SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jullie
GAME ON!
Dat zou inderdaad weleens een probleem kunnen worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:20 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
![]()
Geniale edits.
Echter is dit wel een beetje advanced
ik had die terroristjes al in een map staan. hoefde alleen maar copy/past te doen op de orginelequote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:17 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die een MLP Prince of persia avatar wil ?
quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:46 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Zit wel een beetje vertraging in zie ik nu...
Toverzaadjes!!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Tja, sommige lukken niet zo goed.
Ik gebruik Photoshop.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:10 schreef PandaDrop het volgende:
Goed topic.![]()
Hoe heet het software wat jullie gebruiken?
.Gif afbeeldingen lukt niet met MS Paint.
Ik gebruik een programma uit de eind jaren 90, werkt nog steeds. en is erg eenvoudig. gewoon copy paste als in paint, maar dan met bewegende plaatjes.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:15 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik gebruik Photoshop.
Volgens mij zijn er ook gratis programma's waar het mee kan maar dat heb ik nog nooit onderzocht.
misschien iemand hier ervaring mee?
Jaartal zegt niks, ik speel nog spelletjes uit de jaren 90.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik gebruik een programma uit de eind jaren 90, werkt nog steeds. en is erg eenvoudig. gewoon copy paste als in paint, maar dan met bewegende plaatjes.
Jasc Animation Shop, oud programma maar werkt goed.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:10 schreef PandaDrop het volgende:
Goed topic.![]()
Hoe heet het software wat jullie gebruiken?
.Gif afbeeldingen lukt niet met MS Paint.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:12 schreef 44rdbei het volgende:
Verveling slaat toe in het kasteel:
[ afbeelding ]
ik kan echt niet met ps werkenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Moet je even het topic doorlezen staan verschillende tips in.
Ik gebruik enkel Photoshop.
Daarom zeg ik, lees even terug er staan makkelijker programma's tussen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:56 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik kan echt niet met ps werken
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |