Dan degradeert dus waarschijnlijk de verliezer van NAC - Dordt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Dordrecht wint...
[ code verwijderd ]
Hoeft niet per se.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan degradeert dus waarschijnlijk de verliezer van NAC - Dordt.
Davy is niet zo snel van begrip.quote:
Nee, dat klopt. Maar als Dordt dat verliest moeten ze tien punten méér halen dan NAC (inclusief deze wedstrijd) en dat zie ik ze niet doen.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar als Dordt dat verliest moeten ze tien punten méér halen dan NAC (inclusief deze wedstrijd) en dat zie ik ze niet doen.
Even terug gekeken een speler van Vitesse stond er voor dus Higler kon het niet zien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
Dit was 100% hands.
Higler Higler je moeder is een hoer
Nu zes punten achter, plus drie voor het verlies bij NAC, plus een punt extra omdat NAC een veel beter doelsaldo heeft.quote:
Je bent zeker raar ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja echt raar dat ik niet de club van elke user weet.
Dat bovenste.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu zes punten achter, plus drie voor het verlies bij NAC, plus een punt extra omdat NAC een veel beter doelsaldo heeft.
Of bedoel je waar ik op baseer dat ik ze dat niet zie doen? Niet genoeg kwaliteit.
Dat is een excuus om geen 100% handsbal te zien? Pleur toch op zegquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Even terug gekeken een speler van Vitesse stond er voor dus Higler kon het niet zien.
Higler is ook wel een stuk vreten als scheidsrechter, eenschquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is een excuus om geen 100% handsbal te zien? Pleur toch op zeg
Dat je het niet kunt zien is een best goed excuus om iets niet te zien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is een excuus om geen 100% handsbal te zien? Pleur toch op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |