Dat is een mongool. Die doen dt vaker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laatst noemde Turq mij ook al 'bro'.
Citroen, zout en al!quote:
Hadi? Maar ik heb hem gemeet en vaker gesproken dan alleen hier op het forum. Je zou verwachten dat hij onderhand wel weet dat ik geen bro ben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is een mongool. Die doen dt vaker.
Turq, hij verward auto´s met meiden, neem het hem niet kwalijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laatst noemde Turq mij ook al 'bro'.
Karisma lan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha. Jij al eeuwen friendzoned.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Turq, hij verward auto´s met meiden, neem het hem niet kwalijk.
Sana noluyo? Erkek gibi karisma herseye.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha. Jij al eeuwen friendzoned.
Kari gibi bedoel je. SO THAT MAKES YOU A ............quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sana noluyo? Erkek gibi karisma herseye.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sana noluyo? Erkek gibi karisma herseye.
Eigenlijk wel slim. Auto's hebben tenminste een heldere gebruiksaanwijzing.. Je kan ook foutcodes uitlezen, dus geen gedoe met hints enzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Turq, hij verward auto´s met meiden, neem het hem niet kwalijk.
Maar hij blijt onze Turqquote:
NullPointerException blijft een bitch tho.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slim. Auto's hebben tenminste een heldere gebruiksaanwijzing.. Je kan ook foutcodes uitlezen, dus geen gedoe met hints enzo.
Getinte mannen en watermeloenen. Snap die obsessie echt niet. Mijn vader is ook zo. Geef hem brood en watermeloen en hij is de gelukkigste man op aarde.quote:
try {} catch {} finally {}quote:Op zondag 25 januari 2015 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
NullPointerException blijft een bitch tho.
Heerlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Getinte mannen en watermeloenen. Snap die obsessie echt niet. Mijn vader is ook zo. Geef hem brood en watermeloen en hij is de gelukkigste man op aarde.
Ik denk dan aan vodka watermelon:quote:Op zondag 25 januari 2015 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met watermeloenen denk ik aan jou sws. En aan Ramadan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vodka gummy beren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Bij meloenen denk ik ook aan jouquote:Op zondag 25 januari 2015 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met watermeloenen denk ik aan jou sws. En aan Ramadan.
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik denk dan aan vodka watermelon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vodka gummy beren:Sinds wanneer drink jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |