SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik neem iedereen mee. Sowieso.quote:
This nerd calls bullshit.quote:
Ik blijf altijd een speeltjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:48 schreef Landysh het volgende:
Pwf is aan de vrouw? Shiiittt. Nu moet ik een nieuwe toyboy vinden.
Neem wat coke mee. En some shots.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik neem iedereen mee. Sowieso.
Heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neem wat coke mee. En some shots.
Deze party wordt loco, ouwe
Is zo babe. Ik val niet op ouder. Kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:51 schreef Landysh het volgende:
Haha grapje stimo dovme.
Ik val alleen maar op mannen die minstens 15 jaar ouder zijn dan ik.
Heb lang niet meer gesnoven man.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in!
SHOTS, SHOTS, SHOTS!
Wat chocoladepoeder?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb lang niet meer gesnoven man.
Ver in de 'void' stilte hoort Landysh : Forever Alone.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:51 schreef Landysh het volgende:
Haha grapje stimo dovme.
Ik val alleen maar op mannen die minstens 15 jaar ouder zijn dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Nog nooit gedaan, dus dat word sowieso trippen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb lang niet meer gesnoven man.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ver in de 'void' stilte hoort Landysh : Forever Alone.Laatst noemde Turq mij ook al 'bro'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vodka in onze oogballenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, dus dat word sowieso trippen.
Dat is een mongool. Die doen dt vaker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laatst noemde Turq mij ook al 'bro'.
Citroen, zout en al!quote:
Hadi? Maar ik heb hem gemeet en vaker gesproken dan alleen hier op het forum. Je zou verwachten dat hij onderhand wel weet dat ik geen bro ben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is een mongool. Die doen dt vaker.
Turq, hij verward auto´s met meiden, neem het hem niet kwalijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laatst noemde Turq mij ook al 'bro'.
Karisma lan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha. Jij al eeuwen friendzoned.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Turq, hij verward auto´s met meiden, neem het hem niet kwalijk.
Sana noluyo? Erkek gibi karisma herseye.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha. Jij al eeuwen friendzoned.
Kari gibi bedoel je. SO THAT MAKES YOU A ............quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sana noluyo? Erkek gibi karisma herseye.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sana noluyo? Erkek gibi karisma herseye.
Eigenlijk wel slim. Auto's hebben tenminste een heldere gebruiksaanwijzing.. Je kan ook foutcodes uitlezen, dus geen gedoe met hints enzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Turq, hij verward auto´s met meiden, neem het hem niet kwalijk.
Maar hij blijt onze Turqquote:
NullPointerException blijft een bitch tho.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slim. Auto's hebben tenminste een heldere gebruiksaanwijzing.. Je kan ook foutcodes uitlezen, dus geen gedoe met hints enzo.
Getinte mannen en watermeloenen. Snap die obsessie echt niet. Mijn vader is ook zo. Geef hem brood en watermeloen en hij is de gelukkigste man op aarde.quote:
try {} catch {} finally {}quote:Op zondag 25 januari 2015 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
NullPointerException blijft een bitch tho.
Heerlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Getinte mannen en watermeloenen. Snap die obsessie echt niet. Mijn vader is ook zo. Geef hem brood en watermeloen en hij is de gelukkigste man op aarde.
Ik denk dan aan vodka watermelon:quote:Op zondag 25 januari 2015 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met watermeloenen denk ik aan jou sws. En aan Ramadan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vodka gummy beren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Bij meloenen denk ik ook aan jouquote:Op zondag 25 januari 2015 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met watermeloenen denk ik aan jou sws. En aan Ramadan.
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik denk dan aan vodka watermelon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vodka gummy beren:Sinds wanneer drink jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik denk dan aan vodka watermelon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vodka gummy beren:Soms mis ik het drinken wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben
Als je tenminste een goede team hebt, anders dodelijkquote:Op zondag 25 januari 2015 00:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
try {} catch {} finally {}
Een beetje programmeur verzint er wel wat op.
quote:
Ik ook, zit weer te trainen voor de zomervakantiequote:
Nah, daarvoor al.quote:
Tijdens housewarmings enzo.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:07 schreef Landysh het volgende:
Ik ben juist gestopt met drinken.
Alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe.
Waarom houden we geen meet bij jou op je studentenkamer?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tijdens housewarmings enzo.
Ik kom voor de fun, ja toch.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom houden we geen meet bij jou op je studentenkamer?
Stimo sende gel lan, beetje jonge boyz hosselen enzo.
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom houden we geen meet bij jou op je studentenkamer?
Stimo sende gel lan, beetje jonge boyz hosselen enzo.
Gewoon op een donderdag avond,quote:Op zondag 25 januari 2015 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom voor de fun, ja toch.
-winkwink-
Daarom moet je je team ook zelf samenstellen.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als je tenminste een goede team hebt, anders dodelijk
quote:
Moeten jullie ook echt komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Moeten jullie ook echt komen!![]()
En niet alleen grote mond.Busted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
En niet alleen grote mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Random rand = new Random();quote:Op zondag 25 januari 2015 00:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom moet je je team ook zelf samenstellen.
Ik wou net zeggen dat TM dan ook sowieso moet komen.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Je nodigt alleen maar de dames uit, PWF, öyle olsun.
[..]
[..]
En niet alleen grote mond.Stimo en meetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Volgens mij ben ik de enige die haar ooit heeft gezien. Was ook gelijk de laatste keer
#bucketlist #afwerken
As if, gast. Ik meet niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stimo en meets. Volgens mij ben ik de enige die haar ooit heeft gezien. Was ook gelijk de laatste keer
#bucketlist #afwerken
Is uitgaan niet meet, dus komen!quote:
Oké, ik geloof je.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat TM dan ook sowieso moet komen.
Wou ik echt zeggen
If you know what I meanquote:Op zondag 25 januari 2015 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Is uitgaan niet meet, dus komen!
Of wou je mij alleen hebben?quote:
Je doet niet alleen met de mannen meeten maar met een gemengde groep. Is juist leuker joh.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Stimorol- het volgende:
Heb geen behoefte om de mannen te meeten
Oké, volgende week zaterdag, Febo in Utrecht Centrum.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Landysh het volgende:
Valla ik wil nog een meet bijwonen maar ik raak altijd in paniek wanneer ik afspraken zo ver voorruit moet plannen. En jullie plannen meets altijd 1-2 maanden van te voren.
#add#ofadhd#weetikveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat trekt mij niet. Ik hou van een op een. Serieus, zonder bijbedoelingen or what so ever. Ik raak gestrest van meer dan 3 mensen.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je doet niet alleen met de mannen meeten maar met een gemengde groep. Is juist leuker joh.
Omdat mannen beesten zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Stimorol- het volgende:
Heb geen behoefte om de mannen te meeten
Ik vind juist hoe groter de groep, hoe leuker.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat trekt mij niet. Ik hou van een op een. Serieus, zonder bijbedoelingen or what so ever. Ik raak gestrest van meer dan 3 mensen.
Jij noemde jezelf een keer introvert, toch?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind juist hoe groter de groep, hoe leuker.
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij noemde jezelf een keer introvert, toch?
Ga weg jij, je bent maar een of twee jaar ouder dan ik.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bitch mi? Waar is het respect gebleven van de jeugd
Heeft niks met geld te makenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat lach jij, misschien is dat 't meest geschikt voor mijn budget momenteel.
Ouder is ouder. Dus ga gauw je mond spoelenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga weg jij, je bent maar een of twee jaar ouder dan ik.
Jammer dat siddha hier niet meer post. Hij was oud, Adanali en we hadden beetje zelfde mentaliteit enzo. Maar volgens mij had hij al een vriendin en viel hij alleen op blonde Germaanse chicks.
Ik ben allebei lan. Maar grote groepen zijn perfect voor introverten, niet? Dan hoef je zelf minder te praten en zo.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij noemde jezelf een keer introvert, toch?
Nee man, introverten houden juist van 1 op 1 contact of een kleine groep mensen.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben allebei lan. Maar grote groepen zijn perfect voor introverten, niet? Dan hoef je zelf minder te praten en zo.
De meeste op de meet zeiden bv. dat ik super rustig was, heel anders dan op het forum. Niet dan, pwf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |