Groningen uit. Hele nare wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:27 schreef Sked het volgende:
Ik vestig al mijn hoop op bekersucces nu
Geen idee, ik heb de wedstrijd niet gezien. Wie weet is de huidige tussenstand enorm geflatteerd, wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet. Ik ben blij dat hij hier wegblijft.
Wat vind jij van Vitesse? Hebben ze een probleem de komende weken?
Er zitten mooie aanvalletjes bij. Daarvoor moet je al de samenvattingen bekijken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de wedstrijd niet gezien. Wie weet is de huidige tussenstand enorm geflatteerd, wie zal het zeggen.
Bosz moet gewoon flink ingrijpen en meer gecontroleerd gaan voetballen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen uit. Hele nare wedstrijd.
In december had Vitesse daar gewoon moeten winnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Bosz moet gewoon flink ingrijpen en meer gecontroleerd gaan voetballen.
Ah, de enige dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is voor goed in gaan wonen bij de buren.
Voegt inhoudelijk weinig toe. Meer een type Davy. Italiaanse stijl van posten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, de enige dus.
Nouja, zo erg mis ik m niet met zn humberto-aids
Dat zal ik doen. Ik heb enorm veel zin in NAC-Willem II morgen, is dat vreemd?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten mooie aanvalletjes bij. Daarvoor moet je al de samenvattingen bekijken.
Dat zijn ze al jarenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:30 schreef newguy3000 het volgende:
ac milan is het ook helemaal kwijt
Ik heb er ook ongelofelijk veel zin inquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zal ik doen. Ik heb enorm veel zin in NAC-Willem II morgen, is dat vreemd?
zo'n hekel aan nac? wordt een slachtpartijquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zal ik doen. Ik heb enorm veel zin in NAC-Willem II morgen, is dat vreemd?
Topics van Tong vallen altijd minder op.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, zometeen de klassieker.
Is daar eigenlijk geen apart toppa voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |