SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke tochtjes:
[ Bericht 58% gewijzigd door kanovinnie op 24-01-2015 10:40:34 ]2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
volgens mij is het al ruim boven nulquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ligt een laag ijs op straat
morgen maar duurritje dan
gewicht verschil tussen composiet en carbon is niet groot, en de carbon versie heeft 2 kogel lagers en 1 naald lager , waar de composiet versie 1 kogel en 1 naald lager heeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:50 schreef Oksel het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp.. waarom is de normale versie net zo zwaar? Look keo Max 2 Is ook 130 gram.
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:39 schreef Patroon het volgende:
Ik denk dat je er voortaan beter af kan blijven
Precies, is gewoon kwestie van paar keer zien, dan proberen en veel geduld.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja
Hoewel, het is een kwestie van een paar keer fout doen, oplossen en daarna kun je het prima zelf
Net zoals banden verwisselen. De eerste keer duurde het lang, ging het moeilijk. Nu, nog geen week later, heb ik die handigheidjes er gewoon in zitten
Ja, ik sleutel er echt heel veel aanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:46 schreef poiuytr het volgende:
Volgens mij sleutel en lul je meer over je fiets dan dat je er op rijdt
En dat is nou juist precies de reden dat ik zoveel mogelijk zelf willen kunnen doenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:17 schreef Tommeke het volgende:
En daarom is een fiets bij de fietsenmaker ietsie duurder. Als je een goeie fietsenmaker heb fiets je er zo op weg!
Klopt. Daarbij is het ook leuk om zelf te doen. Ik heb eigenlijk mezelf alles met trial en error geleerd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
En dat is nou juist precies de reden dat ik zoveel mogelijk zelf willen kunnen doenOmdat ik een "internet fiets" heb, worden daarvoor logischerwijs kosten voor in rekening gebracht, maar daarnaast is het wel handig als je "ff" zelf iets kunt vervangen, af kunt stellen o.i.d. Alleen als je er weinig verstand van hebt, net als ik, dan wil dat wel eens niet helemaal goed gaan
Geen dank. Bij mij moesten er ook meerdere lagen op en beetje schuren. Zit nu al 2 jaar goed vast.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:38 schreef kaasplankje het volgende:
keesfietst:
Bedankt voor je tip met die blanke lak in de zitbuis. Ik heb het meteen aangenomen.
Er zitten nu 2 laagjes op en al een veel betere passing. Ik doe er vandaag nog 1 en dan zal het wel lukken denk ik.
Bedankt! En wat is het voordeel dan van de carbon variant?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:23 schreef dop het volgende:
[..]
gewicht verschil tussen composiet en carbon is niet groot, en de carbon versie heeft 2 kogel lagers en 1 naald lager , waar de composiet versie 1 kogel en 1 naald lager heeft.
dubbel kogel lager aan de aandrijfzijde, dus je zou verwachten dat de lagering beter / sterker is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bedankt! En wat is het voordeel dan van de carbon variant?
RealBizkit666 ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:07 schreef Oksel het volgende:
Nou, voor een paar buck wil ik wel bangen..
Deze mannen ook.
Die zijn dus écht zwaar de lul..
Hoe heet die usert uit Limboland ook al weer? Die Belkinheld?
net ook klein rondje gemaakt , maar nat en veel pekel en vuil op de weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:10 schreef ratatat het volgende:
Wat een heerlijk fietsweer was het vandaag zeg. Even lekker een rondje kunnen doen in het mooie zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |