Naar binnen kappen en een voorzet werkt ook soms wel.quote:
Het staat zwart op wit nuquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, enige verschil was dat ik net kon doordrukken en jij net niet. Door al je verhalen en teams uit het verleden had ik meer pace abuse verwacht, maar zo speel je helemaal niet
Ik ook hoor. Mijn teams hebben ook altijd reteveel pace, maar dat moet nou eenmaal. Allemaal leuk en aardig om na een fantastische tiki taka aanval je spits vrij voor de keeper te zetten, maar als hij nog 10 meter moet lopen is hij dan weer ingehaald door Onohua en co. En met je 50 pace CB heb je verdedigend dezelfde issues. Je moet wel echt bizar goed zijn als je zonder kan imo.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het staat zwart op wit nuHou wel van snelle spelers, als het zo uitkomt wil ik ook keihard wegrennen, maar ben er niet de hele wedstrijd mee bezig inderdaad
Die McEachran kan er echt geen kut van. Wallace valt ook vies tegen trouwensquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:59 schreef wieisboos het volgende:
Vitesse 3 keer gewisseld in de rust![]()
McEachran werd ontzettend gehyped door die Engelsen, daar ben je al een toptalent als je een pass over drie meter kan gevenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die McEachran kan er echt geen kut van. Wallace valt ook vies tegen trouwens
Begint echt tijd te worden om schoon schip te maken bij Vitesse..gaat echt nergens over. Er zit nog genoeg potentieel wat er ook af en toe uitkomt, maar zoveel rotte appels ook.
En nu scoort hij toevallig in de 90e minuut de gelijkmaker met zijn rechter.quote:
Pre patch ging alles zo ja, maar nu ben ik gewoon wel weer lekker aan het knallen hoor. Zelden pisballenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
En nu scoort hij toevallig in de 90e minuut de gelijkmaker met zijn rechter.Maakt volgens mij geen klap uit deze FIFA, die pisballen gaan er toch wel in.
Word altijd helemaal gek van die gasten die achterin gaan rondtikken. Niet tussen te komen. En als ik het dan probeer, ben ik na 2 passes de bal weer kwijt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pre patch ging alles zo ja, maar nu ben ik gewoon wel weer lekker aan het knallen hoor. Zelden pisballen
Mijn winning streak is dood. Stond nog wel 2-0 voor
Ik ben altijd maar slecht tegen die "tiki taka" spelers..zo saai altijd en het is altijd de tiki taka variant die je ziet als Barca er geen zin in heeft en alleen risicoloos rondtikt. Na 30 risicoloze passes op rij word ik dan ongeduldig en hap ik en dan gaat hij ineens naar voren. En dan maar fappen op screenshots van hun balbezit. Maarja..winstreak moest een keer eindigen
Na 90 minuten 2-3 was dit, maar compleet vertekend. Allebei 3 doelpogingen. Echt superleuk.
Én Prototype 2...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef DutchSL het volgende:
Ps3 eens aangeslingerd, bohh Duke Nukem 3D (1996) gratis downloaden.
Prototype 2 heb ik op disc net als Infamous First Light (maar beiden nooit gespeeldquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Én Prototype 2...
Tevens Sam LarssonRainbowflicks, rabona en iets wat leek op een elastico
Niet alles zat in de samenvattingquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Én Prototype 2...
Tevens Sam LarssonRainbowflicks, rabona en iets wat leek op een elastico
Bijna niks idd. Doen ze alleen bij grote clubsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet alles zat in de samenvatting
Ja, dat heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoi DS2Heb je gelezen wat Tim over mijn spel schreef?
Ik woon met drie vrienden.. Op vakantie is natuurlijk wel een ander verhaal omdat je dan ook gewoon in de vakantiemodus leeft. Aka hele dag zuipen/brakzijn/feestenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met allemaal. Met zijn 3en, niet met 10 ofzoJij?
Als ik kijk hoe het op vakanties gaat, 12 dagen met zoveel man in een appartement dan moet ik er eigenlijk niet aan denken om dat altijd zo te hebben.
Niet echt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Daar keek je zeker wel van op he
Ik heb Unity uitgespeeld. Dead Kings kon je van de week gratis downloaden, dus ik heb weer wat te doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Prototype 2 heb ik op disc net als Infamous First Light (maar beiden nooit gespeeld)
Nu bezig met AC Rogue, vind hem eigenlijk leuker dan Unity![]()
Zou je zo vriendelijk willen zijn die post even te quoten, want ik weet niet waar te zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn die post even te quoten, want ik weet niet waar te zoeken.
En DS2 heeft mij jarenlang beschuldigd dat ik een pace abuser ben. Nu wil ik een schadevergoeding.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, enige verschil was dat ik net kon doordrukken en jij net niet. Door al je verhalen en teams uit het verleden had ik meer pace abuse verwacht, maar zo speel je helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |