Eentje vinden die niet stottert is een ander verhaal.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:01 schreef Mani89 het volgende:
Hoe moeilijk is het om "football streams" te googelen.
Ah...mooi.quote:
Mijn Russische stream heeft een importbruid over de score geplakt.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks, want het staat nog 0-0 en je ziet geen rode kaartjes in de balk.
en dat is ons probleem?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eentje vinden die niet stottert is een ander verhaal.
Op het kamp wel ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een bazennaam is dat eigenlijk, Davy
Jep, want iemand vraagt het hier gewoon en dan kunnen wij die beste man met een linkje verschaffen via een DM.quote:
Beetje in de categorie wesley, sjonnie enz. Het is maar wat je mooi vindt.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een bazennaam is dat eigenlijk, Davy
Nee, er is niks aanquote:Op zondag 25 januari 2015 13:02 schreef z0rz0r het volgende:
is het een mooie wedstrijd?
pec-az e.d bekijk ik probleemloos via fox, maar zodra ajax speelt komen al die kakkerlakken de stream altijd sabboteren en doet die het amper
hebben ze al 2 keer overgespeeld?quote:
GGMM zijn kracht is meer het posten van douchegordijntjes.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat GGMM zei dat Ajax de beste selectie van de eredivisie heeft.
Inderdaad. Willem II goden.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:02 schreef Cavaliers het volgende:
napoleonfour en ik kijken meer uit naar NAC-Willem II.
Gewoon op de counter in eigen huis. Ook tegen Twente toen. Als ze nu weer 3-0 winnen vind ik het best verder.quote:
Tegen Vitesse?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:04 schreef Tchock het volgende:
Wat was de vorige keer dat Ajax weggespeeld werd in eigen huis in de Eredivisie?
Voor de winterstop regelmatigquote:Op zondag 25 januari 2015 13:04 schreef Tchock het volgende:
Wat was de vorige keer dat Ajax weggespeeld werd in eigen huis in de Eredivisie?
ajax speelt op hun normale niveauquote:
Ze missen alleen z'n domme geluk.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:04 schreef MouzurX het volgende:
Bij feyenoord proberen een aantal spelers Willems na te doen trouwens, constant die wilde trappen naar de 16/cillessen
Hij fluit voor geldquote:Op zondag 25 januari 2015 13:05 schreef Zorro het volgende:
Waarom is Nijhuis er eigenlijk bij? Hij fluit toch nergens voor.
Vitesse?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:04 schreef Tchock het volgende:
Dekhengst is een podiumbeest, die moet je niet laten verpieteren op de vloertoernooien.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dekgod heeft matige qualifiers gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |