quote:Theoretical physicist Kip Thorne, whose works inspired this film, was approached to play himself in a cameo role in the film.
quote:
quote:
Ook niet.quote:
Klopt, maar niet de eerstequote:Op zondag 25 januari 2015 00:57 schreef picodealion het volgende:
Hmm, Vertigo dan? Die was toch zeker wel in kleur, maar geen idee of het de eerste was.
Heb je nog een hint ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar niet de eersteHij is geloof ik een stuk minder bekend dan zijn andere films
quote:Two young men strangle their "inferior" classmate, hide his body in their apartment, and invite his friends and family to a dinner party as a means to challenge the "perfection" of their crime
The Curious Case of Benjamin Buttonquote:Op zondag 25 januari 2015 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Benjamin Button. En dan weet ik niet eens meer de hele titel erbij...
Hallo er hoort toch 24 uur tussen te zitten?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef picodealion het volgende:
Ok, dan start ik 'm wel op met wat anders.
Mag ik 5 karakternamen van Brad Pitt met de betreffende film erbij?
Hoi, nee het is wel de bedoeling dat je je vraag een beetje onderhoudt. Na een uur starten we gewoonlijk weer op. We hadden geen idee wanneer je weer terug zou zijn en op zondag zitten er meestal genoeg hier te wachten tot er weer wat gebeurt.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo er hoort toch 24 uur tussen te zitten?
Hallo je hoort ook hints te geven en zo...quote:Op zondag 25 januari 2015 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo er hoort toch 24 uur tussen te zitten?
Klopt. En nee.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef picodealion het volgende:
Dat is True Romance, maar hoe hij heet? Ik wil zeggen Drexl maar dat is Gary Oldman.
Oke prima. Wist niet dat het de bedoeling was dat je al zo snel hints gafquote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoi, nee het is wel de bedoeling dat je je vraag een beetje onderhoudt. Na een uur starten we gewoonlijk weer op. We hadden geen idee wanneer je weer terug zou zijn en op zondag zitten er meestal genoeg hier te wachten tot er weer wat gebeurt.
Het was vrij duidelijk dat het anders wachten op Sands was (die gewoonlijk vragen over oude films direct weet te beantwoorden) maar het is ook niet te voorspellen wanneer hij er weer zou zijn. Kortom: dan spelen we maar weer verder.
Geen probleem hoor. Een hintje per uur is toch wel het minimum, de laatste maanden is het hier erg stil geweest en er begint eindelijk weer wat vaart in te zitten. Dat houden we graag nog even zoquote:Op zondag 25 januari 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke prima. Wist niet dat het de bedoeling was dat je al zo snel hints gafexcuus
Nee, niks met een Bquote:
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:31 schreef GradB het volgende:
Josh Hartnett natuurlijk..
verder heb ik er geen gezichten meer bij
2/3quote:Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef JayHovah het volgende:
Mark Boone Junior herken ik
Ben ....(vul de juiste achternaam hier in)
Siena Miller?
Bijna... Foster. Maar ik geef je een punt.quote:
Bij britten weet je het maar nooitquote:Op zondag 25 januari 2015 17:53 schreef JayHovah het volgende:
Het leek me al sterk dat het Ben Victoria Bitter zou moeten zijn
2/7quote:
Nee, de engelse titel is a very long engagementquote:Op zondag 25 januari 2015 18:12 schreef picodealion het volgende:
Ik kan echt niks bedenken. Behalve als Un Long Dimanche de Fiancailles telt
3/7quote:Op zondag 25 januari 2015 18:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Bloody sunday...niet subday
Sunday??
6/7quote:Op zondag 25 januari 2015 18:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Sunday in New York?
Sunday in Philadelphia??
Sunday in Washington??
quote:
Ik zie geen sunday in de titel...quote:
er ontbreekt een woordquote:
Geloof het niet...quote:Op zondag 25 januari 2015 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Die film met een shitload aan worstelaars... maar kom niet op de titel...
Het is wel een chickflick...quote:Op zondag 25 januari 2015 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ken em nog niet, maar ga em zeker kijken
quote:
Ii heb em al gezien volgens icm...quote:
quote:
quote:An insurance representative lets himself be talked into a murder/insurance fraud scheme that arouses an insurance investigator's suspicions.
Ah, al mijn kennis over RmcG in één post. Handigquote:Op maandag 26 januari 2015 15:30 schreef pipster het volgende:
Ook in Death Proof en Scream, verder weet ik dat ze in Charmed zat en met Marilyn Manson ging, maar daarna houdt het wel op.
Jay +1quote:
quote:Two slacker wrestling fans are devastated by the ousting of their favorite character by an unscrupulous promoter.
quote:Three of the most popular girls at Reagan High accidentally kill the prom queen with a jaw-breaker when a kidnapping goes horribly wrong
quote:Moronic best friends get themselves locked inside *******, a science experiment, along with a group of environmental scientists for one year
quote:Two policemen see their personal and professional lives fall apart in the wake of the ***** ****** murder investigation
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
Is het heel gemeen om Death Proof te zeggen, omdat dat eigenlijk dezelfde film is als Planet Terror?
Volgens mij loop je dan een beetje achterquote:Op maandag 26 januari 2015 15:30 schreef pipster het volgende:
Ook in Death Proof en Scream, verder weet ik dat ze in Charmed zat en met Marilyn Manson ging, maar daarna houdt het wel op.
Woopsquote:Op maandag 26 januari 2015 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij loop je dan een beetje achter
6/6quote:
7/6quote:
Hoezo "dezelfde film", ze waren beide onderdeel van Grindhouse maar wel gewoon twee losse films hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
Is het heel gemeen om Death Proof te zeggen, omdat dat eigenlijk dezelfde film is als Planet Terror?
4/7quote:Op maandag 26 januari 2015 17:31 schreef HostiMeister het volgende:
Sucker Punch
The Hunt for Red Oktober
Training Day
Silence of the Lambs
5/7quote:
quote:Two Chicago firefighter brothers who don't get along have to work together while a dangerous arsonist is on the loose.
quote:A group of male friends become obsessed with five mysterious sisters who are sheltered by their strict, religious parents.
quote:dodges a ruthless CIA official and his agents from a new assassination program while searching for the origins of his life as a trained killer.
quote:The story of the original Mercury 7 astronauts and their macho, seat-of-the-pants approach to the space program.
quote:A Hollywood studio executive is being sent death threats by a writer whose script he rejected - but which one?
quote:Chronicle on the life and presidency of
quote:A US Army officer, despondent about a deadly mistake he made, investigates a female chopper commander's worthiness for the Medal of Honor.
quote:Young writerhas his life shaken by the arrival of free-spirited
and his girl. As they travel across the country, they encounter a mix of people who each impact their journey indelibly.
6/7quote:
7/7quote:
Te laat!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:37 schreef JayHovah het volgende:
The Cider House Rules
Tobey Maguire
Michael Caine
3/5quote:Op maandag 26 januari 2015 20:57 schreef JayHovah het volgende:
Tja, ik heb het boek van John Irving geboeid gelezen, daarom nooit de intentie gehad om de film te zien...
Desondanks herken ik Paul Rudd nog wel
4/5quote:
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:13 schreef JayHovah het volgende:
Is dat trouwens Jada Pinkett Smith boven de screen met Paul & Charlize?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ransom idd 4/4quote:Op maandag 26 januari 2015 22:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Maverick?
Randsom?
Mad MAx? Denk meer jaren 80
Brave Heart?
Rest is goed. alleen de titel nog...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:29 schreef ArtistA het volgende:
No Country For Old Men?![]()
The Fugitive
US Marshall
Men in Black
Jup!quote:
4/10quote:
6/10quote:
7/10quote:
10/10quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:50 schreef kawa4 het volgende:
beste film jaar ooit, 1994
Leon(niet in de top 25)
naturel born killers
pulp Fiction
shawshank redemption
en forest gump
die weet ik zeker
Schinlders list
5: is toch wel het bekendste huis wat er tussen staatquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
1. Mr. & Mrs. Smith![]()
2. Adams Family![]()
3. Richie Rich?![]()
4. Iron Man![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
virgin suicides? Zal wel niet kloppen als je zegt dat het de bekendste
allebei neequote:
5 van 5quote:
Bedankt pico.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:50 schreef kawa4 het volgende:
beste film jaar ooit, 1994
Leon![]()
naturel born killers![]()
pulp Fiction![]()
shawshank redemption
en forest gump![]()
die weet ik zeker
Schinlders list![]()
( of was die eerder)
5/6quote:
quote:
Dat maakt 6/6quote:
Uch, hele titels herinnerenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:40 schreef De-Sombrero het volgende:
Maar geen Vin Diesel en de titel klopt ook niet helemaal.
En toch is het je geluktquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:43 schreef StefanW het volgende:
[..]
Uch, hele titels herinneren
2 Fast 2 Furious
En if no Vin Diesel, dan sowieso Tyrese Gibson
alle drie goedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:59 schreef picodealion het volgende:
2 Ferris Bueller's Day Off
4 The Italian Job
6 Dumb & Dumber
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:00 schreef ArtistA het volgende:
4. Italian Job(maar al gezegd)
5. Transformers
6. Dumb and Dumber(maar ook al gezegd)
7. Bonnie and Clyde?![]()
5/10quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:03 schreef ArtistA het volgende:
9. Starsky and Hutch?
10. The Big Lebowski?
quote: