it adds up IMO alsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:59 schreef ToniB het volgende:
na 8 dagen en 7 nachten in die Jungle daar moeten ze er net maar de kracht voor hebben gehad om de achtervolging op Sinaproc in te zetten. En als ze de lichten van Sina midden in de nacht opvingen dan konden ze hen niet eens volgen want ze hadden geen zaklamp en geen maan. Sinaproc liep toch juist richting noorden of lijkt dat zo op de kaart? Anyway het is mij ook té toevallig.
De haren waren niet van Kris of Lisanne:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:24 schreef 11en30 het volgende:
"Over het soort haren dat is gevonden, bestaat nog enige onduidelijkheid. RTL Nieuws spreekt van blonde of rode haren, Hart van Nederland weet te melden dat een rode haar is gevonden, terwijl NOS spreekt van een lange blonde haar en een gekrulde blonde haar. Het is in ieder geval een haarkleur die niet veel voorkomt onder de lokale Panamese bevolking.
De vermiste Kremers, uit Utrecht, heeft blond/rossig haar, Froon middelblond. De spullen zijn naar een laboratorium gestuurd om te onderzoeken of ze van de twee vrouwen zijn."
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml
Zijn de haren niet onderzocht?
vol met slangen... als je die tas uit een kano in de rivier laat zakken, denkt iedereen na de vondst:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
De rugzak zou dus alleen, drijvend en de hele inhoud heel latend vervoerd zijn over de donkerblauwe lijn, tussen de mondingen van de Pata de Macho in het zuiden en de Velorio in het noorden. Het dal is nauw en (daardoor) steil.
Het lijkt me extreem moeilijk klimmen en volgens mij is dat het stuk dat vol zit met die slangen.
Zijn Kris en Lisanne daar echt (vrijwillig?) afgedaald? Kan het me nauwelijks voorstellen... daar denk je echt wel twee keer over na. Zeker met verwondingen.
Welke nood was er om verder stroomafwaarts te gaan? Hoop op een dorpje? Wanneer verdwijnt die hoop en slaat de ratio weer es in?
Als de rugzak ongeschonden dat stuk van de Changuinola kan afleggen, wordt het gebied waar de meiden waren alleen nog maar ernstig kleiner en de faalhazen "zoektochten" (niet de Nederlandse honden, vronie, die zijn simpelweg te laat ingezet) nog onbegrijpelijker.
Mij lijkt het haast onmogelijk om in het gebied onopgemerkt te blijven als je wel gevonden wilt worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Als de rugzak ongeschonden dat stuk van de Changuinola kan afleggen, wordt het gebied waar de meiden waren alleen nog maar ernstig kleiner en de faalhazen "zoektochten" (niet de Nederlandse honden, vronie, die zijn simpelweg te laat ingezet) nog onbegrijpelijker.
het AD is een baggerkrant, die eerst over dat O.H. publiceerde, zonder feitencheck.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De haren waren niet van Kris of Lisanne:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)isanne-en-Kris.dhtml
De haren die NIET evonden zijn, zijn niet van 1 vd dames.....juist ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
nee het is nog erger: Opeens waren er geen haren meer!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, in het NOS-artikel staat dat er geen haren gevonden zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:36 schreef Lutalo het volgende:
[..]
De haren die NIET evonden zijn, zijn niet van 1 vd dames.....juist ja.
De kans dat een crimineel juist precies de nacht dat Sinaproc "in het gebied" overnacht nepfoto's gaat zitten maken, is zo mogelijk nog kleiner dan dat Kris en Lisanne met roze zakjes en lichtflitsen muggen gedurende 2,5 uur van zich af wilden houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:33 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
vol met slangen... als je die tas uit een kano in de rivier laat zakken, denkt iedereen na de vondst:
" ja, hehe.. domme meisjes... gebied vol met slangen.. Verdwaald en gedood door een slang..."
En geen hond die in zo een gevaarlijk gebied op zoek wil gaan naar andere resten.. handig!!
De nachtfoto's zijn dan ook niet in die middle of fucking nowhere gemaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het achterhoofd van Kris in de nachtfoto's lijkt me de doorbraak om criminaliteit op een lager pitje te zetten.
De kans dat je in die middle of fucking nowhere waar we het over hebben een crimineel tegenkomt, is onnoemelijk klein.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ndse-vrouwen-panama/quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:44 schreef El_Matador het volgende:
Rode haren, dat kan ook van een gekleurde golden retriever of andere hont zijn, of is er DNAbewijs dat het menselijke haren waren?
Volgens mij waren die gevonden ergens voor de Mirador (Boquetekant). En men zegt "op 1,5 uur lopen (~3-5 km) van "het Pianistapad", wat, vanaf het begin, maar een andere route?
Bajo Mono, Alto de Lino, Quetzal, andere trails?
Er woont niemand en er komt nauwelijks iemand daar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:33 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Mij lijkt het haast onmogelijk om in het gebied onopgemerkt te blijven als je wel gevonden wilt worden.
Nee, waar dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De nachtfoto's zijn dan ook niet in die middle of fucking nowhere gemaakt.
Een fucking golden retriever met fucking lange haren in de middle of fucking nowhere. Jaa hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:44 schreef El_Matador het volgende:
Rode haren, dat kan ook van een gekleurde golden retriever of andere hont zijn, of is er DNAbewijs dat het menselijke haren waren?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:47 schreef ToniB het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ndse-vrouwen-panama/
In dit artikel van 9 april staat dat speurhonden nog niet zijn ingezet voor 9 april.
Volgens een woordvoerder van de Panamese hulpdiensten Sinaproc is er vooralsnog niet met speurhonden gezocht"
Geen idee, daarom ook nog 's mijn bewering dat simpel bekend (bij de belanghebbenden) moet zijn waar, wanneer Sinaproc 's nachts zocht en of het dan kan kloppen dat de meiden hun signalen opgevangen zouden kunnen hebben en - terug- geflitst hebben (afgaande op enkele vindplaatsen)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie nu in mijn schema; ik heb pas staan dat Sinaproc pas op 10 april achter de Mirador ging zoeken, hoe komen we eigenlijk aan die "vanaf 7 april achter de Mirador overnacht"-berichten??
[ afbeelding ]
hypothese nr. 1.251:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:06 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Geen idee, daarom ook nog 's mijn bewering dat simpel bekend (bij de belanghebbenden) moet zijn waar, wanneer Sinaproc 's nachts zocht en of het dan kan kloppen dat de meiden hun signalen opgevangen zouden kunnen hebben en - terug- geflitst hebben (afgaande op enkele vindplaatsen)
Dat zou voor de ouders geen vraag meer moeten zijn, maar een ja of nee.
volgens kaartje in OP heeft Sinaproc 7 april overnacht in de bossen. Toch niet aan de Boquete kant neem ik aan.In jouw kaartje staat 10 april achter de Mirador. Ik lees op Henhouse dat ze toen bij de vulkaan aan het zoeken waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie nu in mijn schema; ik heb pas staan dat Sinaproc pas op 10 april achter de Mirador ging zoeken, hoe komen we eigenlijk aan die "vanaf 7 april achter de Mirador overnacht"-berichten??
[ afbeelding ]
Hmm, mijn bron is SINAPROCs eigen website, maar een vreemd verschil dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:48 schreef ToniB het volgende:
[..]
volgens kaartje in OP heeft Sinaproc 7 april overnacht in de bossen. Toch niet aan de Boquete kant neem ik aan.In jouw kaartje staat 10 april achter de Mirador. Ik lees op Henhouse dat ze toen bij de vulkaan aan het zoeken waren.
Post by: Investigador on April 10, 2014, 10:59:24 pm
Trails closed in Volcán Baru
10/04/2014 - As part of the search for two missing Dutch women, Lisanne Froon, 22, and Kris Krömers, 21, who disappeared 10 days ago, the civil defense agency Sinaproc has decided to close access to the trails leading to Volcán Baru.
(http://www.prensa.com/sit(...)ra/306675-254685.jpg)
Sinaproc Director Arturo Alvarado said that the decision was made because rescuers are using dogs, and that they will not be able to do their job if people are using the trails.
Een beetje a.o. kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of gaat het niet meer om (de) Panama (trip), maar is het nu een bijbelleestopic geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |