Ja godverdomme.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
INB4 mensen die beginnen over cola vanille.
Ja die is dus voor mietjes (en vrouwen).quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:57 schreef Zelfscanner het volgende:
De zero variant bestaat gewoon nog.
Cola vanillequote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat kun je hier nog gewoon kopen. De Plus heeft een heel schap vol met die troepquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Cola, Fanta, cassis en al die dingen zijn gewoon chemische troep. Gazeuse spant echter de kroon.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat kun je hier nog gewoon kopen. De Plus heeft een heel schap vol met die troep
Kan je nog gewoon kopen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
hoezo? die is gewoon overal te verkrijgen hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ja! Was volgens mij een moderne variant van die Fanta Pink in de jaren 90.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:06 schreef Eyip het volgende:
Dat is lang geleden. Was dat niet met grapefruit smaak?
Ah die hadden we ook nog. Nu weet ik het verschil in smaak niet meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:00 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ja! Was volgens mij een moderne variant van die Fanta Pink in de jaren 90.
De echte of de light versie?quote:
Ik moet eens een kijkje gaan nemen in Deutschland.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:01 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ah die hadden we ook nog. Nu weet ik het verschil in smaak niet meer.
Is die pomelo niet in buitenland te verkrijgen?
watermeloen lijkt mij wel lekkerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Varg89 het volgende:
[..]
De echte of de light versie?
Ik heb in Duitsland een keer Fanta Watermelon gedronken, dat was echt ranzig!
Maandag moet ik weer werken dan kijk ik wel even of ik bel vandaag nog even heen. De Watermelon versie heb ik nog nooit gehad. Ik heb wel eens de mandarijn gehad die vond ik niet veel anders. Pineapple moet wel weer lekker zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Varg89 het volgende:
[..]
De echte of de light versie?
Ik heb in Duitsland een keer Fanta Watermelon gedronken, dat was echt ranzig!
10 euroquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:07 schreef Eyip het volgende:
[..]
watermeloen lijkt mij wel lekker
http://eserhoreca.nl/inde(...)oduct&product_id=109
of een andere turkenwinkel
Per tray.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |