• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Heb hem even geDM'd zoals een echt novietenhoeder betaamtquote:Op zondag 25 januari 2015 00:37 schreef Etsu het volgende:
Ik ben trots op je dat je de spelregels kent.
hoe weet je nou of hij zn P heeft of nietquote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb hem geDM'd zoals een echt novietenhoeder betaamt
Eerstejaars zei diequote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe weet je nou of hij zn P heeft of niet
Ik zou eerst een speurhond laten ruiken aan die fles.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen voor de inhoud van die fles wijn. Erik kennende
Aanradertje is het interview van VK Magazine uit december 2014 met Hiddema.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:32 schreef Vidad het volgende:
[..]
Boek is briljant geschreven. De man was op zijn 23e klaar met de middelbare school. Ging na een mislukte poging psychologie aan de Oudemanhuispoort in A'dam rechten studeren in Groningen zonder - naar eigen zeggen - ooit hoorcolleges te volgen, om vervolgens in Maastricht te werken bij de oude Max.
Dit heerschap
Floorquote:Op zondag 25 januari 2015 00:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zou eerst een speurhond laten ruiken aan die fles.
link?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aanradertje is het interview van VK Magazine uit december 2014 met Hiddema.
http://www.volkskrant.nl/(...)-kwade-aan~a3814012/quote:
quote:Wat voor soort iemand doet dit soort uitspraken?
'Iemand met arbeidsvreugde!'
Mooi om te lezen hoe die man gevormd is.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:48 schreef Joosie200 het volgende:
Aanradertje is het interview van VK Magazine uit december 2014 met Hiddema.
Sinds ong een jaartje, jaquote:Op zondag 25 januari 2015 00:49 schreef Vidad het volgende:
Vanochtend lekker later met de trein, want een biertje drinken in het home zit er niet meer in. Lekker nachtje doorhalen, duik ik morgen om zes uur mijn bed in.
Maar zeg eens, lezen jullie daadwerkelijk alle opgegeven stof?
Meestal wel, tenzij ze zoveel stof opgeven waarvan ik denk dat dit niet relevant is.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:49 schreef Vidad het volgende:
Maar zeg eens, lezen jullie daadwerkelijk alle opgegeven stof?
Het is soms absurd veel naar mijn idee. Probeer zelf alles te lezen. Bijna elke avond zit ik tot een uur of 12 de stof door te nemen.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Meestal wel, tenzij ze zoveel stof opgeven waarvan ik denk dat dit niet relevant is.
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:55 schreef Vidad het volgende:
[..]
Ja, kindervak volgens vak-P ut Twente.
Hiddema zou de hoogleraren van strafrecht op de EUR zo op de kast kunnen krijgen met zijn voorkeur van de PVV.quote:
Ik heb geen hekel aan willekeurig welke BA'er (bekende advocaatquote:
Heel veel mensen hebben een hekel aan hem, ook vooraanstaande juristen.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hiddema zou de hoogleraren van strafrecht op de EUR zo op de kast kunnen krijgen met zijn voorkeur van de PVV.
Dat was een leuke reeks met advocaten inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan willekeurig welke BA'er (bekende advocaat) Sterker nog: elk individu heeft zo weer zijn/haar eigen persoonlijke trekjes. Daarom vond ik Kijk in de Ziel ook zo geniaal om aan te treffen. Heb je er meteen zoveel achter elkaar aan het woord over dezelfde kwesties
Klopt. Als de Republikeinen Carson naar voren schuiven wordt hij president.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:00 schreef Tchock het volgende:
Die Tsipras wordt nog wel een probleem. Palin niet natuurlijk.
Dat kan je over ongeveer elke prominente advocaat zeggenquote:Op zondag 25 januari 2015 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben een hekel aan hem, ook vooraanstaande juristen.
Begrijpelijk maar niet verstandig. De Grieken hebben het idee dat ze zonder de EU niet hoeven te bezuinigen, terwijl ze dan praktisch het Europese Haiti zouden worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:03 schreef Vidad het volgende:
[..]
Klopt. Als de Republikeinen Carson naar voren schuiven wordt hij president.
De Grieken zijn de EU zat, en dat is begrijpelijk.
Let maar op dat de EU flink gaat afbrokkelen.
Jan Vlug is echt een advocaat waar ik niet echt een bepaalde hoge pet van op heb. Hij kwam een keer bij Nieuwsuur praten over de bekentenis van zijn cliënt alsof het RTL Boulevard was.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was een leuke reeks met advocaten inderdaad.
Die Ankers komen altijd zo vaag op me over, alsof ze iets hebben.
Dat klopt, maar het aantal advocaten en hoogleraren dat ik wel eens heb horen zeggen of insinueren dat ze Hiddema niet mogen is een stuk hoger dan over Anker en Anker, Spong, Ficq, Plasman, ga zo maar door.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat kan je over ongeveer elke prominente advocaat zeggen
Klopt, mag wel om de vijf jaar een retake van gemaakt worden met hernieuwde actualiteit. Die reeks zal mij nooit vervelenquote:Op zondag 25 januari 2015 01:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat was een leuke reeks met advocaten inderdaad.
Die Ankers komen altijd zo vaag op me over, alsof ze iets hebben.
Anker & Anker doen altijd zo verschrikkelijk mysterieus, alsof ze je duizend dingen willen vertellen die je nog nooit eerder hebt gehoord. Op een positieve manier.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, mag wel om de vijf jaar een retake van gemaakt worden met hernieuwde actualiteit. Die reeks zal mij nooit vervelen![]()
Anker & Anker: die hebben idd een bepaalde houding ja over zich, daar kun je de vinger niet opleggen wat het is, maar ze hebben het wel: de A-factorNet zoals Inez Weski, met haar zwart omrande ogen als handelskenmerk
Zal ook voornamelijk met zijn politieke voorkeur te maken hebben, zegt me verder niet zoveel, al die mediageile juristen kunnen elkaar waarschijnlijk ook niet luchten of zienquote:Op zondag 25 januari 2015 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het aantal advocaten en hoogleraren dat ik wel eens heb horen zeggen of insinueren dat ze Hiddema niet mogen is een stuk hoger dan over Anker en Anker, Spong, Ficq, Plasman, ga zo maar door.
Ik vind het een kwal. Ingenomen met zichzelf, arrogant, neerbuigend over collega's en mensen in het algemeen. Nee, niet mijn type. Spong is een stuk vriendelijker en normaler, bijvoorbeeld. Hoewel die ook denkt dat hij geweldig is volgens mij.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zal ook voornamelijk met zijn politieke voorkeur te maken hebben, zegt me verder niet zoveel, al die mediageile juristen kunnen elkaar waarschijnlijk ook niet luchten of zien
In alle interviews en ander dingen waar ik hem heb gelezen of gezien komt hij op mij over als een rustige, welbespraakte, intelligente en bazige baas
Denk dat dat een vereiste is voor excellentie. Neem nou een keurige advocaat als Geert-Jan Knoops. Zeer kundig, maar daar zakt mijn broek vanaf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |