Ja maar daar mag je niets van zeggen want mods doen dit allemaal vrijwillig en zij hebben ook gewoon een baan of studie of een leven, hoor. Je kunt niet verwachten dat er altijd iemand hier zit te wachten tot er iets gebeurd, zeker niet op zo'n rustig moment als tijdens de Klassieker.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:57 schreef alors het volgende:
[..]
GGMM wordt gemist als mod. De rest is er toch nooit
was toch maar overgeschakeld, maasgehaktballen lag er elke 3 seconden uitquote:
Helemaal niks, matige potquote:Op zondag 25 januari 2015 12:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godsamme, nu pas thuis, wat heb ik gemist?
Niks, want het staat nog 0-0 en je ziet geen rode kaartjes in de balk.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godsamme, nu pas thuis, wat heb ik gemist?
Niemand biedt zich ook aan op het middenveld.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax kan alleen counterend eruit komen vandaag.
Schokkende conclusie.
Wat dacht je dan? dat je al maanden naar goed veldspel zat te kijken of zo?quote:Op zondag 25 januari 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Schokkende conclusie.
www.foxsports.nlquote:
Ik had eerst een Spaanse, dan is dit (deels steenkolen) Engels toch beter.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was toch maar overgeschakeld, maasgehaktballen lag er elke 3 seconden uit
Feyenoord houdt dit geen wedstrijd vol spijtig.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Schokkende conclusie.
In De Kuip hielden ze het wel goed vol .quote:Op zondag 25 januari 2015 13:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feyenoord houdt dit geen wedstrijd vol spijtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |