SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga je schoppen jongen.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met 'Alleen maar nette mensen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel in een doos?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:30 schreef Landysh het volgende:
Deuce, dat zijn ze ook. Maar nu voor 17 euro per doos ipv 24 euro!
quote:Op zondag 25 januari 2015 02:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga je schoppen jongen.Wat een kut film was dat zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 25 januari 2015 02:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga je schoppen jongen.Ik weet niet of dit in Limburg synoniem is voor iets anders maar be my guestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd om te pitte challas
12.quote:
Shaw shadquote:Op zondag 25 januari 2015 02:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit in Limburg synoniem is voor iets anders maar be my guest
Tijd om te pitte challas
Ben aan het cutten hoor. Na het werk weer wat gaan drinken met collega's, en deze keer geen cola maar cola light besteld.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
12.
Mjah voor iemand die kan eten wat die wil is het misschien te veel geld. Maar voor vrouwen met een skinny bitch droom is het wel een goede uitkomst.
Was wel oke tijdvermaak.quote:
Ja cutten met alsnog het driedubbele van wat ik eet.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben aan het cutten hoor. Na het werk weer wat gaan drinken met collega's, en deze keer geen cola maar cola light besteld.
Als je niks te doen hebt, beantwoord deze vragen voor mijquote:Op zondag 25 januari 2015 02:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga dit kijken, jullie zijn saai vandaag.
Aju.
Gewoon op tv gelukkig. Naar de bios gaan voor een Nederlandse film is een stapje te ver voor mij.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Was wel oke tijdvermaak.
Maar als ik er voor naar de bios was geweest was dat wss ook wel mijn reactie geweest.
Trusten, homeboy.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit in Limburg synoniem is voor iets anders maar be my guest
Tijd om te pitte challas
Kijk die docu 'Onze man in Teheran'; die is ook goed.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga dit kijken, jullie zijn saai vandaag.
Aju.
Is er wel, maar loopt niet meer zo goed.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:50 schreef A_Valbuena het volgende:
Gezellig zo'n Turken topic! Jammer dat er (nog) geen Marokkaanse versie is..![]()
Tot die tijd dan maar stiekem meelezen hierzo
Eet jij maar 1100 kcal?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja cutten met alsnog het driedubbele van wat ik eet.
Trusten Che!
Altijd welkom tho.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:50 schreef A_Valbuena het volgende:
Gezellig zo'n Turken topic! Jammer dat er (nog) geen Marokkaanse versie is..![]()
Tot die tijd dan maar stiekem meelezen hierzo
Dat is één loadquote:
quote:
Loopt niet zo goed als in laatste bericht was in 2012quote:Op zondag 25 januari 2015 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is er wel, maar loopt niet meer zo goed.
I appreciate that.quote:
Ik maak wel veel kutfilms jaquote:
is je snapchat ook prive?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:42 schreef mrstylo het volgende:
http://ballinnn.com/15-x-als-eerlijk-zouden-zijn-op-snapchat/![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |