SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Timmy_Turner op 24-01-2015 19:17:26 ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Echt een slechte foto van GJV ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Haal dat onderste plaatje even uit de OP als je wil
Courtois had laatst trouwens een gebroken vinger en daarom zat hij 2x op de bank. Hij kon in geval van nood wel spelen, maar kreeg dus rust.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:10 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zet PSV aan en ze scoren #DS2uitspraken
Assist nummer 54 dit seizoen van Willems ofzoquote:
#echtefanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:23 schreef DutchSL het volgende:
Gvd zit gewoon Fifa te spelen, niet door hebbende dat PSV al vroeg begon vandaag
kan gebeuren GJEquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:23 schreef DutchSL het volgende:
Gvd zit gewoon Fifa te spelen, niet door hebbende dat PSV al vroeg begon vandaag
kan gebeuren Ernstquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:23 schreef DutchSL het volgende:
Achterlijke prijs. 500k oke, maar dit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:28 schreef Tim86 het volgende:
SIF Neymar wellicht, kijken wat dat met de prijs van die IF doet
Staat nu op 7 miljoen
Zijn NIF is al bijna 500kquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Achterlijke prijs. 500k oke, maar dit.
Achterlijke prijs. 100k oke, maar dit.quote:
Zo kunnen we nog wel even doorgaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Achterlijke prijs. 100k oke, maar dit.
Ik heb 450 euro geïnvesteerd in saffraan, echt fantastisch.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel even doorgaan
Al is Neymar altijd wel duur geweest. Net als saffraan.
Hij is nog enigszins betaalbaar als snelle LW met 5* in de Liga BBVA.. Dat dan weer wel. Maar eigenlijk gekke werk nu ik erover nadenk hoe vaak ik hem al ben tegen gekomen en hoe weinig hij tegen mij heeft kunnen uitrichtenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel even doorgaan
Al is Neymar altijd wel duur geweest. Net als saffraan.
te zuinig om de IF te kopen zeker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:40 schreef Apekoek het volgende:
Gaat dit werken met sif sanches op ST? 7 chem speelbaar?
[ afbeelding ]
Geen geld voor en deze sanches is beter.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
te zuinig om de IF te kopen zeker.
Naldo heeft ooit de vriendin van DSL geneukt ofzo, hij heeft echt een hekel aan hemquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
89 def en vet lange dude, aint that bad?
Hij zou wel elke week een if kunnen pakken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Messi weer 2 goals en 2 assists..echt niet normaal die man
Hehe duidelijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naldo heeft ooit de vriendin van DSL geneukt ofzo, hij heeft echt een hekel aan hem
Ik een vriendinquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naldo heeft ooit de vriendin van DSL geneukt ofzo, hij heeft echt een hekel aan hem
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik een vriendin![]()
En Naldo is gewoon belachelijk slecht.
misschien had hij een keer je realdoll te pakkenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik een vriendin![]()
En Naldo is gewoon belachelijk slecht.
3 assists*quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Messi weer 2 goals en 2 assists..echt niet normaal die man
quote:
Zie het nu ja. Mooie actie ook. Die SIF zal er dan wel komen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toch niet, kijk nu de herhaling en het was Neymar die de assist gaf
Sinds vandaag heeft hij 84 overall maar die 5* was me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
wtf, sinds wanneer heeft Pogba 5* skills in h2h? En 87 rating..daarom zijn die IF en SIF zo duur dus
oh, Kazooie zei 87quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds vandaag heeft hij 84 overall maar die 5* was me niet eens opgevallen
Hij zegt ook dat ze de upgrades nog krijgen in FUT, lult hij maar wat of weet hij meer dan wij?quote:
Voor mijn gevoel lult hij maar wat eigenlijk..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ze de upgrades nog krijgen in FUT, lult hij maar wat of weet hij meer dan wij?
5*quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Tim86 het volgende:
wtf, sinds wanneer heeft Pogba 5* skills in h2h? En 87 rating..daarom zijn die IF en SIF zo duur dus
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=3413quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop vooral dat die UP Otamendi er komt
[ afbeelding ]
U MADquote:
Nice, maar kreeg geen pingel dusquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=3413
I am disappointquote:
Over Pogba, ik denk dat we blij moeten zijn als ie de miljoen nog aantiktquote:
Ik let al op PSV!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef Kiid het volgende:
Let godverdomme eens op Psv. Vasthouden dit
Jup. Ik wacht nog maar even op pack offers. Ik heb 1.054.000 dus mocht hij die prijs nog aantikken dan hark ik hem meteen binnen. Maar zal wel niet. En sparen voor hem zit er ook niet in want hij zal een week later wel 2 miljoen zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over Pogba, ik denk dat we blij moeten zijn als ie de miljoen nog aantikt
Ik heb nu 1.1 en ik koop hem ook als ie dat aantikt, als ie er maandag nog niet opzit dan verkoop ik wat silver IF's die ik nog hebquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Ik wacht nog maar even op pack offers. Ik heb 1.054.000 dus mocht hij die prijs nog aantikken dan hark ik hem meteen binnen. Maar zal wel niet. En sparen voor hem zit er ook niet in want hij zal een week later wel 2 miljoen zijn
Schijt aan, 6 punten uit 2 uitwedstrijden is voor PSV sowieso al een hele klus gebleken sinds 2010quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:20 schreef DutchSL het volgende:
Kut Fox met hun jinx over eerste keer twee uitwedstrijden de nul sinds 2011.
Die gaat meester wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop vooral dat die UP Otamendi er komt
[ afbeelding ]
Wanneer gaan wij een potje spelen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Cazorla aangeschaft. Eerste indruk is super. Afstandsschoten, passes en dribbelen gaat nagenoeg perfect
12 euro voor een miljoen dus? Het is al goedkoper geweestquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:56 schreef DePresident. het volgende:
Otamendi al doorgestegen naar 36k.
Oh, en je betaalt nog maar 6 euro voor 500k.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je was te goed. Revanche tegen mijn doumbia team?
Haha ok dan, invite me maar, voordat we elkaar tegelijkertijd invitenquote:
haha ja was net ook alquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha ok dan, invite me maar, voordat we elkaar tegelijkertijd inviten
Haha ja beetje een missmatchquote:
Agility en dribblingquote:
Mja, enige verschil was dat ik net kon doordrukken en jij net niet. Door al je verhalen en teams uit het verleden had ik meer pace abuse verwacht, maar zo speel je helemaal nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik dacht de eerste helft kans te hebben, maar de tweede helft was jij weer een stuk beter. Goed gespeeld, en vet team
Geen last van die 2* wf?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jup, duidelijk. Geniaal finesse schot ook.
Naar binnen kappen en een voorzet werkt ook soms wel.quote:
Het staat zwart op wit nuquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, enige verschil was dat ik net kon doordrukken en jij net niet. Door al je verhalen en teams uit het verleden had ik meer pace abuse verwacht, maar zo speel je helemaal niet
Ik ook hoor. Mijn teams hebben ook altijd reteveel pace, maar dat moet nou eenmaal. Allemaal leuk en aardig om na een fantastische tiki taka aanval je spits vrij voor de keeper te zetten, maar als hij nog 10 meter moet lopen is hij dan weer ingehaald door Onohua en co. En met je 50 pace CB heb je verdedigend dezelfde issues. Je moet wel echt bizar goed zijn als je zonder kan imo.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het staat zwart op wit nuHou wel van snelle spelers, als het zo uitkomt wil ik ook keihard wegrennen, maar ben er niet de hele wedstrijd mee bezig inderdaad
Die McEachran kan er echt geen kut van. Wallace valt ook vies tegen trouwensquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:59 schreef wieisboos het volgende:
Vitesse 3 keer gewisseld in de rust![]()
McEachran werd ontzettend gehyped door die Engelsen, daar ben je al een toptalent als je een pass over drie meter kan gevenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die McEachran kan er echt geen kut van. Wallace valt ook vies tegen trouwens
Begint echt tijd te worden om schoon schip te maken bij Vitesse..gaat echt nergens over. Er zit nog genoeg potentieel wat er ook af en toe uitkomt, maar zoveel rotte appels ook.
En nu scoort hij toevallig in de 90e minuut de gelijkmaker met zijn rechter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |