vertelquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef uwonnatalkok het volgende:
( in sommige situaties bijv bij Charlie Hebdo) ?
vertelquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef uwonnatalkok het volgende:
hm okee ooit ged8 aan respect voor je medemens
wij zegge toch niet dat we t goed vinde dat die mensen zijn neergeschote?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:30 schreef uwonnatalkok het volgende:
Kijk wanneer jullie zeggen dat t jullie niks boeit of t juist goed vinden, daar kan ik vrij geïrriteerd over worden maarja
inderdaat mensen zijn gewoon neit in staat normaal te reagere maar laat je niet uit het veld slaan en doe wat je wil dan doe je al goe genoegquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:36 schreef uwonnatalkok het volgende:
Nee ik heb t over die uitdagende reacties hierboven. Dit laat weer eens zien hoe volwassen we met elkaar om kunnen gaan.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:36 schreef uwonnatalkok het volgende:
Ik heb t niet over Charlie Hebdo.
Huh?quote:Hoe vinden jullie t dat buitenlanders zo gediscrimineerd worden ( in sommige situaties bijv bij Charlie Hebdo)
andere charlie loop niet zo te bitche sukkolquote:
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
andere charlie loop niet zo te bitche sukkol
ik vergeef je maar niet meer doen okequote:
Zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik vergeef je maar niet meer doen oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |