SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeker zekerquote:
danny doet dat toch nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:17 schreef Muto het volgende:
fok moet vines implementeren. klikken op links is irritant
ik nietquote:
ik weet niet. Boulah is niet zo goed hè. Nelom ook niet. Alleen Clasie is goed. Zou zo het mooie broertje van Daley kunnen zijn.quote:
Feyenoord gaat gewoon winnenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
ik weet niet. Boulah is niet zo goed hè. Nelom ook niet. Alleen Clasie is goed. Zou zo het mooie broertje van Daley kunnen zijn.
Kishna vs Boulahrouzquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
ik weet niet. Boulah is niet zo goed hè. Nelom ook niet. Alleen Clasie is goed. Zou zo het mooie broertje van Daley kunnen zijn.
ik denk gelijk.quote:
dit is het slechtste ajax sinds jarenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gemis van Klaassen is wel degelijk een aderlating ja, ik zie Feyenoord wel winnen in de ArenA morgen.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is het slechtste ajax sinds jaren
ook geen klaasgod
jullie zijn de favoriet
Net kapsalon op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |