Ja godverdomme.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
INB4 mensen die beginnen over cola vanille.
Ja die is dus voor mietjes (en vrouwen).quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:57 schreef Zelfscanner het volgende:
De zero variant bestaat gewoon nog.
Cola vanillequote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat kun je hier nog gewoon kopen. De Plus heeft een heel schap vol met die troepquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Cola, Fanta, cassis en al die dingen zijn gewoon chemische troep. Gazeuse spant echter de kroon.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat kun je hier nog gewoon kopen. De Plus heeft een heel schap vol met die troep
Kan je nog gewoon kopen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
hoezo? die is gewoon overal te verkrijgen hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ja! Was volgens mij een moderne variant van die Fanta Pink in de jaren 90.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:06 schreef Eyip het volgende:
Dat is lang geleden. Was dat niet met grapefruit smaak?
Ah die hadden we ook nog. Nu weet ik het verschil in smaak niet meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:00 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ja! Was volgens mij een moderne variant van die Fanta Pink in de jaren 90.
De echte of de light versie?quote:
Ik moet eens een kijkje gaan nemen in Deutschland.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:01 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ah die hadden we ook nog. Nu weet ik het verschil in smaak niet meer.
Is die pomelo niet in buitenland te verkrijgen?
watermeloen lijkt mij wel lekkerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Varg89 het volgende:
[..]
De echte of de light versie?
Ik heb in Duitsland een keer Fanta Watermelon gedronken, dat was echt ranzig!
Maandag moet ik weer werken dan kijk ik wel even of ik bel vandaag nog even heen. De Watermelon versie heb ik nog nooit gehad. Ik heb wel eens de mandarijn gehad die vond ik niet veel anders. Pineapple moet wel weer lekker zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Varg89 het volgende:
[..]
10 euroquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:07 schreef Eyip het volgende:
[..]
watermeloen lijkt mij wel lekker
http://eserhoreca.nl/inde(...)oduct&product_id=109
of een andere turkenwinkel
Per tray.quote:
Ik heb even gebeld en ze hebben in het systeem gekeken. Alleen de light en zero stonden erin. dus niet de 'echte' variant helaas.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Goeie link!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:14 schreef Eyip het volgende:
Dit is ook wel een goed overzicht:
http://en.wikipedia.org/wiki/International_availability_of_Fanta
Thanx! en jammerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb even gebeld en ze hebben in het systeem gekeken. Alleen de light en zero stonden erin. dus niet de 'echte' variant helaas.
top dat je hebt gebeld!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb even gebeld en ze hebben in het systeem gekeken. Alleen de light en zero stonden erin. dus niet de 'echte' variant helaas.
Ik ben zelf ook wel fan van Fanta smaken en heb een paar maanden geleden de Coca Cola vertegenwoordiger in de winkel gesproken Of ze dus ook Fanta Mango verkochten in Nederland en toen zeiden ze nee. Hij had het er wel over dat ze misschien ook wel iets willen gaan doen als een soort 'raad de smaak' zoals Lays dat doet. Misschien dat er dan wel meerdere soorten komen.quote:
Hahaha ja ik werk er zelf ook, hij vroeg niet eens waarom ik dat wou wetenquote:
nicequote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Hahaha ja ik werk er zelf ook, hij vroeg niet eens waarom ik dat wou wetenAnders kon ik een wel een mooi verhaaltje maken dat ik bezig ben met reclame maken op Fok
Die heb ik ook gezien ja. Zal idd niet veel anders smaken, wel een mooi etiket.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
Er is wel sinds kort een nieuwe Coca Cola. De 'Coca Cola Life' Die heeft een groen etiket en heeft iets te maken met Stelvia suiker. Ik heb die nog niet gehad, maar die zal vast niet zoveel anders smaken.
Plus staan hele liters.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:12 schreef FlesWater het volgende:
Zag hem wel bij de c1000 maar daar kost een zo'n 33cl blikje echt 2eu ofzo
Is dat niet Fanta cassis in dat blikje?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:12 schreef FlesWater het volgende:
[..]
Zag hem wel bij de c1000 maar daar kost een zo'n 33cl blikje echt 2eu ofzo
Mango is matig vind ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel fan van Fanta smaken en heb een paar maanden geleden de Coca Cola vertegenwoordiger in de winkel gesproken Of ze dus ook Fanta Mango verkochten in Nederland en toen zeiden ze nee. Hij had het er wel over dat ze misschien ook wel iets willen gaan doen als een soort 'raad de smaak' zoals Lays dat doet. Misschien dat er dan wel meerdere soorten komen.
Er is wel sinds kort een nieuwe Coca Cola. De 'Coca Cola Life' Die heeft een groen etiket en heeft iets te maken met Stelvia suiker. Ik heb die nog niet gehad, maar die zal vast niet zoveel anders smaken.
Ik denk dat dat een andere is. Als ik op de site van Coca Cola kijk dan staat er ook geen pomelo meer tussen de soorten. Op de Ah site om online te bestellen staat ook alleen maar Fanta Pomelo light.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:52 schreef PantaRhei het volgende:
Hier nog gewoon te koop in de appie...
Die helemaal rechts is pomelo. Ze hebben hem inderdaad alleen maar in de light variant.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een andere is. Als ik op de site van Coca Cola kijk dan staat er ook geen pomelo meer tussen de soorten. Op de Ah site om online te bestellen staat ook alleen maar Fanta Pomelo light.
http://www.cocacolanederland.nl/Merken/Fanta.aspx
Dit verkopen ze gewoon weer hoor?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
In echt elke supermarkt waar ik kom wordt dit verkochtquote:
Laat het mij weten als ze die daar verkopen plzquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik moet eens een kijkje gaan nemen in Deutschland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |