Ok.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat ik in de rust even ga douchen.
Pics van je douchehok.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat ik in de rust even ga douchen.
Ik heb een request gedaan. GGMM zal zo wel het juiste tot ons brengen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft een keer een pic van zijn douche + gordijn en volgens mij is dat niet deze.
GGMM Request voor een goed doel. Briljant idee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een request gedaan. GGMM zal zo wel het juiste tot ons brengen.
Ik meende me ook zoiets te herinneren, maar ik kan de pics niet vinden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft een keer een pic van zijn douche + gordijn en volgens mij is dat niet deze.
Ik bied 1 cent om GGMM de Macarena te zien doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM Request voor een goed doel. Briljant idee.
Jij denkt dat ik m'n lichaam tegen die prijs verkoop? Ha.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bied 1 cent om GGMM de Macarena te zien doen.
Mag ik een plaatje aanvragen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM Request voor een goed doel. Briljant idee.
Jammer, het was een genot voor het oog.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meende me ook zoiets te herinneren, maar ik kan de pics niet vinden.
Ach, hebben we jou weer. Vooraf indekken. Als PSV het moeilijk heeft, probeer je je gelijk te halen. Uiteindelijk winnen ze en dan zeg je niets.quote:
welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, hebben we jou weer. Vooraf indekken. Als PSV het moeilijk heeft, probeer je je gelijk te halen. Uiteindelijk winnen ze en dan zeg je niets.
Lee Towers - You'll Never Wok Alonequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het maar niet Guus Meeuwis.
(Mexicanobakker vindt dit leuk)
7/10quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het maar niet Guus Meeuwis.
(Mexicanobakker vindt dit leuk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |