berichtquote:
VBL / Feliciteer hier PSV met het kampioenschapquote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef Pascalus het volgende:
FELICITEER HIER PSV MET HET KAMPIOENSCHAP
Net alsof 2 x verliezen of 1x verliezen en 1x gelijkspel veel verschilt.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef Pascalus het volgende:
FELICITEER HIER PSV MET HET KAMPIOENSCHAP
Ik had meer van je verwacht.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL / Feliciteer hier PSV met het kampioenschap
Bedankt René, dit ging te ver inderdaad.quote:
Ja, enig historisch besef is mij niet vreemd inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt René, dit ging te ver inderdaad.
Gelukkig weet jij dat ik mijn eerste post ooit aan de held Evert ten Napel heb gewijd
Nee, heb je een foto?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je het spandoek voor Defour gezien op Sclessin?
Ik ga mij nu even terugtrekken met een hitkrant uit 2002, Avril Lavigne was toen zeer appetijtelijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, enig historisch besef is mij niet vreemd inderdaad.
En dan een spandoek bij NAC:quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mij nu even terugtrekken met een hitkrant uit 2002, Avril Lavigne was toen zeer appetijtelijk.
Opgevouwen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat binnen gekregen?
Door de deurquote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof een paar stewards even zo'n enorm doek gaan zitten uitrollen....quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in stukken of iets dergelijks.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
15 wedstrijden nog waaronder PSV-Ajax en 6 punten gat. Er is nog niets beslist, dus niet zo janken.quote:
Dit Ajax is zo slecht.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
15 wedstrijden nog waaronder PSV-Ajax en 6 punten gat. Er is nog niets beslist, dus niet zo janken.
Ja, gewonnen.quote:
Dat zou ik leuk vinden.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, gewonnen.
PSV wordt kampioen, kan ik je op een papiertje geven.
Maar net zo goed slecht. Wacht nou gewoon met alle felicitatietopics en voorbarige conclusies.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, gewonnen.
PSV wordt kampioen, kan ik je op een papiertje geven.
Ik spreek je over 15 wedstrijden als PSV gewoon kampioen is.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar net zo goed slecht. Wacht nou gewoon met alle felicitatietopics en voorbarige conclusies.
Wat een boeiend verhaal.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb ooit nog een wedstrijd bezocht op Sclessin. Toen had Standard een genottelijk elftal met Defour, Witsel, Onyewu, Fellaini en die spits wiens naam ik kwijt ben.
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek je over 15 wedstrijden als PSV gewoon kampioen is.
Nou liever niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor meer verhalen over de Belgische competitie kun je me altijd DM'en.
Dus jij wilt niet weten hoe een 17-jarige Courtois RC Genk in zijn eentje kampioen maakte? Bespottelijk.quote:
Dat is precies wat ik niet wil weten. Het enige interessante uit België is bier.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus jij wilt niet weten hoe een 17-jarige Courtois RC Genk in zijn eentje kampioen maakte? Bespottelijk.
en FC Nerdsquote:Op zondag 25 januari 2015 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik niet wil weten. Het enige interessante uit België is bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |