zijn passes komen aan.
Ik ben nog wel een beetje van slag, maar over tijd zal dit ongetwijfeld helen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb mijn fout toegegeven en mijn excuses aangeboden. Ik hoop het hiermee hersteld te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |